سایز گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی از عوامل مهم در خرید می باشد. در مجموعه شرکت کارخانه می کوشیم انواع سایزها، اعم از گلدان پلاستیکی سایز ۸ و ۱۰ و ۱۵ را با ارزان ترین قیمت ممکن به صورت عمده در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم.

چه عواملی در خرید گلدان پلاستیکی مهم است؟

امروزه اکثر مشتریان رو به انتخاب گلدان پلاستیکی برای دکوراسیون خانه خود آورده اند.

بیشتر افراد به دنبال حفط و نگهداری گیاهان و گل های خانگی خود با جدیدترین روش ها هستند. مطمئنا اگر شما هم به اهمیت نگهداری اصولی از گیاهان پی برده اید، در این راه کاملا تحقیق می کنید. یکی از عواملی هم که در رشد بهینه گیاه موثر است، محیط کشت، یا همان گلدان می باشد.

در این میان گلدان پلاستیکی انتخاب بسیاری از افراد است، زیرا که تنوع محصول بالایی دارد. همیشه قبل از خرید باید عوامل زیادی در مورد گلدان پلاستیکی بررسی شود از جمله:

  • سایز گلدان پلاستیکی
  • مدل گلدان پلاستیکی
  • رنگ گلدان پلاستیکی
  • قیمت گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی مربع

مشتری معمولا همه این عوامل را در خرید خود در نظر می گیرد و سپس با فروشنده ارتباط برقرار می کند، البته اگر هم زیاد در این مورد به قطعیت نرسیده بود، با مشورت از فروشنده و بررسی نیاز وی، پیشنهادات برای وی ارسال می گردد تا با ارزیابی محصولات، مناسب ترین را برای خود انتخاب کند.

سایز  گلدان پلاستیکی باید دقیق باشد یا حدودی؟

سایز گلدان پلاستیکی از دهانه زیر ۱۰ سانتی متر شروع شده و تا دهانه ۱ متر ادامه دارد.

سایز گلدان پلاستیکی

معمولا گلدان پلاستیکی کوچک (سایز زیر ۱۰) برای کاربرهای مخصوص تقاضا می شود. این نوع گلدان ها دارای انواع رنگ ها و مدل های متفاوت می باشند که در ویترین فروشگاه موجود است.

معمولا گلدان پلاستیکی سایز ۸ برای کاکتوس و یا محیط های پرورشی گلخانه سفارش می شوند. نوع کاربری گلدان کاملا مطابق با نیاز مشتری می باشد و در دستگاه تزریق پلاستیک، تولید می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

در برخی مواقع مثلا مشتری گلدان سایز ۱۵ می خواهد، درحالیکه با سایز ۱۲ هم نیاز وی رفع می گردد. از این رو سایز دقیق برای خرید گلدان آنچنان نیاز نمی شود، بلکه سایز حدودی مد نظر است. اما در گلدان های کوچک، چون هر سانتی متر نیز خیلی مهم است، سایز دقیق مطرح می شود.

کاربرد گلدان پلاستیکی سایز ۸ چیست؟

گلدان پلاستیکی سایز ۸ مورد تقاضای محیط پرورش باغ و گلخانه می باشد.

گلدان پلاستیکی سایز ۸ در رنگ های متفاوت قابلیت تولید و عرضه را دارد. اما معمول ترین رنگ در تولید این گلدان ها، رنگ اخرایی و سفید می باشد.

سایز گلدان پلاستیکی

البته گلدان پلاستیکی سایز ۸ با رنگ مشکی، که قیمت ارزان تری نیز دارد، دارای مشتری خاص خود بوده و به دلیل قیمت پایین تر خود، به صورت عمده در حجم بالا سفارش داده می شود.

سایز گلدان پلاستیکی

این نوع از گلدان ها در دکوراسیون میز اداری و محیط کاری نیز کاربرد زیادی دارند. در برخی مواقع یک گلدان پلاستیکی کوچک روی میز، در روحیه بخشی محیط تاثیر بالایی دارد.

قیمت گلدان در خرید مشتری چقدر تاثیر دارد؟

قیمت گلدان پلاستیکی سایز ۸، نسبت به گلدان های بزرگتر بسیار پایین تر می باشد.

در واقع با کوچک شدن سایز هر گلدانی، مواد اولیه کمتری در تولید به کار رفته و قیمت پایین تر می آید. از این رو بیشتر افراد در چیدمان خانه خود، از گلدان پلاستیکی کوچک بهره می برند.

گلدان پلاستیکی مشکی

امروزه با توجه به کاهش قدرت اقتصادی افراد، قیمت از اهمیت بالایی در خرید برخوردار می باشد. باید بتوان کاری کرد که کیفیت گلدان حفظ شود و با کاهش سود، فروش بیشتر اتفاق بیافتد.

با فروش بیشتر به سود مطلوب هم می توان رسید و اکثر مراکز تولید گلدان پلاستیکی به این امر واقف می باشند. برای خرید هر نوع گلدان پلاستیکی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در سایت، با ما صحبت کنید و مطابق با نیاز ، خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *