گلدان پلاستیکی آویزی

برای ایجاد دکوری سبز و طبیعی در خانه، می توان از انواع گلدان پلاستیکی آویز رنگی که به صورت اینترنتی ارائه می شود، خرید کرد.

گلدان پلاستیکی از سفالی بهتر است؟

در بازار پلاستیک کشور انواع گلدان ها را می توانید به راحتی پیدا کنید. هر کدام از این گلدان ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. اما در این میان گلدان پلاستیکی و سفالی (و سرامیکی) فروش بیشتری دارند.

گلدان پلاستیکی دیواری

اما گلدان پلاستیکی در رده محصولات پلاستیکی، دارای فروشی فوق العاده می باشد. این گلدان نسبت به سفالی و سرامیکی دارای ویژگی های منحصر به فردی است. از جمله:

  • وزن بسیار سبک
  • رنگ های شادتر
  • طرح های جدید و به روز
  • سایزهای بسیار کوچک و بزرگ
  • راحتی تولید و فروش سریع تر
  • قیمت بسیار ارزان تر

همه این عوامل باعث می شوند مردم بیشتر سمت گلدانهای پلاستیکی رو بیاروند.

گلدان پلاستیکی آویز مورد نظرم را چگونه پیدا کنم؟

برای دیدن جدیدترین محصولات پلاستیکی کشور، باید با شرکت کارخانه و مرکز اصلی پخش ارتباط بگیرید.

به طور کلی گلدان پلاستیکی آویز به عنوان گلدان پلاستیکی کاسه ای به همراه زیرگلدانی چسبیده به ته گلدان، و آویز سه شاخه یا چهارشاخه برای آویزان کردن روی میله یا میخ، در بازار شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی آویزی

سایز گلدان آویز نیز به این صورت می باشد:

  1. قطر ۲۶ ارتفاع ۱۳
  2. قطر ۲۳ ارتفاع ۱۸
  3. قطر ۳۶ ارتفاع ۲۱

این گلدان ها با طرح های ساده و حصیری متفاوت توسط شرکت اینترنتی کارخانه با مشخصات کامل به مشتری ارائه می شود.

کارخانه گلدان پلاستیکی جایی است که ارزان ترین قیمت و جدیدترین طرح را به شما ارائه می دهد. مرکز پخش گلدان پلاستیکی نیز وظیفه رساندن کالای مورد نظر شما را در سریع ترین زمان ممکن دارد. از این رو برای دیدن گلدان پلاستیکی آویز و هر گلدانی که در ذهن دارید، کافیست با این مراکز تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

راه ارتباط با این مراکز نیز، شماره تلفن مسئول فروش در انتهای همین مقاله می باشد.

گلدان مورد نظر من در چه رنگ هایی موجود است؟

عموما با استفاده از مواد پلیمری جدید و فرآوری های شیمیایی که صورت می گیرد، هر رنگی از گلدان پلاستیکی قابل تولید و روانه شدن به بازار پلاستیک کشور می باشد.

از رنگ هایی که خیلی مورد تقاضا بوده و درخواست می شود، رنگ اخرایی می باشد. اکثر افراد زمانی که نام گلدان پلاستیکی را می شوند، گلدانی اخرایی رنگ را به ذهن می آورند.

گلدان پلاستیکی آویزی

اما باید بگوییم اخرایی تنها یک رنگ معمولی در بازار پلاستیک کشور می باشد. رنگ های متنوع دیگری نظیر سفید، سبز، نیلی، آبی، زرد، قرمز، بنفش، عدسی، نسکافه ای و شیری نیز در بازار موجود می باشند.

بسته به درخواست مشتری، در یک بسته گلدان، یا همه سفید، یا همه اخرایی، و یا همه رنگی ثبت شده و برای مشتری فرستاده می شود.

آیا به صورت اینترنتی هم می توان خرید عمده انجام داد؟

امروزه بسیاری از خریدها در بستر فضای مجازی صورت می گیرد. از جمله خرید گلدان پلاستیکی.

فروشگاه های بسیاری در اینترنت وجود دارند که خرید اینترنتی را برای افراد مهیا ساخته اند. اما اکثر این فروشگاه ها دارای قابلیت خرید جزئی محصول می باشند و خریداران عمده از این راه خرید نمی کنند. بلکه باید به فروشنده و مرکز پخش عمده مراجعه کنند تا از قیمت پایین تری برای خرید خود بهره مند شوند. خریدار عمده به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان می باشد. به هر حال یکی از مهمترین فاکتورها برای خریداران عمده، قیمت گلدان پلاستیکی می باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری

از این رو سایت شرکت کارخانه، فروش عمده را نیز به صورت اینترنتی برای خریداران فراهم ساخته است. برای فروش گلدان پلاستیکی باید آسان ترین راه را برای مشتری فراهم آورد.

گلدان پلاستیکی مورد نظر من چگونه ارسال می شود؟

در خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی، ارسال بار کاملا پردازش شده می باشد.

در سفارش پردازش شده، خرید گلدان پلاستیکی در هر لحظه کنترل می شود. بدین صورت که مشتری از زمان واریز پول تا لحظه دریافت بار، در جریان سفارش خود است. انواع گلدان پلاستیکی در اینترنت با شیوه های جدید و نوین، در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، با مسئول فروش در این باره صحبت کنید. مسئول فروش از طریق راه های تلفنی، پیامکی، واتس آپ، تلگرام، جیمیل، ایمیل و… در دسترس می باشد.

هر گونه اطلاعات فنی در مورد گلدان پلاستیکی را از مسئولی که کارشناس شیمی پلاستیک است بپرسید و سوالات خود در مورد نحوه خرید گلدان پلاستیکی را نیز می توانید با وی در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *