گلدان پلاستیکی مربع

ابتدا باید از سایز گلدان پلاستیکی مربع اطلاع پیدا کرد تا بتوان یک گلدان بزرگ یا بلند برای گیاه آپارتمانی خود با قیمت مناسب خرید کنیم.

ایجاد زیبایی با گلدان در خانه

همه افراد از اهمیت زیباسازی و ایجاد دکوراسیونی خلاقانه با گل و گیاهان اطلاع دارند. گل ها با انواع رنگی و شاخه بلند خود، تاثیر ویژه ای در زیبا نشان دادن خانه و محیط پیرامون دارند. بسیاری از مردم از این طبیعت کوچک به عنوان عنصری بزرگ در ایجاد نشاط بهره می برند. در واقع بهترین ایده برای ساخت محیطی شاداب در خانه، ورود گل های رنگی و زیبا می باشد. امروزه این گلها با استفاده از گلدان های منحصر به فرد، زیبایی دو چندانی به محیط می دهند.

گلدان پلاستیکی مربع

یکی از مهمترین گلدان ها که در بازار بسیار درخواست می شود، گلدان پلاستیکی می باشد. این گلدان دارای بیشترین تنوع رنگ و طرح می باشد و زیبایی منحصر به فردی به همراه گل ها به وجود می آورد.

انتخاب گلدان پلاستیکی توسط مشتری

در بازار پلاستیک می توان به اندازه کافی جستجو کرد و نهایتا به فروش بالای گلدان پلاستیکی پی برد.

اما واقعا این سوال پیش می آید که چرا این گلدان ها اینقدر فروش می رود؟ آیا این سخن تنها یک شگرد تبلیغاتی است یا نه، واقعا مشتری راضی است؟

خودتان می توانید این را به راحتی درک کنید، محصولات پلاستیکی از دیرباز مورد استفاده بوده اند. و کافیست از دوستان و آشنایان بپرسید که آیا در خانه خود گلدان پلاستیکی دارند. و سپس بروید و ببینید، یا اصلا راحت تر از آن، می توانید نمونه های آن را در بازار اینترنتی ببینید. اگر هم نیاز به دانستن کیفیت گلدان دارید، کافیست تعداد کم، ۲ الی ۳ تا بخرید و ببینید در باران و آفتاب چقدر تحمل دارند و تا چه اندازه در زیبایی دکوراسیون شما در خانه ایفای نقش می کنند.

گلدان پلاستیکی مربع

پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که گلدان پلاستیکی امتحان خود را برای مشتری پس داده است. امروزه این گلدان ها دارای مدل ها، رنگ ها، شکل ها، طرح ها و قیمت های متفاوتی می باشند. تنوع در این محصول اینقدر زیاد شده است که گاهی مشتری برای خرید سردرگم می شود. می کوشیم دقیقا نیاز مشتری را تشخیص داده و مطابق با آن برایش نمونه محصول بفرستیم.

نیاز به گلدان پلاستیکی مربع شکل

بیشترین مدلی که فروش خیلی بالایی دارد، مدل گلدان پلاستیکی مربع شکل می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

این گلدان ها با برندهای متفاوتی در مراکز تولید گلدان پلاستیکی ساخته شده و به بازار می آیند. از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه عبارتند از:

بیشتر مراکز به این مهم واقف اند که مدل گلدان پلاستیکی مربع، از تقاضای بالایی برخوردار می باشد. از این رو اکثر مواقع این مدل در انبارها به طور پیش فرض نگهداری می شود تا نیاز مشتری سریع تامین شود.

سایز متفاوت گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع با نام گلدان پلاستیکی چهارگوش نیز در بازار شناخته شده و فروش می رود. این گلدان در سایزهای متفاوتی تولید شده که عبارتند از:

  • طول و عرض ۱۶ و ارتفاع ۱۴
  • طول و عرض ۱۸ و ارتفاع ۱۵
  • طول و عرض ۲۴ و ارتفاع ۱۸
  • طول و عرض ۳۴ و ارتفاع ۲۸
  • طول و عرض ۴۲ و ارتفاع ۳۴
  • طول و عرض ۹۰ و ارتفاع ۷۲

گلدان پلاستیکی مربع

البته سایز گلدان پلاستیکی مطابق با نیاز مشتری بوده و به راحتی تغییر پیدا می کند.

نوع دیگری از گلدان پلاستیکی مربع نیز در بازار موجود می باشد که مدل متفاوتی دارد. این گلدان ها بیشتر در دسته گلدان پلاستیکی تزئینی یا فانتزی جای می گیرند. یا به عبارتی می توان گفت که دارای شکل و شمایل خلاقانه تر می باشند که کوچکتر نیز هستند.

گلدان پلاستیکی مربع

این نوع دارای سایزهای ویژه ای می باشند از جمله:

  • گلدان پلاستیکی مربع ارکیده با طول و عرض ۱۲ و ارتفاع ۱۱ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع ارکیده با طول و عرض ۱۵ و ارتفاع ۱۳ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع ارکیده با طول و عرض ۱۹ و ارتفاع ۱۷ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع ارکیده با طول و عرض ۲۴ و ارتفاع ۲۱ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع ارکیده با طول و عرض ۲۸ و ارتفاع ۲۵ سانتی متر

قیمت انواع گلدان در کارخانه

برای خرید گلدان پلاستیکی ارزان باید از مراکز اصلی پخش و شرکت کارخانه خریداری نمود.

اگرچه قیمت گلدان پلاستیکی در بازار شفاف نیست، اما با جستجویی ساده بسیار راحت و بدون دردسر، می توانید حدود قیمتی بسیار خوبی از گلدان پلاستیکی مورد نظر خود پیدا کنید و به راحتی جنس ارزان را تشخیص دهید. کافیست که سوال کنید. نیازی به خرید سریع نیست.

گلدان پلاستیکی سفید

امروزه مراکز پخش و شرکت کارخانه به عنوان نماینده ای اصلی برای فروش گلدان پلاستیکی در کارخانه فعالیت می کنند و با کمترین واسطه و در نهایت کمترین قیمت، جنس را به مشتری ارائه می دهند.

هر سایز گلدان پلاستیکی و هر مدلی که مد نظر شماست، در شرکت کارخانه موجود می باشد. کافیست که ارتباط برقرار کنید، به هر طریقی که تمایل دارید، تلفنی، تلگرامی، واتس آپی، وایبری، ایمیلی، و به راحتی از قیمت مطلع شوید. سپس نمونه محصول را ببینید و در صورت رضایت، خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *