گلدان پلاستیکی رویال

یکی از مدل های پر فروش برند شهرآذین، گلدان پلاستیکی رویال می باشد که گرد بوده و بدنه آن صاف است. این گلدان با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا به صورت اینترنتی قابل خرید می باشد.

گلدان پلاستیکی مدل شهرآذین

تولید کننده های بسیاری در بازار گل و گیاه مشغول به فعالیت می باشند و گلدان پلاستیکی به عنوان یک حلقه ی ارتباط بین بازار پلاستیک و بازار گل و گیاه می باشد. تولید کننده های بازار گل و گیاه عمدتا جز بازار لوازم تزئینی و کشاورزی به حساب آمده، در حالیکه تولید کننده های بازار پلاستیک، به عنوان بازار صنایع شیمیایی و پلیمری به حساب می آیند. ولی به طور کلی، این دو بازار با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و تولید کننده های محصولات پلاستیکی به خصوص گلدان پلاستیکی به این نتیجه رسیده اند که در این بازار باید به سلیقه مشتری نگاه ویژه ای داشته باشند.

گلدان پلاستیکی رویال

گلدان پلاستیکی مدل شهرآذین نیز حاصل یک خلاقیت و تلاش مستمر عده ای در مجموعه شهرآذین می باشد که با در نظر گرفتن همه عوامل مهم در انتخاب مشتری، اقدام به تولید انواع گلدان های گرد، مربعی، مستطیلی، دو طرفه، بالکنی، آویزی و… می کند تا همه بتوانند از این گلدان ها برای ایجاد فضایی سبز و زیبا در خانه خود بهره ببرند.

گلدان پلاستیکی مدل شهرآذین با اسم های متفاوتی از جمله، رویال، گل افشان، نیلوفران. گلساران و گلبن در بازار شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی رویال

گلدان پلاستیکی رویال در واقع مدل گرد تولیدی برند شهرآذین در بازار می باشد. این گلدان دارای بدنه صاف و یکنواخت بوده و در رنگ های روشن و مات به بازار ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی رویال دارای سایزبندی زیر می باشد:

  • قطر ۱۰ و ارتفاع ۹
  • قطر ۱۲ و ارتفاع ۱۰
  • قطر ۱۵ و ارتفاع ۱۳
  • قطر ۲۰ و ارتفاع ۱۸
  • قطر ۲۵ و ارتفاع ۲۲
  • قطر ۳۰ و ارتفاع ۲۶
  • قطر ۳۵ و ارتفاع ۳۱
  • قطر ۴۰ و ارتفاع ۳۵
  • قطر ۵۰ و ارتفاع ۴۴

گلدان پلاستیکی رویال

انواع گلدان پلاستیکی گرد رویال از بسته بندی های ۱۲۰ تایی مربوط به قطر ۱۰ تا بسته بندی ۴ تایی مربوط به قطر ۵۰ به صورت کارتنی به فروش می رسد. در واقع همه کارخانه ها برای فروش گلدان پلاستیکی دارای یک بسته بندی می باشند که هر موقع مشتری با مسئول فروش ارتباط برقرار می کند، لیست و کاتالوگ مشخصات کامل محصول به همراه قیمت و تعداد در بسته بندی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خرید گلدان پلاستیکی گرد

برای خرید گلدان پلاستیکی گرد می توان با مسئول فروش ارتباط برقرار گرد و انواع این گلدان ها را در مدل های بدون لبه، لبه دار، ارتفاع بلند، استوانه ای، آویزی و بالکنی دریافت کرد.

گلدان پلاستیکی رویال

گلدان پلاستیکی گرد به عنوان یکی از مدل های محبوب در بازار می باشد که برای نگهداری گیاهانی چون سانسوریا، برگ بیدی، شفلرا، زاموفیلیا، سرخس، شامادورا و… مورد استفاده قرار می گیرد. برخی گیاهان در گلدان پلاستیکی گرد باشند، بهتر خود را در دکوراسیون نشان می دهند و زیبایی آنها چند برابر می شود.

گلدان پلاستیکی رویال

خرید گلدان پلاستیکی گرد به صورت اینترنتی باعث کاهش اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه می شود و تنها با یک ارتباط تلفنی یا پیامی می توان کاتالوگ انواع این گلدان ها را به همراه لیست قیمت روز آن مشاهده کرد و پس ار اینکه هر مدل مورد پسند قرار گرفت، ثبت سفارش و خرید را انجام داد.

نمایندگی اینترنتی مجموعه تولیدی گلدان پلاستیکی شهرآذین که ارائه دهنده انواع مدل گلدان گرد رویال با طرح های کلاسیک و منحصر به فرد می باشد، آماده ارائه انواع خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. هدف ما این است تا دکوراسیونی طبیعی و زیبا را در خانه یا محل کار خود به وجود بیاورید و با طبیعت آشتی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *