گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی

نگهداری و پرورش درختچه ها و گیاهان سایز بزرگ همانند گیاه فیکوس الاستیکا را با خرید گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی بزرگ با قیمت ارزان، برای خانه یا محل کار خود امکان پذیر کنید.

گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی

گلدان پلاستیکی مستطیلی به دلیل داشتن چهار گوشه تیز که مربوط به شکل هندسی مستطیل و حالت باکس مانند گلدان می باشد، قابلیت چفت شدن با گوشه های دیوار منزل و یا مکان دلخواه شما را دارد که این قابلیت باعث صرفه جویی در فضا و زیباتر شدن دکوراسیون شما می شود.

گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی تا حد زیادی می تواند فضای منزل شما را شیک تر جلوه دهد و همچنین اگر گیاه یا گل متناسب با گلدان را در آن قرار دهید افزون بر زیبا سازی، فضایی روح انگیز را اضافه می کند.

گیاهان تا حد زیادی بر زندگی ما می توانند تاثیر بگذارند چرا که گیاهان نیز دارای احساسات می باشند و علاوه بر این مزیت های دیگری دارند. برای مثال گیاه کاکتوس می تواند امواجی که برای انسان ضرر دارد را بگیرد، پس با انتخاب گلدان و گیاه متناسب با هم فضایی جدید برای خود خلق کنید.

گلدان پلاستیکی طولی

گلدان پلاستیکی مستطیلی در مقایسه با گلدان پلاستیکی گرد، نمای طولی بیشتری از گیاه را به نمایش می دهد و باعث می شود گیاه بیشتر به چشم بیاید.

برای مثال اگر گل سانسوریا را در یک گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی قرار بدهید خواهید دید این گل که ارتفاع نسبتا بلندی دارد، بسیار بیشتر به چشم آمده و در حجمی بیشتر دیده می شود.

اما اگر همین گیاه را در گلدانی گرد قرار دهید بسیار کمتر به چشم آمده و حجم کمتری از آن درون گلدان قرار خواهد گرفت.

گلدان پلاستیکی طولی

گلدان های پلاستیکی مستطیلی بسیار سبک وزن هستند حتی در سایز های بزرگ که کمی سنگین وزن تر هستند به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشند و نکته مهم این است که گلدان های پلاستیکی در هر نوع اشکالی می توانند خاک را به مدت بیشتری مرطوب نگه دارند.

گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی برای گیاهانی که نیاز به مراقبت زیاد و نگهداری مخصوصی احتیاج دارند بسیار مناسب می باشد.

سایز گلدان پلاستیکی بزرگ

سایز گلدان یک از مهم ترین گزینه های خرید گلدان می باشد چرا که اگر بدون توجه به سایز، برای گیاه خاصی گلدان بخواهید تهیه کنید ممکن است نتوانید از گلدان خریداری شده استفاده کنید به همین جهت سایز گلدانتان را مورد توجه قرار دهید.

گلدان پلاستیکی سایز بزرگ برای گیاهانی که ریشه دار هستند بسیار مناسب می باشد و همچنین بر خلاف گلدان های سفالی سایز بزرگ که بسیار سنگین وزن هستند و هنگام جابجایی باید دو وزن گیاه و گلدان را حمل کنید،

برای حمل گلدان پلاستیکی سایز بزرگ تنها یک وزن گیاه را حمل خواهید کرد و به راحتی خودتان و بدون کمک کسی می توانید آن را جابه جا یا از زمین بلند کنید و به مکان دیگری که مد نظرتان است حمل کنید.

گلدان پلاستیکی طولی

یک گلدان پلاستیکی سایز بزرگ به طور متوسط طول ۵۷ سانتیمتری، عرض ۲۶ سانتیمتر و ارتفاعی ۲۲ سانتیمتری دارد، سه پارامتر طول و عرض و ارتفاع گلدان با همدیگر تناسب دارند، یک مدل دیگر سایز گلدان پلاستیکی بزرگ می تواند طولی ۱۱۰سانتیمتر، عرض ۴۲ سانتیمتر و ارتفاعی ۳۵ سانتیمتری داشته باشد.

گوناگونی در مدل های گلدان های پلاستیکی مستطیلی زیاد است و ممکن است یک گلدان یا عرضی کمتر و طولی بیشتر و ارتفاع کم، جزو گلدان های سایز بزرگ قرار گیرد و یک گلدان با عرضی بیشتر و طولی کمتر و ارتفاعی بیشتر نیز جزو گلدان های سایز بزرگ شود.

گلدان پلاستیکی بارز

شما می توانید در ابتدا هر گلی را در هر گلدانی که بخواهید بدون توجه به سایز گلدان، بکارید اما رفته رفته با رشد گل یا گیاهی که درون گلدان کاشته اید، با ریشه زدن و بزرگ شدن گیاه مشکلاتی برای گیاهتان اعم از متناسب نبودن حجم گل و گیاه و ایجاد ظاهری کریه، آسیب به گیاه به دلیل عدم فضای کافی و مشکلاتی دیگر که باعث آسیب و در نهایت پژمردگی گیاه می شود اتفاق می افتد.

تولید کنندگان گلدان های پلاستیکی سایز های کوچک و مدیوم و بزرگ را با طول و عرض و ارتفاع های متفاوتی تولید کرده اند تا نیازهای همه مشتریان خود را برطرف کنند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

همچنین سعی شده است برای هر گل و گیاهی سایز مخصوص خودش تولید شود تا دست مشتریان در انتخاب گلدان مورد نظرشان تا حد زیادی باز بگذارد.

خرید گلدان پلاستیکی قیمت ارزان

قدرت انتخاب بالا در خرید اینترنتی چیزی است که هیچگاه در خرید حضوری آن را تجربه نخواهید کرد.

اگر وارد فروشگاهی شوید که تا حدودی تنوع در گلدان های پلاستیکی خود داشته باشد باز هم در مقابل بازار اینترنتی که دنیایی از فروشگاه های خرید گلدان را در کسری از ثانیه برای شما می آورد، بسیار قدرت انتخاب کمتری برای شما مهیا می سازد.

در خرید اینترنتی و با وارد شدن به سایت های خرید گلدان پلاستیکی در یک نگاه تمام مشخصات گلدان و کارایی آن و اطلاعات کاملی را که مورد نیاز است می توانید مشاهده کنید آن هم فقط در چند ثانیه که بسیار شگفت انگیز است.

زمان طلاست و اگر می خواهید زمان خود را صرف کارهای مهم تری بکنید و از آن به نحو احسن استفاده کنید و همچنین خرید خود را راحت انجام دهید و شلوغی و ترافیک را تحمل نکنید.

خرید اینترنتی همه این مزایا را به همراه قیمتی ارزان تر از بازار بیرون در اختیار شما می گذارد و شما می توانید به راحتی در خانه روی مبل یا صندلی نشسته و در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید و بقیه ساعات خود را صرف کارهای روزمره و تفریح و وقت گذراندن با خانواده خود کنید.

خرید گلدان پلاستیکی قیمت ارزان را می توانید از همین سایت به قیمت فروش عمده تهیه کنید و با تماس با ما هر اطلاعاتی را که راجع به گلدان مورد نظرتان نیاز است دریافت خواهید کرد و مشاوره خرید کاملی را به شما خواهیم داد.

راحت، آسان، ارزان، سریع و بی دردسر خرید کنید و سفارش خود را به تعداد مورد نظر درب منزل یا محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *