گلدان پلاستیکی مستطیلی

برای اطلاع از انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی در ابعاد بزرگ یک متری می توانید با مشاور فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

انواع گلدان پلاستیکی در کارخانه

گلدان پلاستیکی به عنوان یکی از پر فروش ترین گلدان ها در بازار گل و گیاه می باشد. این گلدان دارای بیشترین تنوع طرح و رنگ و مدل بوده و پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان می باشد. هم برای گلخانه دارها، هم برای کشاورزان، و هم برای کسانی که قصد ایجاد یک دکور طبیعی و فضای سبز کوچک در خانه دارند، مناسب ترین گزینه می باشد.

از انواع گلدان پلاستیکی می توان به مدل مربعی، مستطیلی، گرد، آویزی، پایه دار، بالکنی، دو طرفه، ارتفاع بلند، استوانه ای و کاسه ای اشاره داشت. این گلدان ها با توجه به مدلی که دارند، برای گیاهان خاصی استفاده می شوند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

مثلا سانسوریا که رشد آن از ارتفاع و کناره ها می باشد، باید در گلدانی ارتفاع بلند استوانه ای یا چهارگوش گذاشته شود تا بیشتر به چشم بیاید، و یا اگر قرار است داخل گلدانی مستطیلی گذاشته شود، گلدان باید دارای سایز بزرگ باشد تا ارتفاع زیاد آن مناسب رشد و تکثیر و قلمه زنی گیاه سانسوریا باشد.

سایز گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی مستطیلی با سایزهای متفاوتی توسط شرکت کارخانه تولید شده و به فروش می رسد.

  1. طول ۳۴ عرض ۱۳ ارتفاع ۱۱
  2. طول ۳۸ عرض ۱۴ ارتفاع ۱۵
  3. طول ۴۹ عرض ۱۹ ارتفاع ۱۶
  4. طول ۵۵ عرض ۲۳ ارتفاع ۱۹
  5. طول ۷۰ عرض ۲۹ ارتفاع ۲۳
  6. طول ۹۰ عرض ۳۰ ارتفاع ۲۵
  7. طول ۱۱۰ عرض ۴۲ ارتفاع ۳۵

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

ابعاد این گلدان ها از لبه بیرونی گلدان محاسبه می شود.

همچنین این گلدان ها دارای زیرگلدانی مخصوص به خود، هم طرح و هم سایز خود، هستند تا موقع آبیاری نیز آب اضافی روی سطح زمین نریزد و در دکوراسیون نیز به همراه زیرگلدانی، نمای بهتری را به وجود می آورند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی یک متری در برخی موارد به گلدانی گفته می شود که فقط طول یک متر به بالا دارد و عرض و ارتفاع آن کم می باشد. همیشه عرض و ارتفاع گلدان باید با طول نسبت مشخص داشته باشند تا گلدان تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی داشته باشد. گلدان پلاستیکی مستطیلی با طول یک متر به بالا دارای عرض بین ۴۰ تا ۵۰ و ارتفاع بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد.

گلدان پلاستیکی باکس مستطیلی

این نسبت ها زمانی که قالب گلدان پلاستیکی در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرد، کاملا محاسبه شده بوده و متناسب با ظرفیت دستگاه در نظر گرفته می شود.

خرید گلدان یک متری با قیمت ارزان

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی یک متری و بزرگتر را به راحتی می توان از شرکت کارخانه با قیمت مناسب انجام داد.

مشتریان به دنبال ارزان ترین گلدان پلاستیکی در بازار می باشند تا بتوانند خرید مقرون به صرفه داشته باشند. اما کیفیت هم بحث مهمی هست، به ویژه در مورد گلدان با سایز بزرگ که قرار است در آن درخت یا درختچه یا گیاهان بزرگ قرار گیرد و کیفیت و ضخامت بدنه آن، و همچنین ماندگاری و مقاومت آن در برابر آفتاب و باران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو مشتری تلاش می کند تا یک برند خوب گلدان پلاستیکی را در بازار شناسایی کند و به تولید کننده اصلی آن دست پیدا کند تا خرید با کیفیت ترین جنس را با ارزان ترین قیمت تجربه کند.

شرکت کارخانه با داشتن نمایندگی اینترنتی می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشد تا بتواند کاتالوگ جدیدترین محصولات را به همراه لیست قیمت روز در اختیارشان قرار دهد تا بتوانند به شناخت کامل از محصولات و قیمت بازار دست پیدا کنند. همچینن از طریق ارتباط با مسئول فروش می توانند مشاوره لازم در مورد انواع گلدان یک متری مستطیلی و گلدان های بزرگ گرد و مربعی را دریافت کنند تا بتوانند بهترین گزینه را برای گیاه خود انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *