گلدان پلاستیکی دیواری

با خرید گلدان های دیواری می توان یک دیوار سبز در محل کار ایجاد کرد و دکوراسیون را زیبا ساخت. گلدان پلاستیکی دیواری رنگی در مدل های نیم گرد و مستطیلی برای این کار مناسب می باشد.

زیبایی گلدان پلاستیکی دیواری

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از گل ها وگیاهان استفاده بهینه ای در خانه خود داشته باشند. به این صورت که با اشغال کمترین فضا، بیشترین زیبایی را به وجود بیاورند. در این صورت می توان با ایجاد یک فضای طبیعی در خانه، روحیه افراد را با نشاط ساخت و کیفیت زندگی را بهبود بخشید.

یکی از کارهایی که باعث می شود تا دکوراسیون زیبا شود، قرار دادن گل ها و گیاهان رنگارنگ روی دیوار خانه می باشد. برای این کار باید از گلدان های دیواری استفاده کرد که اگر جنس پلاستیکی داشته باشند، سبک وزن بوده و نصب آنها روی دیوار بسیار راحت خواهد بود.

گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیکی دیواری در پشت بدنه خود دارای جای پیچ و مهره می باشد و در برخی مواقع نیز بست هایی دارد تا به راحتی به دیوار وصل شود. همچنین برخی افراد نیز ممکن است این گلدان ها را بخواهند روی میله یا فضایی فلزی نصب کنند که این کار هم راحت می باشد. زیرا برای نصب روی هر نوع دیواری، این گلدان ها طراحی شده اند.

زیبایی گلدان پلاستیکی دیواری به طرح بدنه و رنگ های روشن آن نیز می باشد. این گلدان را می توان به حالت های گوناگون روی دیوار نصب کرد، گل ها و گیاهان متفاوت آپارتمانی اعم از برگ بیدی، بنفشه، گل محمدی، سبزه و… درون آن کاشت، و در نهایت زیبایی خانه را دوچندان کرد.

مدل گلدان پلاستیکی نیم گرد

گلدان پلاستیکی دیواری در مدل های مستطیلی و یا نیم گرد در بازار دیده می شود. مدل مستطیلی برای مواقعی کاربرد دارد که قرار است گیاهان بزرگ به همراه خاک سنگین درون گلدان جای گیرد.

گلدان پلاستیکی دیواری

اما گلدان پلاستیکی نیم گرد که بیشتر از مدل مستطیلی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا در دو سایز بزرگ و متوسط طراحی و تولید می شود و به همراه بست هایی عرضه می شود که کار نصب این گلدان را راحت کند.

این گلدان ها به همراه زیرگلدانی ارائه می شوند تا هنگام آبیاری، آب اضافی از زیر گلدان به روی دیوار نریزد و باعث نم و رطوبت و تخریب دیوار بعد از دراز مدت نشود. همچنین زیرگلدان ها به ته گلدان چسبیده می باشند تا نمای بهتری را برای ایجاد دیوار سبز در خانه داشته باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیکی دیواری نیم گرد توسط کارخانه های بزرگی چون گلپونه، گل سرخ، عرشیا و گل آذین به بازار ارائه شده است.

خرید گلدان پلاستیکی دیواری رنگی

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی دیواری رنگی می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و لیست قیمت روز آنها را دریافت نمود.

گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیکی دیواری به عنوان یک وسیله و ضرورت برای ایجاد یک دیوار سبز یا همان گرین وال در خانه استفاده می شود. این گلدان ها معمولا نزدیک هم به دیوار وصل می شوند تا فضای خالی بین آنها وجود نداشته باشد و از دور نمای بهتری داشته باشند و اصطلاحا پر به نظر بیایند.

گلدان پلاستیکی دیواری رنگی در انواع مدل ها در شرکت کارخانه موجود بوده که می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و از جزئیات محصول و خرید خود مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *