گلدان پلیمری

گلدان پلیمری به عنوان یک گلدان سبک وزن با طرح بدنه سیمانی و سفالی در بازار شناخته می شود. انواع گلدان پلیمری بزرگ و کوچک در مدل های گرد و مستطیلی و مربعی و ارتفاع بلند را می توان با قیمت عمده و ارزان از سایت نمایندگی تولید کننده در تهران به صورت اینترنتی تهیه نمود.

انواع گلدان در بازار

زمانی که افراد تصمیم دارند تا برای گل و گیاهان خود گلدان انتخاب کنند، جنس های متفاوتی به ذهن آنها می رسد، از جنس فلزی و چوبی گرفته تا پلاستیکی و پلیمری.

گلدان پلاستیکی سطل

برخی نیز ممکن است بخواهند از گلدان نهایت استفاده و حساسیت در نگهداری را به خرج دهند و از گلدان شیشه ای برای برخی گیاهان نظیر پتوس در آب استفاده کنند. به هر حال سلایق متفاوت می باشد.

اما به طور کلی افراد بیشترین استقبال را از گلدانی خواهند داشت که فضای خوبی برای رشد و نگهداری گیاه آنان فراهم آورد، به خصوص با زندگی آپارتمان نشینی امروز که افراد وقت کافی برای آب دادن و یا کنترل رشد و شادابی گیاه خود ندارند.

از این رو باید گلدان شرایط ویژه ای داشته باشد، مثلا دارای تعداد سوراخ های زهکشی مناسب باشد، تا آب اضافی از ته گلدان عبور کند و باعث پوسیدگی ریشه گیاه نشود، یا اینکه دارای بدنه صاف و غیر قابل نفوذ باشد تا آبی که به گیاه داده می شود، کاملا به خاک برسد و جذب ریشه گیاه شود، زیرا گلدان های سفالی بخشی از آب را به خود جذب می کنند و آب کمتری به خاک می رسد.

گلدان پلاستیکی مشکی

با در نظر گرفتن همه این شرایط امروزه شاهد آن هستیم که گلدان های پلاستیکی و پلیمری بهترین شرایط را برای نگهداری گیاهان دارا می باشند و از این رو بیشترین استقبال را از سوی مشتریان در بازار گل و گیاه دارند.

تنها تفاوت اصلی گلدان پلیمری با پلاستیکی، در قیمت بیشتر و البته طرح جذاب تر آن می باشد که باعث شده مشتریان آن کمتر باشند، اما بازار هدف مخصوص به خود را داشته باشد.

گلدان پلیمری در در مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و هر کدام دارای مزیت های منحصر به فردی می باشند.

مزیت گلدان پلیمری

مزیت اصلی گلدان پلیمری در زیبایی ظاهر آن می باشد. همچنین سبک وزن بودن آن و قابلیت جابجایی راحت نیز باعث می شود ک به عنوان یک عامل مهم در خرید مشتریان باشد.

گلدان پلیمری

گلدان پلیمری قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد. عمر و ماندگاری این گلدان نسبت به پلاستیکی بسیار بیشتر می باشد.

کاربری گلدان پلیمری بیشتر در فضای داخلی رستوران ها، کافه ها و لابی هتل ها با دکوراسیون شیک و مجلسی می باشد و این گلدان، بر زیبایی فضا به طرز شگفت انگیزی می افزاید.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

مزیت دیگر گلدان پلیمری مقاومت آن در برابر باران و آفتاب می باشد. زیرا اگر بخواهیم گلدان سیمانی یا سفالی به کار گیریم، این گلدان بعد از دراز مدت با کوچکترین جابجایی دچار ترک و شکستگی می شود که با چسب نیز برطرف نخواهد شد.

از گلدان های پلیمری با خیال راحت می توان استفاده کرد و به راحتی آنها را به هر نقطه ای از خانه یا محل کار که بخواهیم، جابجا کرد و دکوراسیون را تغییر داد.

سایز گلدان پلیمری بزرگ

گلدان پلیمری بزرگ در مدل های مستطیلی، گرد، مربعی و استوانه بیشتر در بازار شناخته می شود.

زمانی که مشتری به دنبال گلدان پلیمری بزرگ مدل مستطیلی می باشد، حداقل طول یک متر را در نظر دارد. این گلدان ها با طول یک متر، دارای عرض و ارتفاع حدودا 50 سانتی متر می باشند.

گلدان پلیمری

گلدان گرد پلیمری نیز دارای قطر 90 و ارتفاع حدودا 80 سانتی متر می باشد و برای نگهداری انواع درخت و درختچه نظیر بنجامین، یوکا، بامبو، کاج و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان مربع بزرگ پلیمری ممکن است با ارتفاع 50 سانتی متر مورد نظر مشتری باشد که برای نگهداری انواع سانسوریا مورد استفاده قرار گیرد، و یا ممکن است با ارتفاع بالای 70 سانتی متر مد نظر مشتری باشد که برای نگهداری درختان بزرگتر در خانه و یا رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی

لیست سایز و ابعاد گلدان پلیمری را به راحتی می توان از مسئول فروش کارخانه دریافت کرد تا مطابق با گیاهی که داریم، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

قیمت عمده گلدان پلیمری

گلدان پلیمری و پلاستیکی توسط نمایندگی تولید کننده با قیمت عمده به مشتریان ارائه می شود.

زمانی که مشتری به دنبال قیمت عمده می باشد، یعنی یا خرید عمده دارد، ویا اینکه خرید خرد خود را می خواهد با کمترین قیمت ممکن از نزدیک ترین مرکز به تولید کننده و یا خود تولید کننده تهیه کند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

از این رو سایت شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان در سراسر کشور داشته باشد تا بتواند لیست قیمت شرکت کارخانه به همراه کاتالوگ جدیدترین محصولات را در اختیار آنان قرار دهد.

خرید گلدان از تولید کننده

با خرید گلدان پلیمری از خود تولید کننده می توان صرفه جویی در هزینه های خود داشته باشیم.

حال برای اینکه این صرفه جویی در زمان و وقت ما نیز باشد، کافیست از طریق همین سایت نمایندگی فروش و راه های ارتباطی ذکر شده، با مسئول فروش ارتباط برقرار کنیم و لیست قیمت ها را دریافت نماییم. سپس این قیمت ها را با هر جای دیگری که چه به صورت حضوری و یا چه به صورت اینترنتی اقدام به فروش می کند، بررسی و مقایسه کنیم و سپس انتخاب خود را انجام دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *