پلاستیک گلدانی نهال

فراهم کردن پلاستیک گلدانی نهال پسته به صورت عمده برای کشاورزان و تمام کسانی که کاری مرتبط با حیطه نهال گیاهان دارند، بسیار سودمند می باشد. خرید خانه ای امن برای نهال های شما از طریق سایت پاساک پلاست امکان پذیر می باشد.

انواع پلاستیک گلدانی نهال در چه سایز هایی موجود می باشد؟

شرکت های تولیدی پلاستیک گلدانی نهال سایز های مختلفی را تولید می کنند، به طوری که برای هر گونه نهال گیاهی یک سایز مناسب موجود می باشد که کشاورز بر اساس نیاز خود سایز مورد نظرش را انتخاب و سفارش می دهد.

برخی از سایز های گلدان نایلونی عبارتند از:

13*11، 20*15، 50*40، 30*15،

30*13، 15*10، 40*30، 35*17،

30*20، 25*15، 35*20، 10*9،

45*35، 50*50، 40*35، 35*25

پلاستیک گلدانی نهال

علاوه بر سایز های ذکر شده، سایز های دیگری با قطر و ارتفاع های متفاوت موجود و قابل سفارش می باشد. شما می توانید برای سفارش سایز مورد نظرتان می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و سایز پلاستیک گلدانی نهال مدنظرتان را تهیه کنید.

پلاستیک گلدانی نهال در چه کیفیت هایی موجود می باشد؟

این محصول در سه درجه کیفیت تولید و موجود می باشد که تفاوت آن ها بسیار ناچیز می باشد و در ظاهر کمی مشخص خواهد شد. پلاستیک نهال درجه دوم و سوم به دلیل اینکه از مواد درجه دو ساخته شده اند بافتی دانه مانند در خود دارند همچنین علاوه بر این تغییر ظاهری، کدرتر می باشند و نسبت به جنس درجه یک زودتر پاره می شوند.

پلاستیک گلدانی نهال درجه یک از مواد پلی اتلین درجه یک به اضافه افزودنی هایی جهت استحکام و افزایش کیفیت، ساخته می شود.

پلاستیک گلدانی نهال

کیفیت این پلاستیک های نهال به گونه ای می باشد که می توان از آن ها چندین مرتبه استفاده کرد و پس از خروج نهال درون آن برای نهال بعدی آن را پر کرد و داخل گلخانه و یا محیط مورد نظر قرار داد، این مورد بخاطر ترکیب موادی می باشد که در ساخت پلاستیک نهال به کار رفته است.

پلاستیک نهال درجه دوم و سوم برای کسانی که می خواهند مبلغ کمتری را پرداخت کنند مناسب می باشد، چرا که این کیفیت از پلاستیک ها نیز خوب می باشد و از نهال به خوبی محافظت می کند ولی ممکن است عمر استفاده از آنها کمتر از پلاستیک های درجه یک باشد.

پلاستیک گلدانی نهال چه کاربری و مزیت هایی دارد؟

پلاستیک گلدانی نهال همانطور که از اسم ان پیداست، گلدانی برای گیاه می باشد که از آن به خوبی محافظت می کند و سبب می شود نهال فضای رشد مناسبی را داشته باشد.

پلاستیک گلدانی نهال

یکی از مزیت های پلاستیک گلدانی نهال این است که با پرداخت هزینه ای بسیار کم بستر رشد بسیار خوبی را برای رشد نهال فراهم می کند.

نهال ها پس از رسیدن به اندازه ی مخصوصی برای فروش و یا کاشت از محل مورد نظر خارج می شوند و این جابه جایی ممکن است سبب آسیب به نهال شود بنابراین نیاز به بستری محکم و محافظتی دارند تا دچار آسیب نشوند، به این منظور پلاستیک های نهال تولید شده اند تا بتوان این نهال ها را به راحتی حمل کرد.

چون نهال ها بسیار حساس می باشند و همچنین بسیار احتمال پاشیدگی آن ها زیاد می باشند، پلاستیک های نهال به میان آمده اند تا از این احتمالات جلوگیری کنند و فضای رشد مناسبی را ایجاد کنند.

پلاستیک گلدانی نهال

پلاستیک گلدانی نهال سبب می شود در میزان آبیاری نهال ها صرفه جویی شود و با مقدار آبیاری کمتر، رطوبت کافی را در خود حفظ می کند و سبب رشد بهتر نهال می شود.

از مزیت های اقتصادی پلاستیک نهال می توان به استفاده ی چند باره از این محصول اشاره کرد، عمر این پلاستیک ها بین یک تا پنج سال بوده و می توان از آن ها برای پرورش چندین سری از نهال ها استفاده کرد و همچنین میزان آسیب پذیری آن ها بسیار کم می باشد.

قیمت پلاستیک گلدانی نهال چقدر می باشد؟

قیمت پایه پلاستیک گلدانی نهال را نمی توان درج کرد چرا که به دلیل نواسانات بازار کشور ممکن است این قیمت هر روزه دچار تغییر شود، پس می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت پلاستیک گلدانی نهال با ما از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید.

علاوه بر توضیحات بالا باید گفت که پلاستیک گلدانی نهال قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد و با هزینه ای بسیار کم می توانید تعداد زیادی از این پلاستیک ها را برای نهال های خود خریداری کنید و به پرورش آن ها بپردازید و نگران رشد آن ها نباشید.

پلاستیک گلدانی نهال

اگر می خواهید مبلغ کمتری را پرداخت کنید می توانید از سایت های فروش اینترنتی این محصول مانند سایت پاساک پلاست استفاده کنید، چرا که ما شما را به صورت مستقیم به تولید کننده این محصول وصل می کنیم و شما می توانید با قیمتی ارزان و بدون واسطه، پلاستیک گلدانی نهال را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *