گلدان پلاستیکی سه قلو

یکی از جالب ترین گلدان های شرکت گلپونه گلدان پلاستیکی سه قلو می باشد که با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد.

جذابیت نگهداری از گیاهان خانگی

فعالیتی مورد پسند همه می باشد که باعث سرزندگی و تجدید روحیه و نشاط شود.

نگهداری از گیاهان و گل ها در خانه نیز از همین فعالیت های محبوب و مورد علاقه عموم است. از این رو اهمیت خرید گلدان در بین افراد بسیار بالاست و به ویژگی های گلدان استاندارد توجه دارند. باید گلدان دارای ویژگی های بهینه باشد تا رشد و پرورش گیاه به خوبی اتفاق بیافتد.

گلدان پلاستیکی مشکی

در این میان گلدان پلاستیکی بیشتر ویژگی های اصلی گلدان استاندارد را دارد. این نوع گلدان در بازار گل و گیاه، به خوبی امتحان خود را پس داده است و مورد تقاضا می باشد.

استفاده خلاقانه از گلدان پلاستیکی

بیشتر طراحان در مرکز تولید گلدان پلاستیکی، دنبال قالب ریزی خلاقانه گلدان می باشند.

بدین صورت دیگر شاهد گلدان های پلاستیکی با طرح های ساده و رنگ های یکنواخت نیستیم. بلکه طرح های متفاوت و بدیع را به راحتی در بازار می توان پیدا کرد و انتخاب نمود.

امروزه گلدان های پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین نمونه های گلدان برای استفاده در خانه و محل کار هستند تا با قرار دادن گیاهان آپارتمانی چون بنفشه آفریقایی، سانسوریا، فیکوس، پتوس، یشمی، شفلرا، برگ بیدی و… بتوان یک فضای طبیعی سبز و زیبا را به طور مداوم جلوی چشم خود به وجود آوریم.

گلدان پلاستیکی طولی

از طرح ها و مدل های جدید و مطرح گلدان پلاستیکی در بازار موارد زیر را می توان نام برد:

هر کدام از این گلدان ها دارای رنگ های شاد و روحیه بخش هستند و به عنوان عناصری اصلی در تشکیل دکوراسیونی زیبا و امروزی به کار می روند.

تمایل به انتخاب گلدان پلاستیکی سه قلو

یکی از تمایلات اصلی مشتریان، پیگیری برای خرید گلدان پلاستیکی سه قلو از تولید کننده می باشد.

این نوع گلدان به دلیل طرح و مدل ویژه ای که دارد، بسیار کم تولید می شود. همچنین عکس هایی از آن در بازار اینترنتی وجود دارد که دارای رنگ های زیبا و شاد است.
رنگ های موجود این گلدان سبز، زرد، سفید، آبی، بنفش، نیلی، قرمز و… می باشند. زمانیکه مشتری سفارش بسته رنگی را دهد، رنگ های متفاوت گلدان پلاستیکی سه قلو را خواهد داشت.

گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی سه قلو به صورت قطر ۱۴٫۵ سانتی متر (ضربدر ۳) و ارتفاع ۱۳ سانتی متر می باشد. قیمت هر عدد گلدان پلاستیکی سه قلو به همراه زیرگلدانی، متناسب با کیفیت بدنه گلدان می باشد. در فروش گلدان پلاستیکی به صورت عمده به هر مقداری که سفارش بالاتر باشد، قیمت کلی نیز کاهش می یابد.

در فروش تعداد کم از این گلدان ها، که مشتری به فروشگاه یا خرده فروشی در بازار گل مراجعه می کند، قیمت حدودا ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر از قیمت کارخانه می باشد.

قیمت انواع گلدان پلاستیکی گلپونه

اکثر افراد در جستجوی خود به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان قیمت با طراحی ویژه هستند.

گلدان پلاستیکی سه قلو

اساسا قیمت گلدان پلاستیکی از مهمترین عوامل در خرید گلدان پلاستیکی می باشد. افراد زیادی فروش گلدان پلاستیکی را در بازار اینترنتی پلاستیک کشور انجام می دهند.

اما مشتریان تنها به دنبال شرکتی هستند که ارزان ترین قیمت را ارائه دهد، به ویژه مشتریانی که قصد خرید عمده گلدان را دارند و تفاوت ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی هم برای آنها مهم می باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع گلدان پلاستیکی گلپونه و دیگر برندهای مطرح بازار، می توانید از طریق ایمیل، جیمیل، تلگرام، واتس آپ، پیامکی، تلفنی و هر راهی که راحت تر هستید، با مسئول فروش و کارشناس فنی ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *