گلدان پلاستیکی چهارگوش

لیست قیمت عمده فروشی انواع گلدان پلاستیکی چهارگوش، مستطیلی و گرد تولید شده در مجموعه گلپونه را می توانید از ما دریافت کنید.

چه نوع گلدانی بهتر است؟

انواع گلدان های سفالی، سیمانی، بتنی، چوبی، فلزی و پلاستیکی را دیده اید.

اما شاید به این مسئله خیلی فکر کرده باشید که واقعا کدام گلدان بیشتر ارزش خرید دارد؟

سوالی که هر کس بنا به سلیقه خود پاسخی متفاوت به آن می دهد. اما لازم است نکات مربوط به هر گلدان بررسی شود تا خرید آگاهانه اتفاق بیافتد. هر گلدانی دارای مزایا و معایب مخصوص به خود بوده و کاربری خاصی دارد. اما گلدان پلاستیکی به دلیل قیمت ارزان و دوام خوبی که دارد، مشتری بیشتری را جذب می کند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

این نوع گلدان ها مانند نوع سفالی و سیمانی، با یکبار افتادن نمی شکنند. همچنین مانند گلدان های فلزی و بتنی، طرح های ساده و بی روح ندارند. بلکه این گلدان های دارای طرح های روز دنیا بوده و رنگ های کاملا شاد دارند. همچنین برای چندین بار به راحتی قابل استفاده می باشند و کافیست که آنها را بشویید.

گلدان پلاستیکی کیفیت لازم را دارد؟

در کارخانه گلدان پلاستیکی از مواد پلیمری مرغوب در طراحی و تولید گلدان پلاستیکی استفاده می شود.

پلیمرها درشت مولکولهایی هستند که از اتصال مولکولها و اتم های کوچک به وجود می آیند. پلیمرها دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشند و صنعت پلیمر را به وجود آورده اند.

پلیمرهایی که در ساخت گلدان پلاستیکی استفاده می شوند سه دسته اند:

  1. پلی اتیلن
  2. پلی پروپیلن
  3. پلی استایرن

هر کدام از این پلیمرها دارای درصد خلوص بالا می باشند و به صورت گرانول در دستگاه تزریق می شوند. بعد از اینکه فرآوری تولید اتفاق می افتد، محصول پلاستیکی از خروجی دستگاه بیرون می آید.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

تنها گلدان پلاستیکی مشکی از مواد دست دوم ساخته شده که به همین دلیل قیمت آن پایین تر است. اما گلدان های سفید، اخرایی و رنگی از مواد درجه یک با درصد خلوص بالا ساخته می شوند. از این رو دارای کیفیت و دوام بالاتری نسبت به بقیه هستند و برند گلدان نیز در خرید مشتری تاثیر دارد.

مدل گلدان چهارگوش در چه اندازه هایی وجود دارد؟

گلدان پلاستیکی چهارگوش در مدل کاملیا، ارکیده و آزالیا در بازار پلاستیک موجود می باشد.

هر کدام از این مدل ها در اندازه های متفاوتی تولید و طراحی شده و در ویترین فروشگاه قرار می گیرند. سایز گلدان پلاستیکی از مهمترین سوالات مشتری هنگام تماس با ما می باشد.

گلدان پلاستیکی سفید

اصولا گلدان پلاستیکی چهارگوش بر اساس طول، عرض و ارتفاع گلدان طبقه بندی می شود. اندازه ارتفاع گلدان حدود ۳/۴ دهانه و اندازه ته گلدان حدود ۴/۵ دهانه می باشد.

هر گلدان نیز با زیرگلدانی مخصوص به خود باید ارائه شود تا زیرگلدانی کاملا متناسب گلدان باشد.

از اندازه های موجود گلدان پلاستیکی به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۱۵ و ارتفاع ۱۳
  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۱۷ و ارتفاع ۱۵
  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۲۳ و ارتفاع ۱۷
  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۲۷ و ارتفاع ۲۴
  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۴۰ و ارتفاع ۳۰
  • گلدان پلاستیکی چهارگوش با ضلع ۷۹ و ارتفاع ۶۸

البته سایزهای بسیار زیاد دیگری نیز موجود می باشد که بنا به درخواست مشتری ارائه می شود. اصولا گلدان پلاستیکی بزرگ را از دهانه ۳۰ سانتی متر به بالا در نظر می گیرند. گلدان پلاستیکی کوچک را نیز با دهانه های زیر ۱۵ الی ۱۰ سانتی متر در انبار فروشگاه نگهداری می کنند.

گلدان پلاستیکی مربع

واژه کوچک و بزرگ تنها اسمی است که مشتری ممکن است روی گلدان بگذارد، در حالیکه هر سایزی در دستگاه تزریق پلاستیک (حتی تا سایزهای بالای ۱ متر) قابلیت قالب ریزی و تولید را دارد.

برند گلدان پلاستیکی گلپونه را چطور پیدا کنیم؟

یکی از برندهای معتبر در حوزه پلاستیک، مجموعه گلدان پلاستیکی گلپونه می باشد.

این مجموعه دارای سالها تحقیق و تجربه در زمینه تولید و فروش گلدان پلاستیکی در بازار است. بنابراین به نیاز مشتری آگاهی کامل دارد و می داند خواسته مشتری چیست و چگونه آن را برطرف کند.

گلدان پلاستیکی مربع

در این مجموعه بخش فروش و تجارت گلدان پلاستیکی ارتباط نزدیکی با مشتری دارند. بدین صورت مشتری به راحتی از ریز جزئیات گلدان پلاستیکی آگاه شده و پس از مشورت، خرید می کند.

برند گلپونه می کوشد خرید گلدان پلاستیکی را به راحت ترین شکل ممکن برای خریداران فراهم آورد. به راحتی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده می توانید محصولات گلپونه را تهیه کنید.

قیمت ارزان را از کجا پیدا کنیم؟

نیاز اصلی مشتری در خرید، دانستن قیمت گلدان و مقایسه آن با دیگر مدلها، برای رسیدن به ارزان ترین قیمت می باشد.

امروزه قدرت خرید مردم کاهش یافته و در نتیجه قبل از خرید به قیمت کالا توجه ویژه ای دارند. از این رو برای فعال نگه داشتن بازار و رونق تولید، باید تا جای ممکن از حاشیه سود کم کرد.

حوزه پلاستیک از حوزه هایی می باشد که در اکثر بخش ها، دارای تولیدکننده داخلی است. از این رو در تامین مواد اولیه همواره کیفیت های خوب با قیمت مناسب به عرضه کننده پیشنهاد می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

از این رو باید گلدان پلاستیکی ارزان را با همکاری تولید کننده داخلی، به مشتری عرضه کنیم. گلدانی که از کیفیت بسیار خوب برخوردار می باشد، با این اثبات که پتانسیل خوبی برای صادرات نیز به حساب می آید.

برای دانستن آخرین قیمت گلدان پلاستیکی به راحتی می توانید با کارشناس فروش ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *