گلدان پلاستیکی دو طرفه

عرضه و فروش انواع گلدان پلاستیکی نرده ای و دو طرفه برای ایجاد بالکنی با جلوه ای طبیعی و سبز، با قیمت ارزان توسط کارخانه انجام می شود.

چرا گلدان پلاستیکی بیشتر مورد پسند است؟

قطعا ویژگی های زیادی باعث می شود مردم به خرید گلدان پلاستیکی روی آورند.

یکی از این ویژگی های اصلی، طرح های متنوع این نوع گلدان در بازار پلاستیک می باشد.. مردم نیز به دنبال کالاهایی هستند که تنوع زیاد داشته باشد و دست آنها در خرید باز باشد. از این رو گلدان های پلاستیکی خیلی سریع گوی سبقت را از همتایان سفالی و سرامیکی ربودند.

گلدان پلاستیکی دیواری

این گلدان ها امروزه در هر مدلی، اعم از مستطیلی، مربعی، گرد، دیواری، آویز و نرده ای، دارای سایزها و رنگ های متفاوت می باشند و به راحتی توسط فروش اینترنتی در دسترس مشتری قرار می گیرند.

گلدان پلاستیکی نرده ای دقیقا چه سایزی دارد؟

گلدان پلاستیکی نرده ای با عنوان گلدان پلاستیکی دوقلو یا گلدان پلاستیکی تراس نیز در بین خریداران شناخته شده و از فروشنده درخواست می شود.

این نوع گلدان ها دارای دو مدل گلدان پلاستیکی نرده ای دوقلو و گلدان پلاستیکی نرده ای مستطیلی هستند. این گلدان ها دارای سایزهای مخصوص به خود می باشند که عبارتند از:

  • گلدان پلاستیکی نرده ای دوقلو گرد با قطر ۳۵٫۵ و ارتفاع ۲۴ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی نرده ای مستطیلی دوطرفه با طول ۶۴ و عرض ۴۲ و ارتفاع ۲۴ سانتی متر

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی نرده ای مستطیلی دو طرفه در بسته های ۶ تایی به فروش عمده می رسد. گلدان پلاستیکی نرده ای گرد دوقلو نیز در بسته های ۱۲ تایی عرضه می گردد. هر کدام ازین گلدان ها در رنگ های سفید، اخرایی و رنگی (همه رنگ در یک بسته) موجود است. در نوع رنگی گلدان زرد، سبز، آبی، بنفش، قرمز، نیلی و… در یک بسته قرار می گیرد.

برخی از گلدان های نرده ای یا دو طرفه دارای مدل بیضی شکل به همراه زیرگلدانی چسبیده به ته گلدان می باشند که دارای طول ۵۰، عرض ۳۳ و ارتفاع ۲۷ سانتی متر هستند. همچنین قسمت داخلی این گلدان ها که روی نرده قرار می گیرد، بین ۸ تا ۶ سانتی متر می باشد، به عبارتی نهایتا قطر میله ای که قرار است روی آن قرار گیرد، باید ۷ سانتی متر باشد تا گلدان به راحتی روی آن قرار گیرد و بر اثر کوچکترین باد یا بارانی، نیافتد.

آیا قیمت گلدان نرده ای به صرفه است؟

نسبت به خرید عمده، قیمت گلدان پلاستیکی نرده ای کمی گران به نظر می آید!

برای اینکه بدانیم آیا واقعا گلدانی که انتخاب کرده ایم، یک گلدان پلاستیکی ارزان است، باید مقایسه ای بین قیمت هایی که از چند فروشنده گرفته ایم، داشته باشیم.

زمانی مرکز فروش گلدان پلاستیکی را می توان به عنوان مرکزی ارزان فروش در نظر گرفت، که به قیمت شرکت کارخانه به مشتری بفروشد. خریداری که به دنبال گلدان پلاستیکی مورد نظر خود می باشد، با جستجویی ساده و استعلام قیمت گرفتن از چندین تولیدکننده، به راحتی قیمت بازار را به دست می آورد و قدرت تشخیص قیمت ارزان را پیدا می کند.

می کوشیم از حاشیه سود خود تا جای ممکن بکاهیم تا فروش گلدان پلاستیکی را به بهترین شکل و با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری قرار دهیم.

چه جاهایی گلدان مورد نظر من عرضه می شود؟

مرکز فروش و پخش گلدان پلاستیکی که مستقیم با کارخانه کار می کند، بهترین گزینه خرید است.

قیمت گلدان پلاستیکی یکی از گزینه هایی است که مرکز پخش را مشخص می سازد. قطعا آنکه ارزان تر از بقیه ارائه می دهد، مرکز اصلی می باشد که کمترین حاشیه سود را دارد.

در شرکت کارخانه به راحتی تنوع محصولات با قیمت مناسب را عمده می توان خرید کرد. گلدان هایی را که در اینترنت یا هر جای فضای مجازی دیده اید، می توانید از ما بخواهید.

برای اینکه گلدان مورد نظر خود را، یا حتی پیش فرضی ذهنی از آن را از ما بخواهید، کافیست از طریق راه های ارتباطی ایمیل، تلگرام، واتس آپ، تماس تلفنی و هر راهی که راحت تر هستید با ما ارتباط برقرار کنید تا شما را برای محصول مورد نظرتان راهنمایی کنیم و مشخصات اصلی محصول، از قبیل مدل، ابعاد دقیق، رنگ و لیست قیمت روز آن را در اختیار شما قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *