گلدان پلاستیکی گلپونه

گلدان پلاستیکی گلپونه در مدل f214 شکل مستطیلی دارد و در رنگ سفید و اخرایی و نوک مدادی با زیرگلدانی و یا بدون زیرگلدانی ارائه می شود.

انواع گلدان پلاستیکی گلپونه

گلدان پلاستیکی گلپونه به عنوان یکی از شناخته شده ترین گلدان های پلاستیکی در بازار پلاستیک می باشد. این گلدان دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شود. گلدان های گلپونه در مدل های مستطیلی، مربعی، گرد، آویزی، دیواری، نرده ای، بالکنی، طبقاتی، پایه دار و مشکی باغی ارائه می شوند.

گلدان پلاستیکی طولی

این گلدان ها در برخی از سایزهای بزرگ، با رنگ مشکی تولید می شوند و کیفیت پایین تری نسبت به نوع رنگی یا سفید دارند و از این رو قیمت آنها نیز پایین تر است و مناسب کشاورز و گلخانه دار می باشند.

کارخانه گلپونه با به کارگیری تجهیزات مدرن و قالب های متنوع، اقدام به تولید انواع گلدان پلاستیکی در سایزها و مدل های متفاوت می کند و برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند، این مدل ها را در لیست های فروش کدگذاری کرده است.

گلدان پلاستیکی

البته هر کارخانه ای گلدان ها و محصولات پلاستیکی خود را کدگذاری می کند تا مشتریان بتوانند راحت تر سفارش خود را ثبت کنند. از این رو گلپونه نیز لیست کدگذاری شده خود را از طریق سایت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند بدون گفتن مشخصات گلدان، خیلی سریع منظور خود را برسانند.

خرید گلدان f214 رنگ سفید

یکی از مدل های پر فروش گلدان پلاستیکی گلپونه مدل مستطیلی می باشد از کد f209 تا کد f222 در بازار شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی گلپونه

گلدان های مستطیلی گلپونه دارای رنگ های اخرایی، عدسی، سفید، نوک مدادی و مشکی می باشند و هر کدام از این رنگ ها زیبایی خاص خود را در دکوراسیون نشان می دهد.

گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی مدل مستطیلی گلپونه از طریق کدها به این صورت می باشد:

  1. کد f209 با طول ۳۴ و عرض ۱۳ و ارتفاع ۱۱
  2. کد f210 با طول ۳۸ و عرض ۱۴ و ارتفاع ۱۵
  3. کد f213 با طول ۴۹ و عرض ۱۹ و ارتفاع ۱۶
  4. کد f214 با طول ۵۵ و عرض ۲۳ و ارتفاع ۱۹
  5. کد f215 با طول ۷۰ و عرض ۲۹ و ارتفاع ۲۳
  6. کد f216 با طول ۹۰ و عرض ۳۰ و ارتفاع ۲۵
  7. کد f217 با طول ۱۱۰ و عرض ۴۲ و ارتفاع ۳۵

گلدان پلاستیکی گلپونه

دو مدل گلدان مستطیلی بالکنی نیز توسط شرکت گلپونه ارائه می شود که به گلدان پلاستیکی دراز یا کشیده در بازار معروف می باشد و سایز آن به این صورت است:

  1. کد f221 با طول ۸۰ و عرض ۲۲ و ارتفاع ۱۷
  2. کد f222 باطول ۱۰۰ و عرض ۲۲ و ارتفاع ۱۷

گلدان های گلپونه را به راحتی می توانید از طریق ارتباط با عامل فروش که راه های ارتباطی نیز در همین سایت ذکر شده، تهیه کنید. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *