گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی ژله ای دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد و فروش آن در انواع سایز ۶، ۸ و ۱۰ به صورت عمده در تهران صورت می پذیرد.

انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان های گلخانه ای رنگ مشکی دارند و از مواد بازیافتی ساخته می شوند و به همین دلیل قیمت ارزانی دارند و مورد استفاده اکثر کشاورزان و گلخانه داران، برای نگهداری نهال و پرورش آن می باشد. این گلدان ها در انواع نشایی، سطلی، جعبه ای، سینی نشا، کیسه نهال و گلدان ژله ای در بازار درخواست می شوند.

گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان پلاستیکی گلخانه ای به دلیل اینکه وزن بسیار سبکی دارد، جابجایی آن خیلی راحت بوده و برای مشتریانی که می خواهند به صورت عمده خرید کنند، بهترین گزینه می باشد. این گلدان ها در نوع نشایی از سایز دهنه ۶ تا سایز دهنه ۱۶ سانتی متر، در نوع سطلی از سایز سطل ۳ تا سطل ۱۶ (سطل زباله)، در نوع جعبه ای از جعبه ۳۵*۳۵ تا جعبه ۶۰*۶۰، در نوع سینی نشا از سینی ۲۴ حفره ای تا سینی ۲۰۰ حفره ای و در نوع کیسه نهال از کیسه ۱۰*۱۰ تا کیسه ۳۵*۴۰ در بازار وجود دارد.

در این میان گلدان پلاستیکی ژله ای که هم سایز گلدان های نشایی و سطلی می باشد، نوعی از گلدان می باشد که نحوه تولید آن کمی متفاوت بوده و دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به بقیه گلدان های مشکی می باشد. این گلدان در برخی موارد با نام گلدان پلاستیکی یکبار مصرف نیز در بازار شناخته می شود.

انعطاف پذیری گلدان ژله ای

انعطاف پذیری گلدان پلاستیکی ژله ای به عنوان یک ویژگی شناخته شده این گلدان می باشد. به طوریکه به راحتی می توانید این گلدان را در دست خود با فشار اندکی، کاملا مچاله کرده و دوباره به شکل اول خود به راحتی برگردانید.

گلدان پلاستیکی

این امر باعث شده دارای دوام بالایی در گلخانه و محیط مزرعه باشد، به این دلیل که در این محیط ها جابجایی گل و گلدان زیاد می باشد، اگر گلدان کمی خاصیت شکنندگی داشته باشد، به راحتی با آفتاب طولانی مدت این خاصیت بیشتر شده و با کوچکترین خطایی در جابجایی گلدان، از بدنه و یا ته گلدان، می شکند. اما در گلدان پلاستیکی ژله ای این مسئله به ندرت دیده می شود و از این رو به عنوان گزینه ای خوب برای رشد و نگهداری گیاه استفاده می شود.

انواع سایز گلدان پلاستیکی ژله ای

انواع گلدان پلاستیکی ژله ای در بازار با سایزهای زیر شناخته می شود:

  • سایز ۶
  • سایز ۸
  • سایز ۱۰
  • سایز ۱۲
  • سایز ۱۴
  • سایز ۱۶
  • سایز ۱۷
  • سایز ۱۹
  • سایز ۲۲
  • سایز ۲۴

گلدان پلاستیکی

البته برخی از این سایزها دارای دو نوع کوتاه و بلند می باشند. مثلا گلدان ژله ای سایز ۱۲ دارای دو نوع ۱۲ کوتاه و ۱۲ بلند بوده که این مسئله تنها به اختلاف ارتفاع حدودا ۲ تا ۳ سانتی متر اشاره دارد. زمانی که با مسئول فروش ارتباط گرفته می شود، سایزهای دقیق گلدان در اختیار مشتری قرار می گیرد، تا به آگاهی کامل از بازار گلدان های گلخانه ای دست پیدا کند. مثلا زمانی که اسم از گلدان سایز ۱۹ برده می شود، قطر دهانه داخلی گلدان (بدون در نظر گرفتن لبه ها) ۱۷ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۸ سانتی متر می باشد. برای اطلاع از سایزهای دقیق کافیست تا کاتالوگ را از مسئول فروش دریافت کرد.

فروش عمده گلدان در تهران

فروش گلدان پلاستیکی ژله ای در مرکز عمده فروشی تهران با ارزان ترین قیمت ممکن اتفاق می افتد.

به طور کلی افرادی که تمایل دارند تا ارزان ترین قیمت یک کالا را در بازار پیدا کنند، باید به مراکز پخش اصلی آن یا تولید کننده ها در تهران و یا هر شهری که مرکز تولید آن می باشد، مراجعه کنند. در مورد گلدان ژله ای چون تولید کننده ها کاملا شناخته شده و محدود به تهران می باشند، باید قیمت ارزان و خالص کارخانه را نیز از تهران دریافت کرد.

البته قیمت خالص کارخانه به کسانی داده می شود که قصد خرید عمده دارند. مثلا خرید عمده گلدان ژله ای سایز ۸ در بسته های ۱۰۰۰ تایی می باشد، یا مثلا گلدان ژله ای سایز ۱۹ در بسته های ۲۵۰ تایی می باشد. برای اطلاع از حداقل فروش گلدان های پلاستیکی ژله ای و ابعاد دقیق و قیمت می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *