گلدان پلاستیکی سطلی

گلدان پلاستیکی کشاورزی یا گلخانه از مواد درجه دوم ساخته می شود و در دو نوع سطل و جعبه در بازار ارائه می شود. سطل ها دارای شماره بندی ۳، ۳٫۵، ۴، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ می باشند. جعبه ها نیز از دهانه ۲۰*۲۰ تا دهانه ۶۰*۶۰ برای نگهداری نهال و درختچه به کار گرفته می شوند.

چرا مشتری گلدان پلاستیکی کشاورزی به دنبال قیمت ارزان است؟

در بازار گل و گیاه، دو نوع گلدان پلاستیکی وجود دارد: گلدان پلاستیکی تزئینی و گلدان پلاستیکی کشاورزی.

گلدان پلاستیکی تزئینی رنگ سفید و یا رنگی (ترکیبی از رنگ های روشن) می باشد و در اندازه ها و طرح های متفاوت مستطیلی، مربعی، گرد، دوطرفه، آویزی، ارتفاع بلند و.. تولید و عرضه می شود. این گلدان ها از مواد پلیمری درجه یک می باشند و بیشتر در محیط های آپارتمانی و ویلایی به کار گرفته می شوند.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی کشاورزی دارای رنگ مشکی بوده و در واقع از مواد پلیمری بازیافتی ساخته می شود از این رو دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع رنگی و یا سفید خود می باشد.
مشتری آن نیز بیشتر گلخانه دار و کشاورز است که برای مدت مشخصی می خواهد نهال و یا درخت را در آن نگه دارد و سپس به فروش رسانده و به دست مشتری و خریدار نهایی برساند.

از این رو می بینیم که مشتری این دو نوع گلدان با یکدیگر بسیار فرق دارند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

کشاورز چون به صورت عمده خرید می کند و به دنبال گلدان پلاستیکی بازیافتی یا همان مشکی می باشد، قیمت ارزان برایش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته کیفیت هم باید در حدی باشد که بدنه گلدان تحمل وزن خاک و قطر تنه گیاه و ساقه را داشته باشد.
همچنین در جابجایی در مدت زمان ۱ الی ۲ سال به راحتی تحمل کند و در برابر آفتاب و باران مقاومت داشته و بدنه آن انعطاف پذیر باشد.

مشتری گلدان پلاستیکی تزئینی نیز می تواند گلخانه دار و یا کشاورز باشد، البته در صورتی که بخواهد خودش به صورت مستقیم گل و گیاه خود را به مشتری نهایی بفروشد.

خرید گلدان کشاورزی در حجم عمده چقدر تخفیف دارد؟

اکثر مراکز تولید گلدان پلاستیکی کشاورزی و کارخانه های پلاستیک برای خرید بالا درصد تخفیف هایی را بر روی لیست قیمت گلدان پلاستیکی در نظر می گیرند.

برخی ممکن است این درصدها را به صورت ۵ تا ۲۰ درصد، و برخی دیگر نیز فقط ۱۰ درصد در نظر بگیرند.
از این رو خرید برای مشتریانی که از شهرستان می خواهند بیایند و سفارش بار بدهند و هزینه باربری نیز برایشان دارد، با چنین تخفیفی می توانند با همان قیمت شرکت کارخانه به مشتریان خود بفروشند.

گلدان پلاستیکی مشکی

از این رو یکی از سوالات اصلی مشتریانی که به صورت عمده می خواهند خرید گلدان پلاستیکی انجام دهند، درصد تخفیف و هزینه باربری تا شهرستان می باشد تا بتوانند محاسبه دقیقی از حاشیه سود خود در شهرشان داشته باشند.

معمولا مشتریان گلدان پلاستیکی کشاورزی در تهران نیز صاحبان کسب و کار گلخانه، پرورش گل و گیاه، صاحبان پلاسکو (محصولات پلاستیک فروشی) و همچنین مصرف کنندگان شخصی می باشند.

گلدان پلاستیکی سطل

برای آگاهی از جزئیات گلدان پلاستیکی کشاورزی مورد نظر خود و همچنین دانستن ابعاد دقیق سطل و جعبه مورد نیاز خود می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و از درصد تخفیف و لیست قیمت عمده فروشی نیز آگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *