گلدان پلاستیکی سطلی

انواع گلدان پلاستیکی سطلی شامل سطل ۳، ۳٫۵، ۴، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ را می توان با قیمت شرکت کارخانه به صورت عمده دریافت کرد. این گلدان ها که کاربری کشاورزی و گلخانه دارند از مواد درجه دو می باشند.

انواع گلدان مورد نیاز کشاورز و گلخانه دار

کشاورزان و گلخانه داران برای رشد و نگهداری انواع نهال و گیاهان، به گلدان مشکی نیاز دارند. این گلدان ها در انواع مدلهای زیر تولید و ارائه می شوند:

گلدان پلاستیکی سطلی

همه این گلدان ها از مواد درجه دو بوده و اصطلاحا در بازار به گلدان پلاستیکی بازیافتی معروف می باشند. البته اگر گلدان ها حاصل مواد بازیافتی در بازیافت اول باشند، دارای کیفیت بالاتری بوده و تحمل بیشتری در برابر آفتاب و باران دارند. زیرا که کشاورز و گلخانه دار در بیشتر مواقع آنها را در فضای آزاد قرار می دهد. همچنین در مناطق سردسیر و یا شرجی که رطوبت بالا می باشد، مسئله کیفیت گلدان از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی سطلی

به عبارتی این گلدان ها چون اهمیت بالایی در رشد و نگهداری گلها و گیاهان برای کشاورز و گلخانه دار دارند، باید از بدنه ای برخوردار باشند که بعد از مدت کوتاهی دچار شکنندگی و ترک خوردگی نشود.

مدل گلدان پلاستیکی سطلی بیشترین فروش را در گلدان های پلاستیکی به خود اختصاص داده است که در ادامه به انواع آن می پردازیم.

سایز گلدان پلاستیکی سطلی

سایز گلدان پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در خرید مشتری در نظر گرفته می شود. زیرا ریشه گیاه باید حجم کافی برای جذب مواد مغذی از خاک را داشته باشد و همچنین بعد از مدت کوتاهی به خاطر رشد تنه گیاه، سایز گلدان کوچک به نظر نیاید.

گلدان پلاستیکی سطلی

گلدان پلاستیکی سطلی در سایزهای زیر در بازار ارائه می شود:

  • گلدان سطل ۳ با دهنه ۱۶ و ارتفاع ۱۵
  • گلدان سطل ۴ با دهنه ۱۹ و ارتفاع ۱۸
  • گلدان سطل ۷ با دهنه ۲۲ و ارتفاع ۲۱
  • گلدان سطل ۱۰ با دهنه ۲۶ و ارتفاع ۲۶
  • گلدان سطل ۱۲ با دهنه ۳۰ و ارتفاع ۳۱
  • گلدان سطل ۱۴ با دهنه ۳۳ و ارتفاع ۳۶
  • گلدان سطل ۱۶ با دهنه ۳۸ و ارتفاع ۴۰

گلدان سطل ۱۴ معروف به گلدان سطل نیم زباله و گلدان سطل ۱۶ به عنوان گلدان پلاستیکی سطل زباله در بازار عنوان می شود.

این گلدان ها دارای لبه بوده و از بدنه انعطاف پذیر برخوردار می باشند.

خرید گلدان سطلی با قیمت کارخانه

خرید انواع گلدان پلاستیکی سطلی را می توان با قیمت درب کارخانه از تولید کننده های معتبر در تهران تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی سطلی

به طور کلی کشاورز و گلخانه دار مشتری اصلی گلدان پلاستیکی سطلی می باشد و از این رو تمایل دارد تا ارزان ترین قیمت را در خرید عمده خود داشته باشد. به عبارتی کشاورز جز تولید کننده است و از این رو قیمت تمام شده مواد اولیه برای او اهمیت بالایی دارد.

گلدان پلاستیکی سطلی

کارخانه نیز معمولا به صورت عمده لیست قیمت ارائه می دهد و فروش عمده را با تخفیف های درصدی انجام می دهد، تا خرید ارزان قیمت و مقرون به صرفه را برای صاحبان کسب و کار پرورش گل و گیاه فراهم آورد. با این روش، حاشیه سود کارخانه کم می شود اما با فروش بیشتر باعث رونق تولید گلدان پلاستیکی و ارتقا کیفیت آن می گردد.

جهت خرید انواع گلدان پلاستیکی سطلی کشاورزی و گلخانه می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *