گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد به عنوان گلدانی در بازار شناخته می شود که نوع سطلی و نشایی آن مورد نیاز کشاورز، و نوع رنگی آن مورد نیاز بسیاری از مصرف کنندگان خانگی و فروشندگان محصولات پلاستیکی هست. از این رو ابعاد سایز بزرگ و کوچک آن از اهمیت بالایی برای داشتن فضای کافی رشد ریشه گیاه برخوردار می باشد.

اهمیت گلدان پلاستیکی گرد مشکی

گلدان پلاستیکی گرد مشکی که کاربری گلخانه و کشاورزی دارد با نام گلدان پلاستیکی سطل و یا گلدان پلاستیکی نشایی کشاورزی در بازار شناخته می شود. این گلدان از مواد درجه دوم ساخته شده و این مواد بازیافت اول می باشند و دارای انعطاف پذیری کافی در حمل و جابجایی نهال و گیاه می باشند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

این گلدان ها دارای سایزبندی متفاوت از دهنه ۶ با ارتفاع ۶ سانتی متر تا دهنه ۳۸ و ارتفاع ۴۰ سانتی متر هستند که هر کدام طبیعتا برای نگهداری نوع ویژه ای از نهال به کار می روند.

اهمیت اصلی این گلدان ها در داشتن کیفیت بدنه مناسب بوده، به گونه ای که گلدان در برابر آفتاب شدید مناطقی چون خوزستان و یا بارش ها متوالی مناطقی چون گیلان مقاومت کافی داشته باشد و بدنه آن بعد از مدت کوتاهی شکننده نشود.

اهمیت گلدان پلاستیکی گرد رنگی

گلدان پلاستیکی گرد سفید و یا رنگی بیشتر برای دکوراسیون فضای داخلی و یا خارجی آپارتمان و ویلا به کار می رود. به طور کلی گلدان رنگی یا سفید از مواد درجه اول ساخته می شود و به همین دلیل قیمت آن از نوع هم اندازه مشکی خود بالاتر می باشد. طبیعتا این گلدان باید تحمل و عمر بسیار بالاتری داشته باشد. زیرا که گیاه قرار است برای چندین سال در آن باقی بماند، اما نهال کشاورزی بعد از اینکه به رشد خود رسید، از گلدان مشکی خارج می شود و عملا گلدان مشکی دیگر کاربری ندارد.

گلدان پلاستیکی گرد

از این رو اهمیت گلدان پلاستیکی گرد رنگی بیش از پیش می شود. این گلدان باید از مواد گرانولی درجه یک پلیمری پلی اتیلن یا پلی پروپلین ساخته شود تا تحمل کافی و بدنه مقاوم داشته باشد. همچنین باید به همراه زیرگلدانی مخصوص به خود ارائه شود و رنگ آن نیز از کیفیت کافی برخوردار باشد تا بعد از مدت زمان کوتاهی با رنگ پریدگی گلدان مواجه نشویم.

سایز گلدان پلاستیکی مورد نیاز ریشه گیاه

سایز گلدان پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در کنار رنگ و قیمت آن در نظر گرفته می شود. گلدان پلاستیکی بزرگ نوع گرد برای گیاهانی چون بونسای، سانسوریا، کاج و… به کار می رود که به عنوان درختچه شناخته می شوند و باید عمق بالایی داشته باشند.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی کوچک نیز برای گیاهانی نظیر ارکیده، بنفشه آفریقایی، کاکتوس و… مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل وزن کم نیز به راحتی قابل جابجایی و تغییر دکوراسیون هستند. برای جایجایی گلدان پلاستیکی گرد بزرگ نیز می توان از زیرگلدانی چرخدار استفاده کرد. البته زیر گلدانی که فلزی بوده و بعد از مدتی کند نمی شود و با روغن کاری به راحتی می توان روان بودن حرکت گلدان را تثبیت کرد.

گلدان پلاستیکی چرخدار

از این رو سایز گیاه در میزان رشد ریشه بسیار مورد اهمیت است و کسانی که گلخانه دار هستند به این مسئله به خوبی واقف می باشند.

فروش عمده گلدان در تهران

فروش عمده انواع گلدان پلاستیکی را می توان از تهران با قیمت شرکت کارخانه انجام داد.

به طور کلی فروش گلدان پلاستیکی از مرکز تولیدی به عنوان ارزان تری نوع خرید برای خریدار عمده به حساب می آید. از این رو که تولیدی ها نیز بیشتر در تهران می باشند، مشتری ها تمایل دارند به سایت اصلی مرکز تولید گلدان پلاستیکی دست پیدا کنند.

می کوشیم خرید ارزان قیمت و با کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *