گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ در انواع مدل سطل و جعبه ای به عنوان یکی از گلدان های اصلی گلخانه ای در بازار شناخته می شود. این محصولات به صورت عمده با لیست قیمت کارخانه به مشتریان ارائه می شود.

انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان های گلخانه ای به عنوان یکی از ضروریات برای پرورش گل و گیاه می باشند. این گلدان ها از مواد بازیافتی ساخته می شوند و رنگ مشکی دارند. در انواع مدل های گرد و مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارند و برای پرورش انواع بذر و نهال به کار می روند. ضخامت این گلدان ها بستگی به کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آنها دارد.

اگر مواد بازیافتی از نوع بازیافت اول باشند، کیفیت و ماندگاری بالاتر خواهد بود و اگر بازیافت سوم یا چهارم باشند، گلدان پلاستیکی مشکی از مرغوبیت کافی برخوردار نخواهد بود و بعد از مدت کوتاهی که در معرض هوای آزاد و آفتاب باشد، دچار ترک خوردگی و شکنندگی خواهد شد.

از انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای به نوع نشایی که از سایز دهنه ۶ سانتی متر شروع شده و تا سایز دهنه ۱۶ سانتی متر ادامه دارد، می توان اشاره کرد. این گلدان ها بدون لبه بوده و برای نگهداری گل و گیاهان با سایز کوچک به کار می روند.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل نیز از دهنه ۱۶ سانتی متر شروع شده و تا سطل ۱۶ که دهنه ۳۸ سانتی متر دارد، تولید می شود. معمولا گلدان پلاستیکی گلخانه ای سطل ۱۶ برای نگهداری نهال انواع درخت و درختچه در گلخانه ها و یا حتی مزارع کوچک خانگی به کار می رود.

گلدان پلاستیکی سطل

از بزرگترین انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای که توسط گلخانه داران و کشاوزان زیاد درخواست می شود، می توان گلدان پلاستیکی جعبه را نام برد که از جعبه ۱۵*۱۵ تا جعبه ۶۰*۶۰ ادامه دارد و دارای ضخامت و وزن بیشتری نسبت به نوع گرد می باشد. این گلدان ها دارای بدنه با حاشیه شیاردار بوده و قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع رنگ سفید یا رنگی دارند.

از این گلدان ها علاوه بر گلخانه و حیاط، می توان در مکان هایی که زمینه رنگ دکوراسیون مشکی می باشد و فضای بسته است، نیز استفاده کرد. به این صورت با صرف مبلغی کم می توان دکوراسیونی طبیعی و زیبا در خانه یا رستوران یا کافه، ایجاد نمود.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان های پلاستیکی گلخانه ای معمولا به صورت عمده خرید و فروش می شوند، زیرا مشتری اصلی آنها گلخانه دار و کشاورز هست که به صورت بسته ای و دوره ای خرید می کند. از این رو تمایل دارد تا با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار کند تا هم بتواند سفارش خود را به صورت عمده ثبت نماید، و هم اینکه خالص ترین و ارزان ترین قیمت بازار را برای خرید خود داشته باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ

از نیازهای اصلی برای ایجاد یک مرکز پرورش گل و گیاه در خانه یا محل کار، گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ می باشد که معمولا برای گیاهانی چون زاموفیلیا، سانسوریا، درخت کاج، شامادورا، سرخس و دیگر گیاهان بزرگ گلخانه در مرحله کاشت و نگهداری به کار می رود.

این گیاهان زمانی که به مرحله رشد نهایی خود رسیده اند و آماده فروش می باشند، در یک گلدان رنگی یا سفید با طرح بدنه نسبتا شیک گذاشته می شوند، تا برای دکوراسیون های آپارتمانی و ویلایی بیشتر به چشم بیایند و فضای زیباتر و طبیعی تر را خلق کنند. اما زمانی که در مرحله نگهداری در گلخانه می باشند، باید از گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ برای آنها استفاده کرد که هم قیمت ارزانی دارد، و هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. زیرا گیاهان مورد نظر از لحاظ سایز بزرگ می باشند و از این رو زمانی که به همراه خاک در گلدان قرار می گیرند، وزن گلدان زیاد شده و باید حداقل کیفیت را داشته باشد تا تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی های متعدد در گلخانه داشته باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ در انواع مدل سطل و جعبه ای با سایزهای متفاوت در بازار وجود دارد. گلدان جعبه بزرگ گلخانه ای با سایز ۶۰*۶۰ و ارتفاع ۵۶ تولید می شود. اما اگر گلدان جعبه ای بزرگتر در بازار درخواست شود، نوع ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۶۵ نیز در بازار با کیفیت بالاتر نوع تزئینی و قیمت بالاتر نیز برای برخی درخت های بزرگ قابل تولید می باشد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ نوع مستطیلی نیز با طول حدودا ۱۱۰ و عرض ۴۲ و عمق ۳۵ سانتی متر در بازار وجود دارد. برای برخی گیاهان نیز که به ارتفاع بیشتر نیاز دارند، با طول ۱۰۰ و عرض ۳۸ و ارتفاع ۴۴ نیز قابل تولید و فروش می باشد. نوع گرد نیز با ارتفاع ۶۴ و قطر دهانه ۶۳ مناسب درختان و گیاهان بزرگ می باشد که علاوه بر رنگ مشکی، در رنگ های سفید و اخرایی نیز برای دکوراسیون هایی با زمینه رنگ روشن، استفاده می شود.

لیست قیمت گلدان پلاستیکی مشکی

برای داشتن لیست قیمت گلدان پلاستیکی مشکی کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و در مورد تعداد سفارش صحبت نموده و درصد تخفیف مربوط به فروش عمده و اطلاعات لازم در مورد ثبت سفارش و صدور فاکتور را دریافت نمایید.

امروزه شرکت های تولیدی برای اینکه بتوانند با مشتری خود ارتباط مستقیم داشته باشند، سایت دارند تا مشتری به راحتی بتواند آنها را از گوگل پیدا کند. البته سایت هایی که رتبه بالاتری دارند و تخصصی به امر فروش گلدان پلاستیکی گلخانه ای در انواع سایز بزرگ و کوچک می پردازند، در صفحات اول و دوم گوگل نمایش داده می شوند.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت گلدان پلاستیکی مشکی در انواع مدل سطل و جعبه ای را که مناسب گلخانه داری و کشاورزی می باشد، در اسرع وقت دریافت نمایید.

همچنین از طریق مشاوره با مسئول فروش، در مورد درصد تخفیف های لازم در خرید عمده، تعداد بسته بندی هر سایز از گلدان ها، زمان تولید برای سفارش های تناژ، نحوه پرداخت و صدور فاکتور و زمان ارسال، اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *