گلدان پلاستیکی گرد

بسیاری از افراد زمانی که برای گیاهان و گلهای آپارتمانی خود می خواهند گلدان انتخاب کنند، بین جنس سرامیکی و سفالی و پلاستیکی ممکن است دچار تردید شوند. از این رو باید اطلاعات کاملی در مورد مزایا و معایب هر کدام داشته باشند.

ویژگی های گلدان سرامیکی و سفالی

معمولا گلدان سفالی و سرامیکی مثل هم هستند و تنها تفاوت آنها در براق بودن گلدان سرامیکی نسبت به سفالی می باشد.

گلدان پلاستیکی

هر دو دارای شکنندگی هستند و باید به دقت و با حساسیت جابجا شوند. هنگامی که گل ها را درون آنها می خواهید بگذارید و یا اینکه خاک گیاه را عوض کنید، باید با کمترین فشار به بدنه این کار صورت پذیرد، زیرا مانند بسیاری از افراد که ممکن است گلدان را برعکس کنند و با دست محکم روی آن بزنند تا خاک اضافی بیرون بیاید، در این هنگام گلدان بشکند و زحمات شما به باد رود.

از این رو هنگام استفاده از گلدان سرامیکی باید دقت داشته باشید.

این گلدان ها نسبت به بقیه گلدان ها به دلیل وزن سنگین تری که دارند، ایستایی بهتری داشته و معمولا نیز دارای بدنه یکنواخت بدون شیار یا طرح می باشند و همین امر به زیبایی آنها در دکوراسیون خانه اضافه می کند.

گلدان پلاستیکی

گلدان سرامیکی معمولا به صورت خرده خرید و فروش می شود و تولید آن نیز کارخانه ای نیست، و به صورت محدود در کارگاه ها تولید می شود و حمل و نقل آن توسط باربری به انبارهای پخش نیز با بسته بندی مناسب کارتنی و یا پلاستیک حباب دار صورت می گیرد.

مشتریان خانگی که این گلدان را می خواهند خرید کنند نیز باید حمل آن را توسط بسته بندی مناسبی که گفته شد، تا خانه و یا محل کار خود انجام دهند. از این رو حمل و نقل این جنس گلدان نیز دارای حساسیت می باشد.

گلدان سرامیکی معمولا دارای مدل ها متنوع مستطیلی، مربعی، گرد و یا چهارگوش ارتفاع بلند می باشد و به همین مدل ها محدود می شود. از این رو از این گلدان برای نصب روی دیوار، گذاشتن روی نرده و یا استفاده طبقاتی نمی توان بهره برد.

گلدان پلاستیکی

همچنین طرح ها و رنگ های این گلدان در بازار شناخته شده است و معمولا دارای رنگ های سفید، اخرایی، طوسی و مشکی می باشد و رنگ های شاد و روشن را نمی توان به راحتی در بازار پیدا کرد و خود مشتری در صورت تمایل باید این کار را روی بدنه گلدان با اسپری رنگ انجام دهد.

ویژگی های گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی به عنوان گلدان هایی بسیار پر فروش و محبوب در بازار پلاستیک و گل و گیاه کشور شناخته می شوند. هر جنس گلدانی دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشد، اما اینکه گلدان پلاستیکی در بازار بیشتر خرید و فروش می شود، قطعا به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد آن می باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیکی دارای تنوع طرح و مدل بسیار زیادی می باشد و از این پاسخگوی بسیاری از سلایق در بازار می باشد. از این گلدان می توان برای ایجاد یک فضای سبز و طبیعی بسیار کوچک و نقلی در آپارتمان و یا محل کار استفاده کرد و به این صورت باعث ایجاد روحیه بهتر افراد شد.

همچنین به دلیل اینکه گلدان پلاستیکی دارای وزن بسیار کمی می باشد، جابجایی آن خیلی راحت بوده و هر بار می توان دکوراسیون را تغییر داد و فضای خلاقانه در محیط زندگی یا کار ایجاد کرد.

گلدان های پلاستیکی به دلیل مدل های متنوعی که دارند، اعم از مستطیلی، مربعی، گرد، دیواری، طبقاتی، رو نرده ای، خورجینی و… برای بسیاری از گل ها وگیاهان آپارتمانی معروف چون سانسوریا، شفلرا، برگ بیدی، گل محمدی، گل های رونده و درختچه های بنجامین مناسب می باشند.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان های پلاستیکی به عنوان کالایی مهم در بازار گل و گیاه شناخته می شوند، زیرا نوعی از آنها که از مواد درجه دو ساخته می شوند، مناسب کشاورز و گلخانه دار بوده و در تیراژ عمده خرید و فروش می شوند.

گلدان های پلاستیکی آپارتمانی نیز توسط برندهای معروفی چون گلپونه، گل سرخ، عرشیا، طلوع پلاستیک، گل آذین و… در بازار وجود دارند و هر کدام دارای فروش و بازار هدف مخصوص به خود می باشند.

گلدان پلاستیکی حصیری

شما عزیزان می توانید جهت خرید گلدان پلاستیکی مورد نظر خود با کارشناس مجموعه گلدانکده تماس برقرار کنید و از مشاوره لازم قبل از خرید بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *