گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان چهارگوش پلاستیکی به شکل یک جعبه مکعبی شکل می باشد و در سایز بزرگ به راحتی قابل فیکس کردن با گوشه های دیوار بوده و خرید یکی از آنها می تواند تغییرات زیادی در دکوراسیون شما ایجاد کند.

گلدان چهارگوش پلاستیکی

انواع مدل های گلدان چهارگوش پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری مرغوبی ساخته می شوند و طرح های به کار رفته در این گلدانها و رنگ های آن بسیار زیبا می باشند که بسیار با نشاط و خوش رنگ بوده و شما می توانید با داشتن چند عدد از این گلدان های زیبا و خوش رنگ هم گیاهان و گل های آپارتمانی و زینتی را برای خود پرورش بدهید و هم برای منزل و یا حیاط و بالکن خود فضایی جدید را خلق کنید و تغییرات زیبایی را ایجاد کنید.

به گلدان چهارگوش پلاستیکی گلدان مربعی نیز می گویند زیرا به شکل یک مربع ساخته و طراحی شده است و با توجه به شکل هندسی بسیار مناسب مربع امکان جای گذاری آن تقریبا در هر مکانی، امکان پذیر می باشد.

حتی می توانید از سایز کوچک این گلدان ها در کناره ی پنجره اتاق یا آشپزخانه خود استفاده کنید و یا حتی می توانید آنها را در لبه بالکن نیز قرار دهید.

کاکتوس گیاهی سایز کوچک می باشد که برای کاشت و پرورش در سایز کوچک گلدان چهارگوش پلاستیکی بسیار مناسب می باشد و ظاهری بسیار زیبا هم به گلدان می دهد و همچنین گلدان بستری محافظتی برای گلدان ایجاد می کند و رطوبت را به مدت زیادی حفظ می کند.

گلدان های پلاستیکی در مدل های متفاوتی موجود می باشند که برخی از این مدل ها دارای یک زهکش زیرین می باشند که در زیر آن به صورت یک سینی موجود می باشد و برای عملکرد گیاه بسیار مناسب و سودمند می باشد.

برخی مدل های دیگر از گلدان های چهار گوش پلاستیکی دارای آویز می باشند که قابلیت اتصال به سقف و یا مکانی بالاتر از سطح زمین را دارند که در صرفه جویی در فضا بسیار مناسب می باشند.

این گلدان ها در سایز های متفاوتی تولید و موجود می باشند تا برای بسیاری از نیاز ها قابل استفاده باشند، برخی از این گلدان ها دارای سایز دهانه ۹، ۱۲، ۱۴٫۵، ۲۴ می باشند که البته در سایز های دیگری نیز موجود می باشند که مشتری با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می کند.  

گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان های سایز بزرگ معمولا برای گیاهان سایز بزرگتری مورد استفاده قرار می گیرند، گیاهانی مانند آلوورا که پس از مدتی رشد کرده و حجم زیادی را اشغال می کند که گلدان های پلاستیکی سایز کوچک دیگر برای نگهداری و رشد آنها مناسب نمی باشد.

یکی از مزیت های فوق العاده این گلدان های پلاستیکی قابلیت حفظ رطوبت در دیواره آنها می باشد و پس از هر بار آبیاری گیاه یا گل مجددا نیاز نیست که در مدت زمان کمی دوباره آن را آبیاری کنید چون این گلدان رطوبت لازم برای گیاه را حفظ می کند، این ویژگی سبب می شود تا گیاهان حساس که نیاز آبی بسیار بالایی دارند در گلدان های پلاستیکی رشدی بهتر و راحت تر داشته باشند و امکان آسیب دیدن آنها بسیار پایین می آید این در حالی می باشد که گلدان های سفالی پس از هر بار آبیاری گیاه مجددا لازم است در فاصله زمان های کوتاه تری نسبت به گلدان پلاستیکی آن را آبیاری کرد چرا که گلدان سفالی به دلیل جنس آن سریعا آب را از دیواره های خود عبور داده و هم خودش خیس می شود و هم رطوبت مورد لازم برای رشد گیاه را به آن نمی رساند.

یکی دیگر از مزیت های گلدان پلاستیکی بزرگ قابلیت اجازه دادن به گسترش ریشه می باشد که این مورد هم به سایز آن بستگی دارد و هم به خود پلاستیک که باعث شده است این امکان را به گیاه بدهد و سبب شود گیاه بهترین عملکرد رشد خود را داشته باشد.

برای پرورش یک گل یا گیاه سایز بزرگ قطعا به گلدان سایز بزرگی نیاز داریم که اگر گلدانمان از جنس سفال باشد وزن بسیار سنگینی را خواهد داشت و جا به جایی آن بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و اگر مستاجر باشید و قصد عوض کردن منزل خود را داشته باشید به طور قطع بیشتر اذیت خواهید شد.

بنابراین برای این گل های سایز بزرگ اگر گلدانی سایز بزرگ از جنس پلاستیک تهیه کنید بسیار از بابت جابه جا کردن آن راحت خواهید بود چرا که گلدان پلاستیکی سایز بزرگ بسیار سبک وزن می باشد و حتی کودکان نیز قادر به جا به جایی آن خواهند بود و علاوه بر این ها اگر گیاه شما سنگین وزن باشد لازم نیست وزن اضافه ای علاوه بر آن حمل کنید و دچار سختی شوید.

خرید گلدان پلاستیکی چهارگوش

خوش فرم بودن گلدان سبب انتخاب راحت تر مکان برای جای گذاری آن می باشد، نکته ای که در ابتدا ذکر شد مربوط به شکل هندسی گلدان چهار گوش پلاستیکی می باشد که به دلیل مربع بودن آن امکان قرار گیری آن در گوشه ای اعم از گوشه میز، تراس و یا گوشه منزل می باشد که به راحتی قابل جای گذاری می باشد.

خرید گلدان پلاستیکی چهارگوش برای کسانی که می خواهند هم به صورت مستقیم از کارخانه یا به عبارتی خرید مستقیم داشته باشند تا برایشان ارزان تر و سودمند تر محاسبه شود، شیوه غیر حضوری که بسیار راحت و آسان می باشد این امکان را برایشان فراهم خواهد کرد تا بتوانند هم گلدانی اصل و با کیفیت و هم ارزان درب منزل خود تحویل بگیرند و خریدی آسان را تجربه کنند.

خرید گلدان پلاستیکی چهارگوش به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد و شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و شرایط ارسال آن با شماره تماس های موجود تماس حاصل فرمایید و آن گلدانی که دقیقا مورد نیاز شما می باشد را با کمک مشاوره رایگان ما بتوانید برای خود انتخاب و سفارش دهید و از مزایای بی شمار خرید اینترنتی بهرمند شوید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *