گلدان پلاستیکی رویال

یکی از معیار های اصلی برای رشد و نگهداری گیاه نور و آب کافی می باشد. برخی گیاهان مانند ساکولنت ها و زاموفیلیا که نیاز آبی کمی دارند برای نگهداری آنها می توان از گلدان سفالی هم استفاده کرد چرا که گلدان های سفالی به دلیل تبخیر بالا، آب و رطوبت کافی را در خود نگه نمی دارند ولی برای اکثر گیاهان که نیاز آبی زیادی دارند گلدان پلاستیکی بسیار مناسب می باشد.

انواع گلدان در بازار

در بازار امروز هر نوع گلدانی با هر سایز و رنگی موجود می باشد که کیفیت، مزیت و معایب ها با هم متفاوت می باشد.

هرگیاهی که قصد نگهداری از آن را دارید با توجه به ویژگی های آن نظیر خاک مرطوب یا خشک، گلدانی مناسب با شرایط آن تهیه بکنید.

پس از بررسی ویژگی های گلدان پلاستیکی و توجه به مزیت های فراوان آن و مفید بودن آن برای اکثر گیاهان، سودمند بودن گلدان پلاستیکی به اثبات رسیده است.

انواع گلدان ها، گلدان های فلزی، پلاستیکی، سفالی، سرامیکی و گالوانیزه می باشند که در این جمع گلدان سفالی از لحاظ قدمت از همه ی جنس های دیگر قدیمی تر است و اگر دقت کرده باشید در اکثر فیلم های قدیمی این گلدان ها مشاهده می باشد.

گلدان سفالی

گلدان دیگری که فقط چندین سال به بازار آمده است و جزو جدید ترین ها به حساب می آید گلدان پلاستیکی می باشد که رقیبی سرسخت برای اجناس دیگر گلدان ها می باشد و بسیار پرفروش در بازار می باشد و کیفیتی فوق العاده دارد.

گلدان پلاستیکی یا سفالی

شاید در ابتدا بدون هیچ درنگی گلدان سفالی را انتخاب کنید و این دلیل بر مشاهده این گلدان از دوران کودکی در حیاط های مختلف از جمله حیاط خانه مادربزرگ باشد و همین دلیل برای خوب بودن آن برای شما کافی و قانع کننده باشد اما این دلیل بسیار اشتباه می باشد.

در زمان های گذشته با کم بودن امکانات و تکنولوژی تنها گلدانی که تولید و روانه بازار می شد گلدان سفالی بود و به همین دلیل در اکثر حیاط ها بجز این گلدان هیچ جنس گلدان دیگری وجود نداشت.

امروزه با کشف خاصیت های سودمند و با ارزش پلاستیک، تولید کنندگان و مصرف کنندگان با آمار روز افزونی از این گلدان ها استفاده می کنند و این گلدان ها به قدری جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده اند که دیگر بی رقیب شده اند.

گلدان پلاستیکی

از لحاظ ماندگاری و دوام در برابر تغییرات آب و هوایی مثل رطوبت بالا و یا سردی و گرمی ناگهانی، گلدان های پلاستیکی دوام بسیار بالاتری دارند و همچنین در مورد نشکن بودن گلدان های پلاستیکی می توان گفت نه تنها نشکن بر خلاف گلدان های سفالی هستند، بلکه ضدآب و سبک و قابل حمل نیز هستند.

اگر در حیاط خود از گلدان های سفالی استفاده می کنید و همچنین دارای فرزند کوچک در خانه هستنید باید خود را برای هرگونه خطر احتمالی نظیر شکستن و تکه تکه شدن گلدان و از دست رفتن گیاه خود باشید چرا که این گلدان ها بر خلاف ظاهر خود بسیار شکننده می باشند.

مزیت های گلدان پلاستیکی

از مزیت های گلدان پلاستیکی هر چه بگوییم کم گفته ایم و این یک اقرار نیست بلکه واقعیت می باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

پلاستیک ماده ای شگفت انگیز می باشد که هم ارزان می باشد و این ارزان بودن هم به نفع تولید کننده می باشد و هم برای مردم در این شرایط اقتصادی بسیار مناسب و قابل خرید می باشد و لوازم پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی تنها لوازمی می باشند که با قیمتی ارزان می توان آنها را خرید و مدتی طولانی از آن استفاده کرد و از کیفیت آن بهره ی زیادی جست.

از مزیت های دیگر گلدان پلاستیکی می توان به شستشوی آسان آن اشاره کرد، هرگونه آلودگی و یا روغنی شدن و یا هرچیز دیگری را می توان به راحتی و با یک شستشوی ساده از روی گلدان پلاستیکی پاک کرد و آن را همانند روز اول نو و تمیز و قابل استفاده کرد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

اما گلدان های سفالی باید تا حد امکان خشک نگهداری شوند و قابل شستشو نیستند که دلیل آن هم کاملا واضح می باشد.

سبک بودن گلدان پلاستیکی موجب می شود که وزنی اضافه بر وزن گیاه و خاک افزوده نشود و همین دلیل موجب جابه جایی راحت و آسان تر گلدان می شود.

انواع گلدان پلاستیکی مناسب گیاهان خانگی

گیاهان خانگی همانطور که از اسم آنها پیداست مناسب برای فضای بسته و کم نور می باشند و برای خانه یا آپارتمان که فضایی بسته و کم نور می باشند مناسب و قابل نگهداری می باشد.

این نوع گیاهان بیشتر جنبه تزئینی دارند و برای زیباسازی منزل و دکوراسیون و ایجاد نشاط و افزایش روحیه کاربرد دارند بنابراین نگهداری از آنها بسیار آسان می باشد و با تهیه یک گلدان مناسب مانند گلدان پلاستیکی که تا مدت زیادی می تواند رطوبت را در خود نگه دارد، با یکبار آبیاری در روز می توانید به بقیه امورتان برسید و گیاه را به خودش بسپارید تا رشد کند.

گلدان پلاستیکی سطل

آرالیا دروغین یک گیاه آپارتمانی می باشد که برای نگهداری از آن می توانید یک گلدان پلاستیکی گرد متوسط تهیه کنید چراکه این گیاه طولی متوسط دارد.

از گلدان پلاستیکی آویز دار می توانید برای کاشت و نگهداری گیاه آشیانتوس یا خردم استفاده کنید این گیاه چون ساقه هایش باریک و افتاده به سمت جاذبه زمین می باشد بسیار نمایی زیبا در گلدان پلاستیکی آویز دار ایجاد می کند و می تواند تا حد زیادی مکان محل قرارگیری خود را زیبا کند.

خرید گلدان پلاستیکی از کارخانه

قطعا خرید مستقیم از کارخانه سبب پرداخت مبلغی کمتر و سودی بیشتر می شود و همچنین تمام واسطه های فروش نیز حذف می شوند و می توان خریدی مطمئن و تضمینی را تجربه کرد.

اینگونه خرید های مستقیم از کارخانه بسیار سودمند می باشند و همه مردم خواهان آن هستند اما همه قادر به این خرید حضوری نیستند چراکه وقت کافی برای رفتن به کارخانه را ندارند و یا حمل و نقل برای آنها در این مسیر سخت و هزینه بر می باشد به این دلیل که اکثر کارخانه ها در محیطی دور از شهر می باشند.

به همین دلایل و شرایط سخت سایت های اینترنتی به کمک مردم آمده اند تا خرید گلدان پلاستیکی از کارخانه را بسیار راحت و آسان کنند و هنگامی که در خانه خود نشسته اند در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت و خرید خود را انجام دهند و به بقیه امور خود برسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *