نایلون کاشت نهال

نایلون کاشت نهال نشایی که قابلیت گلدان را برای گیاه دارد یک گزینه بسیار به صرفه و ارزان برای کسانی می باشد که به صورت عمده قصد خرید آن را دارند. خرید نایلون نهال نشایی در بسته بندی ۲۰ کیلویی از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد.

نایلون کاشت نهال

نهال یا بذر گیاهان نیاز به گلدان یا محفظه ای برای نگهداری و محافظت نیاز دارد که قطعا تهیه گلدان برای بذر یا گیاه به صرفه نمی باشد و باید گزینه ارزان تری را انتخاب نمود.

گزینه ارزانی که هم بتواند با کیفیت باشد و هم به صرفه باشد. نایلون کاشت نهال یا همان کیسه نهال پلاستیکی از جنس پلی اتیلن و نایلون LDPE-LLDPE می باشد که در کیفیت نیز به سه درجه تقسیم بندی می شوند.

نایلون کاشت نهال

درجه اول نایلون کاشت نهال از مواد اولیه گرید پتروشیمی و مرغوب می باشد که در برابر نور خورشید خشک و پوسیده نمی شود و در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی مقاومت خود را حفظ می کند.

درجه دوم و سوم کیسه های پلاستیکی نشایی از مواد بازیافتی ساخته شده اند که کیفیت کمتری نسبت به نوع درجه اول دارند اما باز هم کیفیتی مطلوب و راضی کننده دارند که امکان نگهداری و محافظت از بذر را در برابر از هم پاشیدگی دارند.

نایلون کاشت نهال

جالب است بدانید که این کیسه های پلاستیکی ماندگاری و کیفیت بالاتری نسبت به سطل های بازیافتی دارند که علت آن هم اضافه کردن UV به این کیسه های پلاستیکی می باشد که آن ها را بسیار با کیفیت تر می کند و سبب حداکثر عمر ۵ ساله آن ها می شود.

این نایلون های کاشت نهال علاوه بر کاهش هزینه ها برای کشاورز و کسب کردن سود زیاد، مزایای بی شمار دیگری نیز دارد یکی از مزایا ایجاد یک محیط کوچک قابل کشت برای گیاه در همه فصل ها می باشد که این مورد را می توان به گلخانه ها اشاره داد که بسیار در این مکان کیسه های پلاستیکی نهال های مختلف دیده می شود.

یک مزیت دیگری که این نایلون ها دارد این است که چند بار مصرف می باشد بر خلاف نایلون های پلاستیکی که ما روزانه از آنها برای بسته بندی مواد غذایی یا موارد دیگر استفاده می کنیم این نایلون های کاشت نهال چندبار مصرف بوده و در صورت از بین رفتن گیاه می توان گیاه جدیدی را درون آن گذاشت و دوباره از آن استفاده کرد و نایلون جدید را خریداری نکرد.

نایلون کاشت نهال

این نایلون ها امکان حمل و نقل آسان گیاه را نیز برای فرد ایجاد می کند که به راحتی می توان آن را بدون کوچکترین آسیبی جا به جا کرد.

این مورد را هم باید در نظر گرفت که ریشه نهال ها بسیار کوچک و ظریف و آسیب پذیر می باشند و فراهم کردن جابه جایی راحت این بذر ها بسیار کار را آسان تر خواهد کرد.

بسته بندی نایلون نهال نشایی

استفاده از نایلون نهال نشایی سبب کاشت مستقیم انواع بذر و نشا می شود به طوری که هر نهال و بذر را جداگانه در یک گلدان می توان کاشت که همین روش کشت باعث می شود که نهال و یا نشا به راحتی با علف های هرز مبارزه کنند و کمتر در برابر آنها قرار گیرند و رشدی مناسب داشته باشند.

همچنین یکی دیگر از مزایای این گلدان های پلاستیکی ارزان قیمت فراهم کردن فضایی مناسب برای ریشه می باشد که می تواند تا حد زیادی رشد کند و ساقه گیاه نیز رشد خوبی داشته باشد.

کیسه نهال کشاورزی

بسته بندی نایلون نهال نشایی طبق خواست مشتری نیز انجام می شود که بنا به نیاز او باشد، بسته بندی های گوناگونی برای انواع نیازهای مختلف کشاورزان انجام شده است که برخی از آنها عبارتند از:

  1. سایز ۱۴*۱۲ در هر کیلوگرم ۴۰۰ عدد
  2. سایز ۱۷*۱۳ در هر کیلو گرم ۳۰۰ عدد
  3. سایز ۲۰*۱۵ در هر کیلوگرم ۲۰۰ عدد
  4. سایز ۳۰*۱۵ در هر کیلوگرم ۱۳۰ عدد
  5. سایز۳۰*۲۰ در هر کیلوگرم ۱۰۰ عدد
  6. سایز ۳۵*۳۰ در هر کیلوگرم ۴۸ عدد
  7. سایز ۴۰*۳۵ در هر کیلوگرم ۴۵ عدد
  8. سایز ۵۰*۴۰ در هر کیلوگرم ۳۲ عدد

تمامی بسته بندی ها در سایز های مختلف دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد و اکثرا این نایلون های نشایی به رنگ مشکی می باشد اما رنگ های دیگری به تعداد کم تولید می شود، اکثر کشاورزان و تولید کنندگانی که از این نایلون ها استفاده می کنند رنگ مشکی آن را خریداری می کنند، زیرا این رنگ در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و همچنین افزودنی uv مقاومت آن را چندین برابر کرده است.

نایلون کاشت نهال

این بسته بندی ها بسیار سبک می باشند و حمل و نقل آنها نیز بسیار آسان می باشد حداکثر وزنی که این نایلون ها در تعداد زیاد خواهند داشت به طور تقریبی ۲۵ کیلوگرم می باشد و بسته بندی های دیگر با تعداد و سایز های مختلف کمتر از این مقدار خواهد بود.

خرید نایلون کاشت نهال به صورت عمده

اگر قصد دارید برای نهال های خود یک گلدان پلاستیکی ارزان قیمت با دوام و ماندگاری بالا و همچنین کیفیتی فوق العاده تهیه کنید تا بتوانید آنها را در شرایطی ایده ال و ایمن پرورش دهید، نایلون های کاشت نهال به طرز فوق العاده ای به کار شما خواهد آمد و باعث می شود نهال و یا بذرهای شما تا حد استانداردی به خوبی رشد کنند و در شرایطی رشد کنند که از همه عوامل خطری احتمالی در امان باشند.

خرید نایلون کاشت نهال به صورت عمده از جهات زیادی برای شما سودمند و به صرفه خواهد بود و اگر به صورت عمده این نایلون های پلاستیکی را خریداری کنید مبلغی که در هر عدد از این نایلون ها می پردازید کمتر از مبلغ خرید تکی آن خواهد بود.

اگر روش خرید اینترنتی را برای سفارش نایلون های خود انتخاب کنید از خرید راحت و به صرفه ای بهرمند خواهید شد، اگر قصد دارید این خرید راحت و سودمند را تجربه کنید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا تمامی اطلاعات لازم در رابطه با نحوه سفارش و خرید و مراحل تحویل به شما داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *