گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل ۱۲ برای کاشت و پروش گیاهان و همچنین غلات بسیار مناسب می باشد. این سایز گلدان به دلیل خوش فرم بودن اندازه بسیار مناسبی دارد. اگر می خواهید به قیمت عمده تحویل درب کارخانه این گلدان را خریداری نمایید می توانید از سایت پاساک پلاست سفارش خود را ثبت کنید.

گلدان پلاستیکی سطل ۱۲

از بین تمامی سایز های گلدان های پلاستیکی سطلی، سایز ۱۲ آن بسیار پرفروش و پرکاربرد می باشد و این دلیل بر سایز متوسط و مناسب آن می باشد که اکثر گل و گیاهان خانگی را میتوان در آن کاشت.

وزن این گلدان پلاستیکی فقط ۴۹۰ گرم می باشد که بسیار ناچیز می باشد همچنین می توانید از این سطل گلدان جهت کاشت درختچه های کوچک نیز استفاده کنید.

قطر و ارتفاع این گلدان به ترتیب ۲۶ و ۳۱ سانتی متر می باشد و قطر زیرین گلدان تقریبا ۲۲ سانتی متر است.

این سطل گلدان فاقد زیر گلدان است و در طراحی اش این ویژگی را ندارد چرا که برای هر گل و گیاهی گلدانی مخصوص طراحی شده است و شما بر حسب نیاز و ویژگی های گیاه خود می بایست به انتخاب گلدان بپردازید.

گلدان پلاستیکی سطل

رنگ گلدان پلاستیکی سطل ۱۲ مشکی می باشد و این گلدان از مواد بازیافتی تولید و ساخته می شود که همین موارد سبب کاهش هزینه های تولید از جمله حذف موارد اولیه می شود و با کاهش هزینه مواد، تولید کننده نیز از هزینه های کمتری جهت تولید بهرمند می شود و با قیمتی ارزان به فروش می رسد.

کاربری این گلدان های پلاستیکی فقط به کاشت و پرورش گیاهان نمی شود و از آنها می توانید به عنوان سطل زباله نیز استفاده کنید تا متوجه دوام و ماندگاری بالای آن شوید.

این سایز از گلدان ها، طراحی های نسبتا ساده ای دارند و بیشتر جنبه پرورشی دارند تا تزئینی و برای گذاشتن در گلخانه ها و حیاط ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی سطل

اما با این حال به دلیل خاصیت های بی نظیر پلاستیکی شما می توانید از این گلدان ها همان رنگی که مد نظرتان است را به تعداد کم برای مصرف شخصی خود، رنگ آمیزی کنید.

قیمت عمده گلدان پلاستیکی

روند تولید گلدان پلاستیکی سطل ۱۲ در چند مرحله می باشد که اگر مواد اولیه حذف و به جای آن از مواد بازیافتی استفاده شود مراحل تا حد بسیار کمی تغییر پیدا می کند.

این تغییرات کم سود های بسیار زیادی برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان خواهد داشت و همچنین کمک زیادی به طبیعت خواهد کرد و این کمک به این دلیل می باشد که مواد پلاستیکی قابل تجزیه نیستند و تا مدت های طولانی در طبیعت باقی می مانند و اگر هم تجزیه شوند سال های زیادی به طول می انجامد.

گلدان پلاستیکی سطل

بنابراین این روند تولید گلدان های پلاستیکی می تواند کمک زیادی به حفظ و نگهداری طبیعت و جلوگیری از تخریب آن بکند.

یکی دیگر از سود های تولید گلدان های پلاستیکی از مواد بازیافتی، ایجاد شغل و درآمد برای عده ای که در حیطه جمع آوری لوازم لاکی فعالیت می کنند، باشد و مردم نیز با فروختن لوازم لاکی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنند می توانند سود کنند.

به این ترتیب روند بازیافت به مردم و تولید کنندگان و مصرف کنندگان بسیار سودمند می باشد و کمک زیادی به آن ها می کند.

قیمت عمده گلدان پلاستیکی سطل ۱۲ با توجه به تعداد سفارش شما می تواند ارزان تر شود و هر چقدر سفارش شما بیشتر باشد سود بیشتری خواهید کرد و قیمت عمده آن برای شما مناسب تر خواهد شد.

با توجه به نوسانات بازار شاهد تغییرات قیمت هستیم و ممکن است افزایش قیمت ها در یک روز نیز اتفاق بیافتد اما اگر خرید شما به صورت عمده باشد نه تنها افزایش قیمت روی سفارش شما اعمال نخواهد شد، بلکه ارزان تر از قیمت واقعی آن را خواهید خرید.

گلدان پلاستیکی سطل

قیمت خرید گلدان پلاستیکی بستگی به نحوه خرید شما نیز دارد یعنی جدا از تعداد گلدانی که می خواهید بخرید شیوه خرید شما نیز بر روی قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

به طور کلی دو نوع روش خرید حضوری و غیر حضوری داریم که در روش خرید غیر حضوری شما می توانید خرید خود را در خانه نیز انجام دهید و این روش خرید اینترنتی که جزو دسته خرید غیر حضوری می باشد علاوه بر آن که بسیار آسان و راحت می باشد برای شما ارزان تر نیز خواهد بود.

مدل گلدان مد نظر خود را به جای آنکه از چندین مغازه بازدید کنید تا آن را پیدا کنید می توانید با یک سرچ در فضای اینترنت و بررسی سایت های فروش در عرض چند ثانیه پیدا کنید و سفارش دهید و از یک سود عالی بهرمند شوید.

تحویل گلدان پلاستیکی درب کارخانه

یکی از راه های تحویل گلدان پلاستیکی درب کارخانه ارتباط با سایت هایی می باشد که ارتباط مشتری با کارخانه ایجاد می کنند، سایت پاساک پلاست نیز این امکان را به خریداران گلدان پلاستیکی می دهد تا بتوانند خرید خود را درب کارخانه تحویل بگیرند.

این نوع خرید و تحویل سفارش به صورت خود به خودی انجام نخواهد شد و مشتریان تنها با ارتباط سایت های فروش مستقیم از کارخانه قادر خواهند بود تا سفارش خود را درب کارخانه تحول بگیرند.

گلدان پلاستیکی سطل

مراجعه حضوری بدون هیچگونه هماهنگی به کارخانه دشوار می باشد و رفتن به آنجا هم تقریبا بی فایده می باشد چرا که هر خرید و فروشی شیوه ای معین دارد و شما باید طبق آن خرید خود را انجام دهید.

اگر قصد دارید گلدان پلاستیکی سطل ۱۲ را درب کارخانه به طور مستقیم تحویل بگیرید می توانید از طریق تماس با ما به ثبت سفارش خود بپردازید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *