پخش عمده گلدان پلاستیکی

بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران و حتی مصرف کنندگان خانگی، برای خرید گلدان گلخانه ای با ارزان ترین قیمت بازار، به مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی در تهران و یا سایت مربوط به آن در اینترنت مراجعه می کنند.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

از مهمترین لوازم برای ایجاد یک مزرعه کشت کوچک و یا فعالیت های باغبانی و پرورش گل و گیاه در خانه، گلدان پلاستیکی گلخانه ای می باشد. این گلدان ها به دلیل جنس پلاستیکی و وزن سبکی که دارند، قیمت بسیار ارزانی داشته و همین امر باعث می شود تا بسیاری از افراد با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، برای خود گلخانه ای کوچک و ساده در خانه یا محل کار به وجود بیاورند و با انجام فعالیت های پرورش گل و گیاه، باعث ایجاد روحیه و نشاط بیش از پیش در خود شوند.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای در انواع مدل های گرد، مربعی، مستطیلی و نوع سینی نشا در بازار گل و گیاه وجود دارد و هر کدام با توجه به سایزی که دارد، در بسته بندی های مشخص به فروش می رسد. این گلدان ها از مواد درجه دو ساخته می شوند و به همین دلیل دارای قیمت ارزان تری نسبت به نوع سفید و یا رنگی می باشند.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی گلخانه ای در انواع زیر در بازار درخواست می شود:

گلدان های نشایی از سایز ۶ نشایی تا سایز ۱۶ نشایی تولید می شوند که مثلا سایز ۶ نشایی دهانه گلدان بوده که ۶ سانتی متر قطر دارد. گلدان سطلی نیز از سطل ۳ تا سطل ۱۶ در بازار ارائه می شود که شماره هر سطل نشانه ظرفیت آن به لیتر می باشد. گلدان پلاستیکی جعبه ای نیز با طول و عرض آن در بازار درخواست می شود، مثلا جعبه ۶۰*۶۰ گلدان جعبه ای با طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد. سینی نشا پلاستیکی هم با توجه به تعداد حفره هایی که دارد، از ۴۲ حفره تا ۱۷۲ حفره وجود دارد که برای نگهداری بذر و نهال به کار می رود. گلدان پلاستیکی کیسه نیز به عنوان کیسه نایلون توسط تولید کننده ها تولید شده و به صورت کیلویی عرضه می شود.

گلدان پلاستیکی مشکی

هر کدام از این مدل های گلدان پلاستیکی گلخانه ای در مرحله ای منحصر به فرد از مراحل کشاورزی و گلخانه داری، همچون داشت، کاشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرد و تا زمانی که این گلدان ها به دست مصرف کننده و مشتری نهایی در فروشگاه و یا گلخانه برسد، گیاهان درون آنها قرار دارند.

پخش عمده گلدان پلاستیکی

بسیاری از گلخانه داران و کشاورزان که قصد خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای دارند، می کوشند تا مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی در تهران را پیدا کنند که این مرکز ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده داشته باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

انواع گلدان پلاستیکی نشایی و سطلی و جعبه ای در مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی در تهران به مشتریان ارائه می شود که هر گلدان با توجه به سایزی که دارد، در بسته بندی های مشخص به فروش می رسد. به عنوان مثال در فروش عمده گلدان ۶ نشایی، بسته های ۲۴۰۰ تایی، گلدان ۸ نشایی در بسته های ۱۸۰۰ تایی، گلدان ۱۰ نشایی در بسته های ۱۰۵۰ تایی و گلدان ۱۲ نشایی در بسته های ۵۰۰ تایی به فروش می رسند.

انواع گلدان پلاستیکی سایز بزرگ سطلی یا جعبه ای در بسته بندی هایی با تعداد کمتر حداقل ۱۰۰ تا ۵۰ تایی در مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی تهران و یا سایت این مجموعه، در اختیار خریداران قرار می گیرد. گلدان های ژله ای نیز که در برخی موارد با نام گلدان پلاستیکی یکبارمصرف در بازار شناخته می شوند، دسته ای از گلدان های گلخانه ای می باشند که دارای بسته بندی با تعداد کمتر در هر سایز می باشند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی در تهران با داشتن سایت فعال در اینترنت، سعی دارد تا محصولات خود را با خالص ترین قیمت بازار به مشتریان ارائه دهد و از این طریق بتواند باعث کنترل قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای در بازار شود.

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای

قیمت و مرغوبیت مواد پلیمری اولیه، نواسانات قیمت دلار، میزان تقاضا و میزان عرضه، از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای در بازار می باشد.

گلدان های گلخانه ای از مواد بازیافتی ساخته می شوند و به همین دلیل دارای قیمت بسیار ارزان می باشند. اگر مواد بازیافتی از بازیافت اول باشند، کیفیت نهایی گلدان پلاستیکی بالاتر بوده و در نهایت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. اما اگر مواد بازیافتی، بازیافت سوم یا چهارم باشند، کیفیت نهایی بسیار پایین خواهد بود و ممکن است گلدان بعد از مدت بسیار کوتاهی بشکند و از بین برود.

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای تاثیر بسیار مستقیمی بر فروش عمده آن در مرکز پخش دارد. هرچه قیمت خالص تر و به عبارتی کمتر باشد، مشتری بیشتر بوده و تقاضا نیز بالاتر می رود. همچنین اگر استانداردهای کیفی نیز در تولید این گلدان در نظر گرفته شده باشد، مشتریان تولیدی پایدار خواهند بود و به طور مداوم خرید خواهند کرد.

گلدان پلاستیکی مشکی

در مورد گلدان پلاستیکی گلخانه ای این امر از اهمیت بالایی برخودار می باشد، زیرا مشتری آن که گلخانه دار و کشاورز می باشد، بعد از فروش یک دوره از گیاهان خود به همراه گلدان، برای دوره بعدی نیاز به گلدان های گلخانه ای جدید دارد و اگر از کیفیت راضی بوده باشد و کمترین تخریب گلدان را در حمل و جابجایی بار داشته باشد، برای دفعات بعدی نیز اقدام به خرید از همان تولید کننده می کند. از این رو کیفیت به عنوان رکن اصلی در مورد گلدان پلاستیکی گلخانه ای می باشد.

شما عزیزان می توانید با کارشناس و یا مشاور فروش شرکت کارخانه از همین سایت ارتباط برقرار کنید و لیست قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای در مرکز پخش عمده گلدان پلاستیکی شرکت کارخانه را به همراه کاتالوگ ابعاد دقیق گلدان ها و تست کیفیت آنها در اسرع وقت دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *