گلدان پلاستیکی بونسای

گلدان پلاستیکی عریض با ارتفاع زیاد برای نگهداری انواع گیاهان بزرگ درخت و درختچه در خانه بسیار مناسب می باشد. این گلدان ها با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد.

انواع گلدان پلاستیکی

برای نگهداری گیاهان باید از گلدان های مناسب استفاده کرد. این گلدان ها ممکن است جنس پلاستیکی، جنس فلزی، چوبی و یا شیشه ای داشته باشند. هر کدام از این جنس ها با توجه به جایی که قرار است گیاه در آن نگهداری شود، و همچنین سایز گیاه انتخاب می شود.

معمولا مشتریان گلدانی را انتخاب می کنند که برای همه گیاهان مناسب باشد و زیبایی منحصر به فردی داشته و قیمت آن نیز مطابق با بودجه اکثر افراد باشد. گلدان جنس پلاستیکی دارای همه این ویژگی ها می باشد و به همین دلیل تولید کننده ها انواع مدل های این گلدان را به بازار عرضه کرده اند تا برای نگهداری هر نوع گیاه خانگی مناسب باشد.

از انواع گلدان پلاستیکی می توان موارد زیر را نام برد:

این گلدان ها در جاهای متفاوتی به کار گرفته می شوند. مثلا گلدان پلاستیکی دو طرفه که به عنوان گلدان خورجینی نیز در بازار شناخته می شود، روی نرده بالکن یا تراس گذاشته شده و گیاهانی چون گل محمدی، برگ بیدی، پتوس و… درون آن گذاشته می شود.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی مربعی در سایزهای بزرگ نیز که عریض نیز می باشد، برای نگهداری انواع درخت و درختچه در خانه و یا محل کار استفاده می شود.

گلدان پلاستیکی گرد برای نگهداری انواع درخت لیندا، یاس هلندی، درختان میوه و… مورد استفاده قرار می گیرد و فضای کمتری را نیز اشغال می کند. البته گلدان مربعی جای گیری بهتری در محیط کار دارد.

گلدان پلاستیکی پایه دار که حالت جامی شکل دارد، به عنوان یک گلدان شیک در بازار شناخته می شود و برای کافه ها و رستوران ها بسیار مورد نظر می باشد.

گلدان سانسوریا

همه این مدل ها دارای کاربری مخصوص به خود می باشند که با توجه به رنگ فضا، ابعادی که در اختیار دارید، نوع گیاه و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، می توانید گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را با مشورت با کارشناس فروش انتخاب کنید.

گلدان پلاستیکی عریض

گلدان پلاستیکی عریض در برخی مواقع همان گلدان پلاستیکی مستطیلی و یا طولی از نظر مشتری می باشد.

برخی مواقع نیز ممکن است مشتری بخواهد گلدان پلاستیکی برای سبزیجات یا بونسای خریداری کند که نیاز به عرض و طول زیاد و ارتفاع کم دارد، از این رو واژه گلدان پلاستیکی عریض را در اینترنت جستجو می کند.

گلدان پلاستیکی بونسای

گلدان پلاستیکی عریض به گلدان های مربعی که دارای طول و عرض و ارتفاع زیاد می باشند نیز اطلاق می شود. مثلا گلدان پلاستیکی مربع 90*90 که دارای ارتفاع 85 سانتی متر می باشد و برای نگهداری درختان استفاده می شود، یک نوع گلدان پلاستیکی عریض محسوب می شود.

با توجه به منظور مشتری، می توان عریض و یا طویل بودن گلدان را تفسیر کرد. اما بهترین راه این است که مشتری با کارشناس فروش ارتباط برقرار کند و کاتالوگ و ابعاد دقیق گلدان های مورد نظر به همراه لیست قیمت را دریافت نماید تا بتواند به بهترین شکل ممکن به محصول مورد نظر خود برسد.

گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان پلاستیکی بزرگ می تواند مدل مربعی، مستطیلی، گرد و یا ارتفاع بلند باشد. این گلدان باید دارای بدنه ضخیم باشد و لبه های آن محکم باشد، تا موقع جابجایی دچار شکنندگی از ناحیه لبه ها نشود.

البته بیشتر افراد زمانی که می خواهند این گلدان ها را جابجا کنند، چوب ها و یا فلزهای مخصوص نگهدارنده را زیر گلدان می گیرند و سپس با جرثقیل و یا لیفتراک کار جابجایی را به صورت اصولی انجام می دهند. اما برخی نیز ممکن است بخواهند برای مسافتی کوتاه، روبروی رستوران یا باغ ویلا، این گلدان ها را روی زمین جابجا کنند. این رو ممکن است از لبه ها بخواهند گلدان را بلند کنند که روی زمین کشیده نشود، پس باید لبه های گلدان نیز دارای استحکام کافی باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

گلدان پلاستیکی بزرگ و عریض باید دارای وزن کافی باشد تا در درازمدت در برابر آفتاب و باران ماندگاری لازم را داشته باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی

قیمت گلدان پلاستیکی به موارد زیادی از جمله کیفیت آن، وزن، نوع بدنه و رنگ آن بستگی دارد. برندهای متفاوتی اقدام به تولید و قیمت گذاری قیمت گلدان پلاستیکی می کنند که از جمله برندهای معروف می توان به گلپونه، گل سرخ، عرشیا پلاستیک، طلوع پلاستیک، گل آوید و لوتوس اشاره داشت.

معمولا گلدان هایی که دارای ابعاد مشابه، و کیفیت خوب باشند دارای قیمت یکسان و یا نزدیک به هم، توسط تولید کننده های متفاوت هستند. البته معمولا سایزهای دارای تفاوت می باشند، زیرا قالب ها هر تولید کننده با دیگری متفاوت می باشد و به ندرت پیش می آید  که قیمت ها کاملا یکسان باشد.

می کوشیم قیمت بسیار ارزان و کیفیت خوب گلدان پلاستیکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. کافیست با مشاور فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت روز انواع گلدان پلاستیکی را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *