گلدان پلیمری

گلدان بارز پلاستیک به عنوان یک گلدان بسیار شیک در بازار شناخته می شود. این گلدان دارای انواع مدل پایه دار و گرد و مربعی و مستطیلی می باشد که با قیمت بسیار خوب به صورت اینترنتی از تهران قابل خرید می باشد.

مدل گلدان بارز پلاستیک

گلدان ها دارای جنس های متفاوتی می باشد. از فلزی و چوبی و سفالی و سیمانی گرفته، تا پلاستیکی و پلیمری و فایبرگلاس.

هر کدام از این گلدان ها دارای مزایا و محاسنی می باشند که باعث می شود برای نگهداری گیاهانی خاص در مکان هایی متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال گلدان شیشه ای بیشتر برای نگهداری گل ها و گیاهانی با ارتفاع کم، روی میز کار و یا کنار پنجره به کار گرفته می شود. گلدان پلاستیکی مشکی برای نگهداری و کاشت نهال در گلخانه ها و مزارع کشاورزی استفاده می شود و از مواد بازیافتی تولید می شود. گلدان فلزی دارای دسته برای نگهداری گیاهانی استفاده می شود که ممکن است در طول روز زیاد جابجا شوند. گلدان پلیمری یا همان گلدان پلی اتیلنی نیز نوع جدیدی از گلدان ها می باشند که برخی ممکن است آنها را با مدل سیمانی یا سفالی اشتباه بگیرند.

گلدان پلیمری

در اینجا می خواهیم با گلدان پلیمری یا پلی اتیلنی بیشتر آشنا شویم. این نوع گلدان ممکن است از دور مانند گلدان سفالی بسیار ضخیم و سنگین وزن به حساب بیاید، اما در واقع یک گلدان پلیمری با ابعاد طول 1 متر و ارتفاع 50 سانتی متر را به راحتی می توانید با دست خود بلند کنید. اما علت آن چیست؟

این گلدان ها که عمدتا به عنوان گلدان بارز پلاستیک در بازار شناخته می شوند، از مواد پلیمری سبک وزن ساخته شده و به همین علت به راحتی می توان آنها را جابجا نمود. همچنین تولید آنها به صورت اختصاصی توسط شرکت بارز پلاستیک صورت می گیرد، و از این رو دارای تولید منحصر به فردی می باشد و هر مجموعه ای قادر به تولید این نوع گلدان ها در ایران نمی باشد، زیرا بسیار هزینه بر بوده و مشتری این نوع گلدان نیز معمولا قشر متوسط رو به بالا می باشند.

در واقع این نوع گلدان دارای بازار هدف مخصوص به خود می باشد. البته نمی توان گفت که افراد با توانایی مالی کم مشتری نمی باشند، بلکه ممکن است بخواهند دکوراسیونی بسیار شیک را در خانه داشته باشند، و تعداد محدودی از این گلدان ها را خریداری کنند. در واقع این نوع گلدان چون بسیار شیک و منحصر به فرد هست، همواره بازاری بسیار خوب برای فروشندگان دارد.

گلدان پلیمری

مدل های گلدان بارز پلاستیک مربعی، مستطیلی، گرد، پایه دار، بالکنی، ارتفاع بلند و… می باشد. این مدل ها برای نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی همچون سانسوریا، شفلرا، برگ بیدی، شامادورا، سرخس، برگ انجیری، زاموفیلیا و اکثر درختچه ها و بونسای مناسب می باشد.

ابعاد این گلدان نیز از سایزهای متوسط تا سایزهای بزرگ با دهانه و ارتفاع متفاوت موجود می باشد که می توان از مسئول فروش شرکت کارخانه، کاتالوگ را به راحتی دریافت نمود.

خرید گلدان پلاستیکی از تهران

برای خرید انواع گلدان بارز پلاستیک می توان به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمود.

در چندین سال قبل افراد بیشتر به صورت حضوری به بازار گل و یا بازار پلاستیک مراجعه می کردند تا گلدان ها مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری نمایند. اما امروزه با وجود اینترنت، دیگر نیازی نیست تا وقت و زمان زیادی را صرف کرد تا بتوان مدل ها را مشاهده نمود و گزینه متناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب کنیم.

به راحتی می توان به مسئول فروش از طریق راه های ارتباطی که وجود دارد، ارتباط برقرارکرد، کاتالوگ و عکس های گلدان بارز پلاستیک را مشاهده نمود، و با دریافت لیست قیمت روز گلدان ها، خرید خود را متناسب با بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته ایم، انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *