گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان پلاستیکی گلخانه ای به عنوان پر کاربردترین مدل گلدان برای کشاورزها و گلخانه دارها می باشد. این گلدان در دو نوع گرد و مربعی که به عنوان گلدان نشایی یا سطل و جعبه ای در بازار شناخته می شود، تولید شده و به صورت عمده بسته بندی شده و به فروش می رسد.

انواع گلدان مورد نیاز کشاورز

کشاورز و گلخانه دار برای نگهداری و پرورش نهال و گیاه خود به گلدان ارزان قیمت و با کیفیت نیاز دارد. البته منظور از کیفیت در حدی می باشد که با توجه به نوع نهال، مقاومت کافی در برابر باران و آفتاب داشته باشد. کشاورز کیفیت را در همین حد می خواهد و بیشتر برایش قیمت ارزان مهم است.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

خرید گلدان توسط کشاورز و گلخانه دار معمولا به صورت عمده می باشد و کوچکترین اختلاف قیمتی برای او در خرید نهایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

از این رو تولید کنندگان می کوشند با ارائه جنس باکیفیت و همچنین ارزان قیمت، بتوانند نیاز این قشر را برطرف کنند.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان گلخانه ای در نوع سطلی و جعبه ای (یا همان چهارگوش) در بازار وجود دارد و با قالب مشخصی در دستگاه تزریق پلاستیک تولید شده و آماده فروش می شود.

سایز گلدان پلاستیکی نشایی و سطل از دهانه ۶ سانتی متر با ارتفاع ۶ سانتی متر شروع شده و تا سطل ۱۶ (منظور از ۱۶ ظرفیت سطل به لیتر می باشد) با دهانه ۳۸ و ارتفاع ۴۰ سانتی متر ادامه می یابد.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان پلاستیکی جعبه ای نیز با دهانه ۲۵*۲۵ و ارتفاع ۲۳ شروع شده و تا دهانه ۶۰*۶۰ با ارتفاع ۵۶ تولید می شود.

مزیت گلدان پلاستیکی گلخانه ای

مزیت اصلی گلدان پلاستیکی گلخانه ای نسبت به گلدان پلاستیکی رنگی یا سفید، قیمت ارزان آن می باشد.

برای کسانی که در حوزه کشاورزی و گلخانه داری مشغول به فعالیت می باشند، چون به صورت عمده جنس را خریداری می کنند، قیمت ارزان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال در گلدان شماره ۱۶ نشایی تفاوت قیمت ۲۰ تومانی نیز (۲۰ تک تومان) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا مشتری ممکن است حداقل قصد خرید حداقل ۱۰۰۰۰ عدد گلدان (ده بسته) را داشته باشد.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

در مورد مشتریان صادراتی نیز این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

از دیگر مزیت های گلدان پلاستیکی گلخانه ای نیز به انتقال بسیار راحت آن می توان اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

خیلی از کشاورزان و گلخانه داران بعد از اینکه گیاه و نهال به اندازه کافی رشد کند، باید آن را برای فروش آماده کنند و برخی از گلدان پلاستیکی سفید یا رنگی برای انتقال گل به گلدان استفاده می کنند. این مسئله ممکن است برای گلخانه دار بسیار گران در بیاید و حاشیه سود و فروش آن را کم کند. از این رو با گلدان پلاستیکی مشکی گیاه را به فروش می رساند و بسیاری از مشتریان نیز با گلدان مشکی در خانه نگهداری می کنند. امروزه نقل و انتقال گلدان پلاستیکی گلخانه ای نیز در بازار بسیار خوب جا افتاده است.

قیمت مناسب در خرید گلدان گلخانه

همان طور که اشاره شد، قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای از اهمیت بالایی در خرید برخوردار می باشد.

به طور کلی جنس پلاستیکی به دلیل اینکه یک صنعت جایگزین به شمار می آید، قیمت مقرون به صرفه آن از اهمیت بسیار بالایی برای مشتری برخوردار می باشد. قیمت مناسب را نیز باید از تولید کننده اصلی جویا شد.

گلدان پلاستیکی گرد

کسانی که به صورت فروشگاهی کار فروش را انجام می دهند، معمولا قیمت خرید خرد را به مشتری ارائه می دهند و گزینه مناسبی برای کشاورز و گلخانه دار نمی باشند. اما تولید کننده و انبار پخش که خرید و فروش عمده گلدان پلاستیکی مشکی را انجام می دهد، بهترین گزینه برای ارائه قیمت خالص به مشتری می باشد.

فروش عمده گلدان در تهران

فروش گلدان پلاستیکی در تهران و کرج را می توان از تولید کننده اصلی درخواست نمود.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

مرکز تولید گلدان پلاستیکی سعی دارد با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت و فضای مجازی، دسترسی سریع تر به مشتریان خود داشته باشد تا بتواند قیمت خالص را بدون واسطه به آنها ارائه دهد و بدین صورت باعث کنترل قیمت محصول خود در بازار شود.

همچنین اگر مشتریان ما که بیشتر افراد صاحب کسب و کار پرورش گل و گیاه می باشند، بتوانند به طور مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار کنند، خرید ارزان قیمت خواهند داشت و حاشیه سود خوب در فروش آنها به دست می آید و به طور کلی باعث رونق این کسب و کارها در بازار می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *