کیسه نهال کشاورزی

بسیاری از کشاورزها به دنبال کیسه نهال کشاورزی با کیفیت هستند که بعد از مدت کوتاهی دچار پارگی نشود و در برابر آفتاب مقاومت داشته باشد. این کیسه ها در نوع یو وی دار توسط تولید کننده با قیمت عمده درب کارخانه در بسته های ۲۵ کیلویی قابل فروش می باشند.

انواع کیسه نهال کشاورزی

کشاورز و گلخانه دار برای نگهداری نهال خود، در اولین مرحله جدایی از زمین، به کیسه نهال احتیاج دارد که برای مدت مشخصی نهال در آن باشد. این مدت نیز بستگی به نوع نهال و آب و هوای آن منطقه دارد.

کیسه نهال کشاورزی

این کیسه ها در انواع سایزهای متفاوت توسط دستگاه تولید می شوند و معمولا از کوچکترین سایز دهانه ۸ با ارتفاع ۹ تا بزرگترین سایز دهانه ۳۵ و ارتفاع ۴۰ سانتی متر می باشند.

فروش این کیسه ها نیز به صورت کیلویی بوده و هر سایز در هر کیلو دارای تعداد مشخصی می باشد و به صورت کاتالوگ در اختیار مشتری قرار می گیرد.

کیسه نهال کشاورزی

این کیسه ها از لحاظ کیفیت نیز بسته به ماده ای که در تولید آنها به کار می رود، و پوششی که روی کیسه ها به صورت رنگ زده می شود، به نوع یو وی دار و بدون یو وی تقسیم بندی می شوند که البته میزان این یو وی نیز قابل اندازه گیری می باشد.

کیفیت و مقاومت کیسه کشاورزی

کیفیت و مقاومت کیسه نهال کشاورزی با توجه به میزان یو وی پوشش آن مورد اندازه گیری قرار می گیرد. اما یو وی چیست؟

یو وی در واقع اشعه Ultraviolet یا همان فرابنفش خورشید است که باعث می شود کیسه در برابر آفتاب بعد از مدت کوتاهی نازک تر شده و به سادگی پاره شود و خاک بریزد. اما کیسه هایی که با پوشش ضد یو وی هستند (در اصطلاح به آنها یو وی دار گفته می شود) مقاومت بالاتری در برابر اشعه های مضر آفتاب دارند.

البته کیسه های یو وی دار برای آن دسته از نهال هایی هست که بالای مدت یک سال باید در کیسه قرار بگیرند و از این بیشتر در معرض نور خوشید در هوای سرد و گرم هستند. اما برای نهال هایی که مدت زمان ۲ تا ۶ ماه قرار است که در کیسه نهال کشاورزی نگهداری شوند، کیسه بدون یو وی بهترین گزینه می باشد، چون بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کیسه نهال کشاورزی

تاثیر کیفیت بر قیمت کیسه

همانطور که اشاره شد، میزان یو وی به کار رفته در تولید کیسه نهال کشاورزی، قابل اندازه گیری می باشد و طبیعتا هرچه این میزان بیشتر باشد، مقاومت کیسه در برابر آفتاب بیشتر بوده و قیمت بالاتری در هر تناژ فروش دارد.

کیسه نهال کشاورزی

کیفیت کیسه در مدت زمان ۳ ماه به بالا خودش را به خوبی نشان می دهد، البته آب و هوا نیز تاثیر به سزایی در تحمل کیسه در محیط بیرون دارد. طبیعتا آب و هوای شرجی و گرم مثل اهواز می تواند به عنوان ملاک خوبی برای تعیین کیفیت کیسه نهال به شمار بیاید.

کیسه نهال کشاورزی

برای مناطق خشک چون دامغان که مهد پسته می باشد، و بیشتر مشتریان این منطقه کیسه نهال پسته ( سایز ۱۳ در ۳۵) را سفارش می دهند، معمولا کیسه نهال بدون یو وی نیز جوابگو خواهد بود، زیرا که آب و هوا شرجی نیست و فقط خشک و آفتابی می باشد.

کیسه ها به صورت کیلویی به فروش می رسند و معمولا در بسته های ۲۵ کیلویی پردازش سفارش انجام می شود.

خرید عمده کیسه با قیمت درب کارخانه

خرید عمده کیسه نهال کشاورزی با قیمت درب کارخانه تنها از تولید کننده میسر هست.

کیسه نهال کشاورزی

در برخی مواقع افراد تمایل دارند که نمونه کیسه را در تعداد کم (در تعداد ۱۰۰ تا ۱۵۰ عدد) که ممکن است بین ۵ تا ۱۰ کیلو باشد، سفارش دهند. در این مواقع خیلی مهم نیست که از کجا می خواهیم کیسه را تهیه کنیم، مهم این است که سریع تر به دست ما برسد.

اما در برخی مواقع نیز قصد خرید عمده به صورت متناوب داریم و هر بار ممکن است بخواهیم حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلو کیسه سفارش دهیم که در این صورت باید از کارخانه این خرید را با قیمت خالص انجام داد.

البته کسانی که کشاورز و گلخانه دار می باشند، از بازار اطلاع و آگاهی لازم را دارند، و با استعلام قیمت ها به راحتی خودشان متوجه می شوند که چه کسی تولید کننده اصلی می باشد. البته کیفیت کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

می کوشیم کیفیت مناسب در کنار قیمت ارزان را به عنوان تولید کننده در اختیار مشتری خود قرار دهیم. با ما می توانید ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *