گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل به عنوان یکی از ضروریات کاشت و نگهداری نهال برای کشاورزان و گلخانه داران و همه کسانی هست که قصد باغبانی به صورت تخصصی دارند. این گلدان ها از سطل ۳ تا سطل ۱۴ نیم زباله خرید می شوند.

ویژگی گلدان گلخانه ای

گلدان های گلخانه ای از مواد درجه دو ساخته می شوند و از این رو دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشند. این گلدان ها دارای مدل های جعبه ای، سطلی، نشایی، آویزی، ژله ای و سینی نشا می باشند.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان گلخانه ای دارای کیفیت پایین تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشد، و به همین دلیل نیز قیمت مقرون به صرفه تری برای کشاورز و گلخانه دار دارد. البته به این معنا نیست که کیفیت آن خیلی پایین می باشد، بلکه در حدی هست که مناسب کار باغبانی و کشاورزی در فضای باز در معرض آفتاب و باران برای مدت ۳ تا ۵ سال باشد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان های گلخانه ای دارای تنوع سایز بسیار بالا، از دهنه ۶ سانتی متر تا دهنه ۸۰ سانتی متر، برای نگهداری انواع نهال و درخت به کار گرفته می شود. همچنین برخی تولید کننده ها این گلدان ها را با طرح بدنه کرکره ای، و برخی دیگر با طرح بدنه پله ای تولید می کنند، در هر حال وزن گلدان و درصد خلوص متریال به کار رفته در تولید آن، نشان دهنده کیفیت آن می باشد.

مزیت گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی نسبت به بقیه گلدان ها دارای تنوع طرح و مدل بیشتری می باشد. از این رو پاسخگوی همه گیاهان و گلها و درختان برای رشد و نگهداری خواهد بود. همچنین مهمتر از همه دارای قیمت بسیار ارزان تری می باشد و در نتیجه فروش بسیار بالاتری دارد.

گلدان پلاستیکی دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد و با یکبار افتادن روی زمین، همچون گلدان سرامیکی و سیمانی و سفالی، نمی شکند. همچنین بدنه آن چون از جنس پلاستیک هست، آبی که به گیاه داده می شود را جذب نمی کند و از این رو همه آب به ریشه می رسد. در حالیکه در گلدان سفالی، بخشی از آب به دیواره گلدان جذب می شود و باید بیشتر از مقدار مورد نیاز گیاه، به آن آب داده شود. البته آب جذب شده به بدنه گلدان سفالی، خاک را برای مدت طولانی تری مرطوب نگه می دارد.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی دارای نوع کشاورزی و گلخانه ای، و نوع تزئینی برای آپارتمان و ویلا می باشد. این گلدان ها دارای مدل های بسیار متنوعی اعم از گرد، مستطیلی، مربعی، آویزی، خورجینی، بالکنی، جعبه ای، طبقاتی و… می باشند.

انواع سایز گلدان پلاستیکی سطل

یکی از انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی در بازار، گلدان پلاستیکی سطل می باشد. این گلدان در سایزهای متنوع تولید شده و به فروش می رسد.

سایز گلدان پلاستیکی سطل عبارتند از:

  • سطل ۳
  • سطل ۳٫۵
  • سطل ۴
  • سطل ۷
  • سطل ۱۰
  • سطل ۱۲
  • سطل ۱۴ (نیم زباله)
  • سطل ۱۶ (سطل زباله)

گلدان پلاستیکی طرح جدید

این گلدان ها دارای لبه می باشند تا هنگام نگهداری نهال، به راحتی آنها را بتوان از جایی به جای دیگر جابجا کرد. گلدان پلاستیکی سطل در سایز ۱۴ که دهنه ۳۳ و ارتفاع ۳۶ دارد، با نام گلدان پلاستیکی نیم زباله، و گلدان پلاستیکی سطل ۱۶ که دهنه ۳۸ و ارتفاع ۴۰ دارد با نام گلدان پلاستیکی زباله در بازار گل و گیاه شناخته می شود.

این گلدان ها در نوع کوچکتر از سایز سطل ۳، با نام گلدان پلاستیکی نشایی در بازار شناخته می شوند و دهانه گلدان از ۶ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر با ارتفاع حدودی ۳/۴ دهانه، تولید شده و به فروش می رسد.

خرید سطل ۱۴ نیم زباله با قیمت ارزان

خرید گلدان پلاستیکی سطل ۱۴ و ۱۶ را که به طور عمده برای نگهداری نهال درخت و درختچه به کار می رود، با قیمت ارزان می توان از شرکت کارخانه انجام داد.

گلدان پلاستیکی مشکی

کسانی که مصرف کننده عمده گلدان کشاورزی و گلخانه ای می باشند، این گلدان ها را به صورت بسته ای، در بسته های ۵۰ و ۱۰۰ تایی سفارش می دهند و معمولا این کار را از انبار پخش یا کارخانه تولید کننده به صورت مستقیم انجام می دهند تا ارزان ترین خرید را انجام دهند. شما عزیزان می توانید برای داشتن لیست قیمت گلدان پلاستیکی سطل و خرید به صورت مستقیم از کارخانه با درصد تخفیف های فروش عمده، با مسئول و کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و به صورت اینترنتی یا حضوری فاکتور دریافت کرده و خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *