فروش عمده گلدان پلاستیکی نشا از سایز 8 تا 16

گلدان نشا پلاستیکی در واقع همان گلدان های مشکی کشاورزی با سایز کوچک می باشند که برای نگهداری انواع نشا گلخانه ای استفاده می شوند. این گلدان ها از سایز 8 تا 16 نشایی تولید شده و توسط شرکت کارخانه به صورت عمده به فروش می رسند.

سایز گلدان پلاستیکی نشا

گلدان پلاستیکی نشا که به عنوان یکی از پرکاربردترین گلدان ها برای کشاورز و گلخانه دار استفاده می شود، دارای دو نوع خشک ساده و ژله ای می باشد. گلدان نشا ژله ای در واقع نرم بوده وبه راحتی با دست می توان آن را فشرد و باز به حالت اولیه خود برمی گردد. البته دارای بدنه بسیار نازک بوده و به راحتی توسط یک چاقو می توان آن را برید.

سایز گلدان پلاستیکی

اما گلدان نشا خشک ساده دارای بدنه محکم تر می باشد و وزن آن نیز بیشتر است. انعطاف پذیری آن از ژله ای کمتر بوده و دارای سوراخ های زهکشی کمتری در ته گلدان می باشد.
گلدان نشا پلاستیکی دارای سایزبندی متفاوت بوده که به شرح زیر است:

  • گلدان 6 نشایی با دهنه 6 و ارتفاع 6 سانتیمتر
  • گلدان 8 نشایی با دهنه 8 و ارتفاع 7.5 سانتیمتر
  • گلدان 10 نشایی با دهنه 9 و ارتفاع 9 سانتیمتر
  • گلدان 12 نشایی با دهانه 11 و ارتفاع 11 سانتیمتر
  • گلدان 14 نشایی با دهنه 13 و ارتفاع 12 سانتیمتر
  • گلدان 16 نشایی با دهنه 14 و ارتفاع 14 سانتیمتر

سایز گلدان پلاستیکی

البته گلدان 17 نشایی نیز در بازار وجود دارد که برخی به آن سطل 3 بدون لبه می گویند و در دسته گلدان سطلی گلخانه ای جای می گیرد.

فروش عمده گلدان نشا پلاستیکی

گلدان پلاستیکی نشا توسط شرکت کارخانه به صورت عمده تولید شده و در بسته های 1000 تایی و 500 تایی و 250 تایی و سایزهای بزرگ به صورت فله، به فروش می رسد.

مشتری اصلی گلدان پلاستیکی نشا در واقع کشاورز و گلخانه دار است، البته برخی صاحبان کسب و کار که دارای انبار پخش و یا فروش تجهیزات گلخانه داری نیز می باشند، مشتری عمده این گلدان ها هستند.

گلدان پلاستیکی

همچنین برخی افراد نیز ممکن است از روی سرگرمی و یا علاقه شخصی اقدام به نگهداری گل و گیاهان در خانه و یا ویلای خود داشته باشند، از این رو به دنبال خرید گلدان پلاستیکی نشا به صورت عمده و با قیمت ارزان هستند. از این رو به دنبال تولید کننده و یا پخش کننده اصلی در بازار می گردند تا بتوانند ارزان ترین قیمت بازار را به دست بیاورند.

شرکت کارخانه با ارائه انواع کاتالوگ و لیست قیمت عمده فروشی به مشتریان عزیز، خرید ارزان قیمت و عمده انواع گلدان پلاستیکی نشا را برای شما عزیزان فراهم آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *