خرید گلدان پلاستیکی پلیمری طرح استوانه ای

گلدان پلاستیکی پلیمری به عنوان یک گلدان سبک وزن با طرح بدنه صاف در بازار شناخته می شود. این گلدان در انواع مدل استوانه ای و مربعی موجود بوده و توسط شرکت کارخانه به صورت اینترنتی قابل خرید می باشد.

جنس گلدان پلاستیکی پلیمری

پلیمر به عنوان یک صنعت مهم شناخته می شود. در واقع پلیمر، شاخه ای از شیمی می باشد که یک بازار بزرگی را در جهان به وجود آورده است. پلیمر، به معنای درشت مولکول بوده و از اتصال مولکولهای کوچک به صورت زنجیره ای، به وجود آمده است.

پلیمرها ممکن است پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن باشند که به طور کلی به هر دوی آنها پلیمر می گویند. از این رو برخی در بازار ممکن است درخواست گلدان پلی اتیلنی و یا پلی پروپیلنی داشته باشند، که در واقع منظور آنها همان گلدان پلیمری می باشد.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

گلدان پلیمری دارای بدنه صاف بوده و بیشتر در مدل های گرد و مربعی در بازار وجود دارد. مدل مستطیلی آن به ندرت در بازار دیده می شود. این گلدان دارای زیرگلدانهایی هم اندازه ته گلدان بوده، و از بالا به پایین کاملا صاف می باشند (همانند برخی گلدان های پلاستیکی از بالا به پایین کوچکتر نمی شوند)
جنس گلدان پلیمری از پلاستیک فشرده شده است و دارای بدنه بسیار محکم می باشد. چون از مشتقات نفتی درست می شود، اگر زیاد در معرض آفتاب باشد، ممکن است برخی ترکیبات مضر وارد خاک شود و به ریشه گیاه آسیب برساند، از این رو باید مکان نگهداری آن را نیز بررسی کرد که خیلی در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد.
همچنین گلدان پلیمری دارای رنگ بندی سفید، طوسی و مشکی می باشد و مناسب بسیاری از کافه ها، رستوران ها، هتل ها، کاربری رومیزی، کنار طاقچه و… می باشد.

خرید گلدان طرح استوانه ای

برای خرید گلدان پلاستیکی پلیمری می توان از طریق همین سایت شرکت کارخانه اقدام به خرید نمود. این گلدان ها در مدل و طرح استوانه ای دارای خرید و فروش بیشتری هستند.

گلدان پلیمری استوانه ای دارای ارتفاع 7 الی 40 سانتی متر در بازار می باشد و برخی دارای ارتفاع و دهانه یکسان، و برخی دیگر دارای دهانه کوچک و ارتفاع بلند می باشند.
برای خرید انواع گلدان پلاستیکی پلیمری در طرح های استوانه ای و یا مربعی می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و از جزئیات محصول و نحوه خرید مطلع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *