انواع مدل گلدان پلاستیکی رنگی دیواری حیاط و بالکن

با استفاده از گلدان پلاستیکی رنگی دیواری می توان یک فضای شاد و دل انگیز را در خانه ایجاد کرد. این گلدان ها دارای انواع رنگ های روشن بوده و برای حیاط و بالکن بسیار مناسب می باشند.

استفاده از گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان های پلاستیکی به عنوان گلدانهایی سبک وزن با بدنه متفاوت در بازار شناخته می شوند. این گلدان ها دارای بیشترین تنوع طرح بدنه و رنگ می باشند و برای نگهداری انواع گیاهان و گل های آپارتمانی بسیار مناسب هستند. قیمت گلدان پلاستیکی نیز نسبت به انواع دیگر آن بسیار ارزان تر می باشند و همین باعث می شود تا افراد بیشتری از این گلدان در خانه خود استفاده کنند.

گلدان پلاستیکی دارای مدل های بسیار متفاوتی می باشد که یکی از جالب ترین آنها، گلدان پلاستیکی دیواری است. این گلدان در نوع نیم گرد و یا مستطیلی در بازار وجود دارد و از پشت به دیوار وصل می شود. نحوه اتصال آن نیز با پیچ و مهره، میخ و یا سیم می باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیمی دیواری دارای رنگ های روشن و تیره هست تا بتوان در هر محیط کاری با زمینه رنگ کلاسیک، فانتزی و یا رسمی از آن بهره برد.

انواع گلدان پلاستیکی رنگی دیواری

از انواع گلدان پلاستیکی رنگی دیواری می توان برای نگهداری گیاهانی چون برگ بیدی، بنفشه آفریقایی، گل محمدی، کاکتوس ها و… استفاده کرد. البته گیاهانی که در خانه استفاده می شوند، دارای تنوع بسیار زیادی هستند و به نوع آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنیم نیز اهمیت بسیاری دارند.

گلدان پلاستیکی دیواری

انواع گلدان های پلاستیکی رنگی دیواری که برای این منظور استفاده می شوند، نوع مستطیلی و نیم گرد هستندو نوع مستطیلی برای نگهداری گیاهان بزرگ چون سانسوریا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما نوع نیم گرد برای نگهداری گیاهانی که کوچکتر بوده و نیاز به خاک و ریشه زیاد ندارند، مناسب تر است.

رنگ های این گلدان ها نیز سبز، قرمز، زرد، آبی، صورتی، بنفش، قهوه ای، نسکافه ای و… می باشد. در واقع دارای رنگ هایی هستند که باعث می شود تا بتوان یک فضای شاد و مفرح را در حیاط و یا بالکن خانه ایجاد کرد.

خرید گلدان پلاستیکی دیواری

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی رنگی دیواری می توان به صورت حضوری به فروشگاه ها و یا بازار گل در هر شهری مراجعه کرد. اما امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند تا خرید خود را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام دهند. به این صورت در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده، و همچنین راحت تر می توانند به کالای مورد نظر خود برسند.

گلدان پلاستیکی دیواری

شرک کارخانه نیز با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت می کوشد تا بتواند انواع گلدان پلاستیکی را به همراه ابعاد دقیق، رنگ های موجود و قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند مناسب ترین گزینه را در سریع ترین زمان ممکن برای گیاه خود تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *