گلدان پلاستیکی یکبار مصرف

یکی از تقاضای زیاد صاحبان پلاسکو و گلخانه دارها، گلدان پلاستیکی یکبار مصرف می باشد. این گلدان ها در برخی موارد به عنوان گلدان ژله ای یا ظرف یکبار مصرف درخواست شده و به صورت عمده از شرکت کارخانه قابل خرید می باشد.

اهمیت پلاستیک و محصولات پلاستیکی

محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. این مواد دارای گرید (درصد خلوص) مربوط به خود می باشند و کاربری ویژه ای دارند. همچنین از پلی اتیلن به طور خلاصه PE و از پلی پروپیلن به طور خلاصه PP یاد می شود.

در برخی مواقع تولید کننده مواد تولید محصولات پلاستیکی را به عنوان مشخصه ای در کیفیت کالا، به مشتری ارائه می دهد.

گلدان پلاستیکی

در واقع هرچه درصد خلوص مواد اولیه بالاتر باشد، کیفیت و سبکی محصول نیز بیشتر است. همچنین مقاومت آن در برابر باران و آفتاب نیز بالاتر می رود و ماندگاری بهتری خواهد داشت. از این رو در طی سالهای گذشته محصولات پلاستیکی به عنوان بازاری مهم در صنعت به شمار می روند.

تفاوت گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی دارای تفاوت های بسیار زیادی با سایر گلدن ها می باشد. از جمله:

  1. وزن سبک و جابجایی راحت
  2. رنگ و طرح شیک و دلنشین
  3. قابلیت زه کشی راحت و آبیاری اصولی
  4. قابلیت استفاده مجدد
  5. قیمت مقرون به صرفه

این عوامل برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین در کنار آن باید به ویژگی گلها و گیاهانی که قرار است در گلدان نگهداری شود، توجه ویژه ای کرد. برخی افراد برای نگهداری گلهایی نظیر ارکیده، بنفشه آفریقایی، کاکتوس های رنگی کوچک، بنجامین، نارسیس و… گلدان پلاستیکی درخواست می کنند.

گلدان پلاستیکی

به طور کلی برای هر نوع گیاهی می توان از گلدان پلاستیکی استفاده کرد، زیرا که تفاوت اصلی این گلدان با بقیه گلدان ها در این است که در سایزها، مدل ها، طرح ها و رنگ های متفاوت توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید و ارائه می شود.

تقاضا برای گلدان پلاستیکی یکبار مصرف

گلدان پلاستیکی یکبار مصرف در بیشتر موارد به گلدان پلاستیکی ژله ای اطلاق می شود.

به طور کلی گلدان پلاستیکی یکبار مصرف در رنگ مشکی، اخرایی و سفید در بازار وجود دارد. این گلدان از سایز دهنه ۶ الی ۲۹ سانتی متر بوده و ارتفاع نیز متناسب با دهنه می باشد.

گلدان پلاستیکی

البته در برخی سایزها گلدان پلاستیکی دارای دو نمونه می باشد. مثلا گلدان پلاستیکی یکبار مصرف سایز ۱۴ نشایی دارای دو سایز بلند و کوتاه بوده که اختلاف ارتفاع حدودا ۲ سانتی متری دارند.

بیشترین تقاضا برای گلدان پلاستیکی یکبار مصرف توسط بازرگانان کشورهای همسایه است. کسانی که به طور کلی صادرات گلدان پلاستیکی ژله ای را از طریق کارخانه ها انجام می دهند. البته گلخانه دارها و صاحبان پلاسکو نیز به صورت عمده بالای ۵۰۰۰ عدد از سایزهای متفاوت از تولید کننده درخواست می کنند.

خرید عمده با قیمت شرکتی

برای خرید عمده گلدان پلاستیکی یکبار مصرف می توان از کارخانه این کار را انجام داد.

گلدان پلاستیکی

شرکت کارخانه به عنوان منبعی برای تنظیم قیمت در بازار می باشد. به این صورت که با ارائه قیمت عمده فروشی به همه مشتریان و داشتن زیرساختی قوی در اینترنت، به گونه ای که همه مشتریان به راحتی آن را پیدا کنند، باعث می شود تا همه بتوانند خرید با قیمت عمده و اصلی را تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *