گلدان پلاستیکی مشکی

کشاورز و گلخانه دار به دنبال گلدان پلاستیکی مشکی در انواع سایزهای جعبه ای و سطلی و نشایی می باشد. این گلدان ها توسط شرکت کارخانه با قیمت ارزان و به صورت عمده به فروش می رسد.

کاربرد گلدان مشکی بیشتر در کجا می باشد؟

مشتری اصلی گلدان پلاستیکی مشکی، کشاورز و مزرعه دار می باشد. البته خوب ممکن است بسیاری از افراد برای نمای ویلا، حیاط و یا آپارتمان خود بخواهند از گلدانی مشکی رنگ استفاده کنند. اما به طور کلی کاربری اصلی آن برای کشاورزی و گلخانه است.

این گلدان ها در پنج دسته کلی قرار می گیرند:

گلدان پلاستیکی ژله ای

هر کدام از این گلدان ها که دارای سایزهای مخصوص به خود بوده و عمر متفاوتی در هر نوع آب و هوایی دارند. کشاورزان و گلخانه دارانی که در مناطقی چون خوزستان یا بوشهر به کشت و زرع و نگهداری گل و گیاه مشغول هستند، مهمترین دغدغه آنها تحمل و ماندگاری این گلدان در برابر رطوبت شدید و گرمای طاقت فرسا می باشد.

از این رو این گلدان به دلیل اینکه بیشتر در جاهایی کاربرد دارد که زمین کشاورزی و یا گلخانه ای تحقیقاتی می باشد، کیفیت و ضخامت بدنه آن از اهمیت بالایی برخوردار می شود.

آیا گلدان پلاستیکی مشکی بی کیفیت تر از رنگی یا سفید است؟

سوال اصلی کسانی که اطلاعات کافی از گلدان ندارند، همین است.

به طور کلی گلدان پلاستیکی مشکی دارای کیفیتی به مراتب پایین تر از گلدان سفید یا رنگی می باشد. همچنین در برخی مواقع نیز به عنوان گلدان پلاستیکی بازیافتی از آن یاد می شود. به همین دلیل نیز قیمت آن ارزان تر از گلدان پلاستیکی رنگی یا سفید می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

اما این را هم باید خاطر نشان کرد که این گلدان ها به دلیل اینکه مشتری خانگی و به عبارتی خریداران خرد را نیز شامل می شوند، کیفیت آنها برای عمری بین ۳ تا ۵ سال مهم می شود. از این رو برخی از تولیدکنندگان این گلدان ها را با استفاده از گرانول مشکی (مواد اولیه تولید گلدان پلاستیکی) که کیفیت همان نوع رنگی را دارد و تنها فرآوری رنگی نشده است، تولید می کنند و با بدنه ای به مراتب با کیفیت هم اندازه گلدان رنگی، و بدنه ای براق تر از گلدان مشکی کشاورزی، به بازار عرضه می کنند.

انواع سطل و جعبه مشکی چه سایزهایی دارند؟

گلدان پلاستیکی مشکی در دو نوع سطل و جعبه بیشترین تقاضا را در بازار دارد.

گلدان پلاستیکی سطل دارای سایزهای زیر می باشد:

  1. سطل ۳ با قطر ۱۶٫۵ و ارتفاع ۱۵
  2. سطل ۳٫۵ با قطر ۱۷ و ارتفاع ۱۵٫۵
  3. سطل ۴ با قطر ۱۹٫۵ و ارتفاع ۱۸
  4. سطل ۷ با قطر ۲۲ و ارتفاع ۲۱٫۵
  5. سطل ۱۰ با قطر ۲۶ و ارتفاع ۲۶
  6. سطل ۱۲ با قطر ۳۰٫۵ و ارتفاع ۳۱
  7. سطل ۱۴ با قطر ۳۳ و ارتفاع ۳۶
  8. سطل ۱۶ با قطر ۳۸ و ارتفاع ۴۰

گلدان پلاستیکی سطل

سایز گلدان پلاستیکی جعبه نیز از قرار زیر می باشد:

  1. جعبه ۲۰*۲۰ با ارتفاع ۱۸
  2. جعبه ۳۰*۳۰ با ارتفاع ۲۸
  3. جعبه ۳۵*۳۵ با ارتفاع ۳۳
  4. جعبه ۴۰*۴۰ با ارتفاع ۳۸
  5. جعبه ۴۵*۴۵ با ارتفاع ۴۳
  6. جعبه ۵۰*۵۰ با ارتفاع ۴۸
  7. جعبه ۶۰*۶۰ با ارتفاع ۵۸

گلدان پلاستیکی چهارگوش

هر کدام از این سایزها مربوط به دهانه بیرونی گلدان می باشد طبیعتا دهانه درونی گلدان حدودا ۲ الی ۴ سانتی متر کمتر می باشد و این مسئله نیز بستگی به سایز گلدان پلاستیکی دارد.

گلدان پلاستیکی مشکی در نوع سطلی یا جعبه ای بدون زیرگلدانی ارائه می شود. به طور کلی سایز گلدان پلاستیکی بزرگ چه نوع مشکی کشاورزی و یا چه نوع رنگی آپارتمانی، معمولا از سوی مشتری بدون زیرگلدانی درخواست می شود. زیرا که به دلیل حجم بالای خاکی که درون گلدان قرار می گیرد، اینقدر آب به گلدان داده نمی شود که از ته گلدان بیرون بریزد.

چگونه ارزان ترین قیمت را می توان پیدا کرد؟

همواره نوع مشتری میزان تمایل وی برای ارزان بودن کالا را تعیین می کند. به دلیل اینکه مشتری اصلی گلدان پلاستیکی مشکی کشاورز و گلخانه دار می باشد، یا به عبارتی به دلیل اینکه مشتری اصلی خود تولیدکننده هست، قیمت گلدان پلاستیکی برای وی دارای اهمیت زیادی است.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

کسی که بارها از گلدان مشکی برای رشد و نگهداری گیاه خود استفاده کرده، به راحتی با یک نگاه، کیفیت کار و ارزان یا گران بودن قیمت را تشخیص می دهد. همچنین امروزه به راحتی می توان تولیدکننده اصلی را در بازار پیدا کرد و قیمت مرجع را به دست آورد.

برای کسی که به طور عمده می خواهد خرید کند، طبیعتا انتظار ارزان ترین قیمت بازار را نیز دارد. اینکه چگونه ثبت سفارش صورت می گیرد، به راحتی از طریق مراجعه حضوری به کارخانه یا انبار خط تولید، یا به صورت اینترنتی با ارسال فاکتور فروش، ارسال بار توسط باربری برای مشتری انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *