گلدان پلاستیکی بند انگشتی

گلدان پلاستیکی بند انگشتی برای نگهداری انواع کاکتوس رنگارنگ بسیار مناسب می باشد. این گلدان ها با قیمت بسیار ارزان به صورت عمده از تهران قابل خرید می باشند.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

گلدان های پلاستیکی دارای سایزهای متفاوتی می باشند و هر سایز برای نگهداری یک نوع گیاه مناسب می باشد. مثلا گلدان هایی با قطر 20 سانت به بالا برای نگهداری انواع سانسوریا پاکوتاه یا پا بلند مناسب می باشد. گلدان هایی با قطر دهانه 50 سانت به بالا برای نگهداری انواع درختچه های آپارتمانی مناسب است.

گلدان پلاستیکی

اما برای نگهداری انواع گیاهان کوچک چون کاکتوس ها باید از گلدان هایی استفاده کرد که سایز دهانه آنها بین 3 تا 12 سانتی می باشد. کوچکترین نوع این گلدان ها که دارای سایزها دهانه 3 سانتی متر است، به عنوان گلدان پلاستیکی بند انگشتی در بازار شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

گلدان پلاستیکی بند انگشتی به عنوان یک گلدان پلاستیکی با کیفیت در رنگ های سفید و روشن در بازار وجود دارد و در برخی مواقع بدون زیرگلدانی ارائه می شود، زیرا به آن نیازی ندارد.

این گلدان ها دارای بدنه صاف و یا شیاردار می باشند و حمل آنها بسیار راحت می باشد و برای گذاشتن روی میز کار و یا کنار پنجره و هر گوشه ای از محیط کار یا زندگی، بسیار مناسب هستند.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

با استفاده از یک گلدان پلاستیکی بند انگشتی که در برخی مواقع نیز با نام گلدان پلاستیکی کاکتوس در بازار شناخته می شود، می توان زیبایی را در کوچکترین سایز ممکن به خانه آورد.

خرید عمده گلدان پلاستیکی

گلدان های کوچک را معمولا به صورت عمده در بسته های 150 تایی به بالا، خریداری می کنند.

گلدان پلاستیکی بند انگشتی

این گلدان ها که به صورت بسته بندی نایلونی در فروشگاه های بزرگ و یا انبارهای پخش موجود می باشند، به عنوان یک کالای پر فروش در بازار پلاستیک شناخته می شوند. گلخانه دار ها و غرفه های گلفروشی در بازار گل های تهران، به عنوان یکی از مشتریان اصلی این گلدان ها از کارخانه تولید کننده به حساب می آیند.

امروزه همه افرادی که می خواهند گلدان پلاستیکی بند انگشتی تهیه کنند، می توانند از طریق سایت شرکت کارخانه با مسئول فروش ارتباط برقرار کنند و کاتالوگ و لیست قیمت روز را تهیه نمایند، و سپس خرید خود را به صورت اینترنتی با قیمت عمده فروشی شرکت کارخانه انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *