گلدان پلاستیکی جعبه

برای نگهداری نهال و یا گیاهان کوچک آپارتمانی در گلخانه، گلدان پلاستیکی سایز 14 نشایی به عنوان یک گزینه پر فروش در بازار گل و گیاه می باشد. خرید این گلدان را می توان با قیمت ارزان با ما تجربه کرد.

گلدان پلاستیکی سایز 14 نشایی

گلدان های مشکی گلخانه ای، که از مواد درجه دو بازیافتی ساخته می شوند، به عنوان یکی از ضروریات در هر گلخانه ای برای کشاورز می باشند. این گلدان ها دارای سایزهای متفاوت، از کوچک با دهانه 6 سانتی متر، تا بزرگ با دهانه 90 سانتی متر می باشند و کاربری بسیاری وسیعی دارند.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی گلخانه ای دارای رنگ مشکی می باشد و در سه نوع زیر در هر گلخانه ای یافت می شود:

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان نشایی و سطلی بدنه گرد، و گلدان جعبه ای بدنه چهارگوش دارد. گلدان سطلی و جعبه ای دارای لبه بوده، و گلدان های نشایی که دارای سایزهای کوچک می باشند، بدون لبه هستند.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سایز 14 نشایی که در دسته گلدان های کوچک نشایی قرار می گیرد، به عنوان یک گلدان بسیار مناسب برای نگهداری انواع پتوس، سانسوریا پاکوتاه، زاموفیلیا، برگ بیدی، انواع کاکتوس ها و دیگر گیاهان کوچک بسیار مناسب می باشد.

معمولا این گلدان در بسته های 150 تایی یا بالاتر توسط تولید کننده یا انبار پخش در بازار به فروش می رسد. نوع بسته بندی نیز کیسه و یا نایلون می باشد و برای مشتری شهرستان توسط باربری در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شود.

گلدان پلاستیکی ژله ای

برای خرید گلدان پلاستیکی سایز 14 در تعداد عمده می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید گلدان پلاستیکی با قیمت ارزان

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی در سایزهای متفاوت با قیمت ارزان، باید با تولید کننده اصلی و یا نماینده های فروشی که طرف قرار داد کارخانه می باشند، ارتباط برقرار کرد.

پخش عمده گلدان پلاستیکی

سایت شرکت کارخانه با ارائه لیست قیمت خالص کارخانه، می کوشد قیمت ارزان انواع گلدان پلاستیکی مشکی، به خصوص گلدان پلاستیکی سایز 14 نشایی که به عنوان یک گلدان پر تقاضا در بازار می باشد، را در اختیار همه مشتریان عمده و خرده در سراسر کشور قرار دهد تا قیمت ارزان را برای همه فراهم آورد.

می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی موجود ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت روز را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *