گلدان لوتوس پلاستیک

گلدان لوتوس پلاستیک یا همان نشاط پلاستیک، به عنوان یکی از گلدان های بسیار با کیفیت با طرح بدنه براق در بازار پلاستیک شناخته می شود. این گلدان دارای بدنه بسیار منعطف و مقاوم می باشد و با قیمت شرکت کارخانه و به صورت اینترنتی و یا حضوری، قابل خرید می باشد.

گلدان لوتوس پلاستیک

گلدان های پلاستیکی به عنوان یکی از سبک وزن ترین و زیباترین گلدان ها در بازار گل و گیاه شناخته می شوند. این گلدان دارای طرح بدنه متفاوت، مستطیلی، مربعی، گرد، پایه دار، آویزی و… می باشند و تنوع رنگ آنها نیز بسیار خوب است.

گلدان لوتوس پلاستیک

همه این موارد باعث شده تا به عنوان یک جنس گلدان بسیار پر فروش در بازار شناخته شود و تولید کننده ها و برندهای بسیاری اقدام به ارائه این گلدان در بازار کنند. یکی از برندهای شناخته شده و خوب در ایران، برند گلدان لوتوس پلاستیک یا همان نشاط پلاستیک می باشد که گلدان هایی بسیار با کیفیت را به این بازار ارائه کرده است.

گلدان لوتوس پلاستیک از مواد پلیمری درجه یک ساخته شده و دارای بدنه بسیار براق و مقاوم می باشد. این گلدان در برابر عوامل زیست محیطی چون باران و آفتاب مقاومت دارد و به راحتی می توان از آن در محیط باز استفاده کرد.

گلدان لوتوس پلاستیک دارای کدهایی در ته گلدان می باشد تا ابعاد هر گلدان برای مشتری مشخص باشد. ابعاد گلدان نیز از لبه های بیرونی حساب می شود تا برای بعضی مشتری های که این گلدان ها را در باکس فلزی یا چوبی قرار می دهند، گلدان به صورت کامل به همراه لبه ها، درون باکس قرار گیرد.

گلدان لوتوس پلاستیک

گلدان لوتوس پلاستیک دارای مدل های مربعی، مستطیلی، گرد، آویزی، پایه دار، طبقاتی، نرده ای، دو طرفه و بند انگشتی می باشد و برای نگهداری انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی در خانه و محل کار مناسب است.

گلدان لوتوس با قیمت درب کارخانه

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان، قیمت گلدان پلاستیکی می باشد.

گلدان لوتوس پلاستیک دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و به عنوان یک گلدان پلاستیکی با کیفیت، برای مشتری مقرون به صرفه می باشد. برای مشتریانی که به صورت عمده می خواهند خرید کنند، لیست قیمت روز کارخانه به همراه درصد خرید فروش عمده، داده می شود تا بتوانند خرید ارزان قیمت داشته باشند.

گلدان لوتوس پلاستیک

این گلدان ها با قیمت درب کارخانه به مشتر ارائه می شود و هزینه حمل از درب کارخانه تا هر محلی که مشتری بخواهد، به صورت پس کرایه بوده و به عهده مشتری می باشد.

برای مشتریانی که شهرستان می باشند، ارسال با توجه به حجم بار، با تیپاکس یا باربری صورت می گیرد.

خرید اینترنتی گلدان لوتوس پلاستیک

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یک بخش ضروری برای همه کسانی که می خواهند کالایی را برای خود تهیه کنند، به حساب می آید.

کارخانه گلدان لوتوس پلاستیک نیز با داشتن سایت و نمایندگان فروش اینترنتی معتبر در سراسر کشور، می کوشد تا خرید اینترنتی با قیمت ارزان را برای همه مشتریان خود فراهم آورد.

شما عزیزان می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و از لیست قیمت روز کارخانه و کاتالوگ محصولات مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *