گلدان پلاستیکی دیواری

گلدان پلاستیکی دیواری به عنوان یک گلدان سبک وزن و ارزان قیمت، برای ایجاد یک دیوار سبز طبیعی در حیاط خانه بسیار مناسب می باشد. این گلدان مدل نیم دایره و یا مستطیلی دارد.

گلدان پلاستیکی نیم دایره دیواری

گلدان پلاستیکی به عنوان یک گلدانی در بازار شناخته می شود که دارای تنوع مدل بسیار بالایی است. یکی از مدل های جذاب این گلدان، مدل دیواری نیم دایره می باشد که برای ایجاد یک دیوار سبز در حیاط یا ویلا بسیار مناسب است.

گلدان پلاستیکی نیم دایره همان طور که از نامش پیداست، نصفی از یک دایره می باشد، در پشت آن سوراخ هایی برای بست کوب شدن و یا پیچ و مهره کردن به دیوار وجود دارد، زیر آن نیز دارای یک زیرگلدانی چسبیده به گلدان می باشد، و در مجموع به عنوان یک گلدان کامل و مناسب برای قرار دادن انواع گل آویزی نظیر برگ بیدی یا گل محمدی بسیار مناسب است.

گلدان پلاستیکی دیواری

به دلیل وجود زیرگلدانی چسبیده به زیرگلدان، هنگام آبیاری، آب اضافی بر روی دیوار نمی ریزد و اصطلاحا کثیف کاری به وجود نمی آید. البته برای این کار، باید با حساسیت آبیاری را توسط آبپاش کوچک انجام داد.

برخی از گلدان پلاستیکی مستطیلی به همراه آویز، به عنوان گلدان دیواری استفاده می کنند. این گلدان ها دارای ظرفیت بیشتری نسبت به نوع نیم دایره بوده و باید دارای مقاومت بدنه بیشتری نیز باشند.

گلدان پلاستیکی دیواری

به راحتی با استفاده از یک گلدان پلاستیکی نیم دایره که به گلدان دیواری در بازار معروف می باشد، می توان یک نمای سبز و طبیعی را در بالکن و یا تراس خانه ایجاد کرد.

خرید گلدان پلاستیکی مناسب حیاط

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی می توان به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمود و دکوراسیونی طبیعی و زیبا را در حیاط خانه به وجود آورد.

امروزه خرید اینترنتی به دلیل اینکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود، بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. البته هنوز هم برخی ممکن است به این نوع خرید اعتماد نداشته باشند. از این رو خرید حضوری برای این مشتریان نیز فراهم است تا بار اول فروشگاه و یا انبار فروش را از نزدیک ببینند و کیفیت جنس را تست کنند.

گلدان پلاستیکی دیواری

به هر حال اکثریت مردم ترجیح می دهند تا خرید اینترنتی داشته باشند. امروزه کالایی مثل گلدان پلاستیکی نیز به عنوان یک کالای بسیار محبوب در بازار می باشد، زیرا که مردم بسیار علاقمندند تا فضایی هرچند کوچک ولی طبیعی را در حیاط خانه خود داشته باشند.

از این رو شرکت کارخانه با داشتن سایت نمایندگی، می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشد تا بتواند انواع گلدان پلاستیکی را به همراه کاتالوگ و لیست قیمت در اختیارشان قرار دهد و اطلاعات آنها را قبل از خرید بیشتر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *