گلدان پلاستیکی مشکی

یکی از سایزهای مورد نیاز مشتریان گلخانه دار و کشاورز برای نگهداری و پرورش نهال در گلخانه، گلدان پلاستیکی سطل 7 می باشد. این گلدان سطلی با قیمت عمده فروشی ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی سطل 7

گلدان پلاستیکی کشاورزی و گلخانه ای دارای دو مدل گرد و جعبه ای می باشد. مدل گرد از سایز دهنه 6 سانتی متر شروع شده، و تا سایز دهنه 40 سانتی متر ادامه دارد. مدل جعبه ای نیز از سایز دهنه 20*20 تا سایز دهنه 90*90 سانتی متر تولید می شود.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطلی و نشایی در واقع همان مدل گرد می باشد. گلدان سطلی برای نگهداری انواع نهال گیاهان آپارتمانی استفاده بسیار زیادی دارد. گلدان سطلی سایز 7 که با دهانه حدودا 22 و ارتفاع 21 سانتی متر می باشد، به عنوان یکی از سایزهای پر فروش بازار گل و گیاه شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی سطل 7 باید دارای بدنه انعطاف پذیر باشد تا براحتی نشکند. همچنین این گلدان ها در گلخانه زیاد جابجا می شوند و در زمان فروش به مشتری نیز، توسط وانت یا سواری، به مقصد ارسال می شوند. پس باید دارای بدنه مقاوم و ماندگاری نسبتا خوب باشند تا در طی این مراحل، سالم باقی بمانند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان پلاستیکی سطلی از مواد بازیافتی درجه دو ساخته می شود و اگر این مواد بازیافت اول باشند، گلدان دارای کیفیت بهتری خواهد بود. برخی از این گلدان ها دارای بدنه پله ای بوده که برند طلوع پلاستیک می باشند، و برخی دیگر نیز دارای بدنه راه راه یا کرکره ای می باشند و تا حدودی با دست می توان آنها را فشار داد و خم کرد تا از انعطاف پذیری آنها اطمینان خاطر پیدا کرد.

قیمت عمده فروشی گلدان سطل

انواع گلدان پلاستیکی مشکی گلخانه ای در مدل سطلی و نشایی و جعبه ای را باید با قیمت عمده فروشی از تولید کننده اصلی یا نمایندگان فروش معتبر خریداری کرد.

عموما مشتری این محصول، گلخانه داران و یا کشاورزان می باشند که به صورت عمده خرید خود را انجام می دهند، و از این رو انتظار طبیعی آنها این است که قیمت خالص کف بازار را داشته باشند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

در اینگونه مواقع، تولید کننده با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت و داشتن نمایندگان معتبر اینترنتی، می کوشد تا ارتباط مستقیم با مشتریان در همه جا داشته باشد تا بتواند قیمت ارزان را در اختیار همه مشتریان عمده قرار دهد.

با ما می توانید ارتباط برقرار کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی در مورد گلدان پلاستیکی سطل 7 و دیگر سایزها تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *