گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان پلاستیکی کشاورزی یا گلخانه در رنگ مشکی طراحی و تولید می شود. این گلدان از مواد درجه دو بوده و به همین دلیل قیمت ارزان داشته و توسط شرکت کارخانه به صورت عمده قابل خرید می باشد.

انواع گلدان مشکی در بازار

از انواع گلدان هایی که به عنوان گلدان مشکی یا کشاورزی در بازار معروف شده اند، می توان به گلدان سطلی، نشایی و گلدان جعبه ای اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان هایی که از سایز کوچک با دهانه ۶ سانتی متر الی سایز بزرگ با دهانه ۵۰ سانتی متر در بازار وجود دارند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

در برخی مواقع نیز مشتری از گلدان پلاستیکی ژله ای به عنوان کاربری کشاورزی سوال می کند و تقاضای رنگ مشکی آن را دارد. در حالیکه معمولا سایز کوچک گلدان پلاستیکی نشایی مورد تقاضای بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران می باشد و برای قلمه زنی و رشد و نگهداری گیاهان کوچک استفاده می شود.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

از این رو به طور کلی در بازار گلدان های کشاورزی را با حالت خشک و پلاستیکی (نه ژله ای و انعطاف پذیر) می شناسند و البته امروزه بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید گلدانی با کیفیت نسبتا خوب که تحمل باد و باران و آفتاب طولانی مدت را داشته باشد، از مواد درجه دو بازیافت اول استفاده می کنند و به همین دلیل عمر گلدان بسیار بیشتر شده و دارای شکنندگی یا ترک خوردگی در بدنه بعد از مدت کوتاهی نمی شود.

اهمیت گلدان پلاستیکی کشاورزی

در مورد اینکه چقدر گلدان پلاستیکی کشاورزی در مزارع و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، کسی دچار سوال یا شک نمی باشد. امروزه اهمیت استفاده از این گلدان های مشکی و قیمت ارزان آنها در تولید مقرون به صرفه، بر کسی پوشیده نیست.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

همواره کشاورز و گلخانه دار به دنبال گلدانی می گردد که در هواهای جنوبی و شرجی کشور، تحمل داشته و بعد از مدت کوتاهی بدنه گلدان دچار انبساط و شکنندگی نشود.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

همچنین برای بسیاری از کشاورزان که در مناطق شمالی زندگی می کنند، مقاومت گلدان پلاستیکی کشاورزی در برابر باران های پشت سر هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا که به دنبال گلدانی هستند که عمر کافی داشته باشد.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

از این رو بیشتر مشتریان این نوع گلدان دارای اطلاعات و تجربه کافی در مورد گلدان پلاستیکی کشاورزی با کیفیت می باشند و از این رو اهمیت آن در تجارت گل و گیاه بسیار مورد توجه می باشد. زیرا که مشتریان نهایی گل را به تنهایی خرید نمی کنند، بلکه به همراه گلدان آن خریداری می کنند و اگر تمایلی به خرید گلدان پلاستیکی رنگی بعد از آن نداشته باشند، اهمیت مقاومت گلدان پلاستیکی کشاورزی و طرح بدنه آن برای تولید کننده مهم می شود.

کیفیت تولید گلدان و استفاده عمده در گلخانه

کیفیت گلدان پلاستیکی کشاورزی به درصد خلوص مواد اولیه پلیمری در ساخت آن بستگی دارد.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

به طور کلی گلدان پلاستیکی مشکی و یا نوک مدادی از مواد درجه دو ساخته می شود. از این رو به گلدان مشکی در برخی مواقع گلدان پلاستیکی بازیافتی نیز گفته می شود.

البته مسئله ای که مهم می باشد، این است که مواد درجه دو، بازیافت اول باشند. در واقع بعد از اینکه بازیافت شده اند، در همان دفعه اول به عنوان مواد اولیه برای تولید گلدان پلاستیکی مشکی در دستگاه تزریق پلاستیک در قالب مخصوص خود حرارت دیده و به گلدان مورد نظر با ابعاد در نظر گرفته شده تبدیل می شوند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

از این رو کیفیت گلدان پلاستیکی کشاورزی برای استفاده در گلخانه و داشتن عمری طولانی از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می شود.

قیمت ارزان گلدان پلاستیکی مشکی

قیمت گلدان پلاستیکی کشاورزی در کنار کیفیت بدنه آن از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد تا جایی که اولین سوال مشتری در مورد قیمت می باشد.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان کشاورزی به صورت عمده خریداری می شود. بسته ها نیز بستگی به سایز گلدان دارند. مثلا گلدان سایز ۶ و ۸ نشایی در بسته های ۱۰۰۰ تایی، گلدان سایز ۱۰ تا ۱۶ نشایی در بسته های ۵۰۰ تایی، سطل ۳ تا سطل ۷ در بسته های ۱۰۰ تایی و سطل ۷ تا سطل ۱۶ نیز در بسته های ۵۰ تایی توسط شرکت کارخانه به صورت عمده فروشی ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

از این رو چون تعداد خرید نیز بالا می باشد، فروشنده در فروش گلدان پلاستیکی به صورت عمده، حاشیه سود خود را پایین آورده و مشتری عمده نیز به منبع اصلی تولید مراجعه می کند.

پس هنگام خرید باید میزان نیاز و تعداد را مشخص کنیم و با توجه به حجم خرید، به فروشنده خرده و یا عمده مراجعه نماییم.

کسانی که کشاورز و گلخانه دار بوده و به دنبال خرید گلدان پلاستیکی کشاورزی در تعداد بالا می باشند، به منبع اصلی تولید یعنی شرکت کارخانه تهران مراجعه می کنند و با مسئول فروش به طور مستقیم ارتباط برقرار می کنند تا گلدان پلاستیکی ارزان دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *