گلدان پلاستیکی بند انگشتی

بیشتر افراد در کنار کیفیت به قیمت گلدان پلاستیکی نیز توجه ویژه ای دارند. مجموعه تولیدی گلدان پلاستیکی شهرآذین با در نظر گرفتن کاهش قدرت خرید مردم و همچنین ارائه اجناس با کیفیت با حاشیه سود کم، سعی در پویا نگه داشتن بخش کوچکی از بازار پلاستیک کشور دارد.

کاربرد گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی دارای کاربردهای بسیار زیادی برای پرورش گیاهانی چون کاکتوس می باشند.البته زمانی که کاکتوس را خریداری می کنید ممکن است مدت زمان زیادی را در گلدان بوده باشد. از این رو یکی از مسائلی که بلافاصله باید انجام داد تعویض گلدان برای رشد بهتر گیاه می باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدانی که انتخاب می شود چه برای کاکتوس و چه هر گیاه دیگری، نباید زیاد دهانه بزرگ داشته باشد. همچنین دارای سوراخ های زهکشی مناسب باشد تا آب اضافی راحت از ته گلدان خارج شود. در غیر این صورت گیاه پس از مدت زمان کوتاهی پوسیده شده و می میرد.

از این رو انتخاب گلدان مناسب، از جنس پلاستیکی که سبک می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع گلدان پلاستیکی شهرآذین

مجموعه شهرآذین با سابقه ۴۰ ساله در امر طراحی و تولید محصولات پلاستیکی در حوزه رشد و نگهداری گیاهان می باشد.

این مجموعه پس از سالها تجربه در تولید توانسته به اهداف خود و کسب رضایت مشتری دست پیدا کند. تیم فنی مجموعه شهرآذین با به کارگیری خطوط تولید مدرن دنیا قدرت تولید محصولات شیک را دارد. محصولاتی که شیک و به روز باشند باب میل مشتری بوده و بازار داخل را به رونق و شکوفایی می رساند. همچنین صادرات به خارج از کشور نیز می تواند نشان دهنده توانایی و اعتبار تولیدکننده و متخصص ایرانی باشد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

از انواع گلدان پلاستیکی شهرآذین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. گلدان پلاستیکی مستطیلی گلسرا
  2. گلدان پلاستیکی مربع گلبن
  3. گلدان پلاستیکی گرد رویال
  4. گلدان پلاستیکی آویز گل افشان
  5. گلدان پلاستیکی دیواری گل آرا

تولید گلدان پلاستیکی با کیفیت مطلوب

طراحی و تولید گلدان های پلاستیکی در مجموعه شهرآذین با دستگاه های تزریق پلاستیک کاملا مطابق با استاندارهای روز دنیا صورت می پذیرد.

گلدان های پلاستیکی و هرگونه محصول پلاستیکی دیگر از نوعی مواد شیمیایی با نام پلیمر به وجود می آیند که این پلیمرها عموما پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن می باشند. پلیمرها بعد از اینکه به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند در دستگاه تزریق پلاستیک قرار گرفته و تحت حرارت توسط قالب مخصوصی که وجود دارد به گلدان پلاستیکی تبدیل می شوند.

گلدان پلاستیکی آویزی

دستگاه های تزریق دارای انواع متفاوتی می باشند که از جمه آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه تزریق پلاستیک ۱۰۰ گرمی
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۰ گرمی
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰ گرمی
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ گرمی
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۱ کیلویی
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۴۰۰ تن
  • دستگاه تزریق پلاستیک ۸۰۰ تن
  • دستگاه تزریق پلاستیک درب بطری
  • دستگاه تزریق پلاستیک پت
  • دستگاه تزریق پلاستیک سرعت بالا

قیمت گلدان پلاستیکی در بازار تهران

برای آگاهی از قیمت گلدان پلاستیکی می توان با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کرد. اگر از اول خرید بتوان از قیمت اطلاع پیدا کرد، جنس ارزان را راحت تر می توان تشخیص داد و خریدی به صرفه داشت. امروزه نیز علاوه بر کیفیت، قیمت کالا از مهمترین فاکتورهای مد نظر مشتری می باشد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

شاهد هستیم که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی با ارائه قیمت کالای تک جزئیات را در اختیار مشتری قرار می دهند. اما برای مشتری که قصد خرید عمده را دارد قطعا تخفیف مورد نظر را باید در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *