گلدان پلاستیکی ایستاده

بسیاری از مشتریان برای ایجاد یک نمای متفات در کنار راه پله و یا گوشه خانه، از گلدان پلاستیکی ایستاده در نوع چهارگوش یا استوانه ای سایز بزرگ استفاده می کنند. علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و ماندگاری نیز برای مشتری این نوع گلدان اهمیت بسزایی دارد.

انواع گلدان در راه پله و گوشه دیوار

برای تزئین طبیعی در راه پله و گوشه خانه می توان از گلدان بزرگ بهره برد. گلدان های بزرگ در طرح های زیر در بازار وجود دارند:

  1. گلدان پلاستیکی استوانه ای
  2. گلدان پلاستیکی چهارگوش
  3. گلدان پلاستیکی مستطیلی
  4. گلدان پلاستیکی بونسای
  5. گلدان پلاستیکی طبقاتی
  6. گلدان پلاستیکی جعبه

هر کدام از این گلدان ها در سایزهای متفاوت، برای نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی همچون سانسوریا، شامادورا، پتوس، بنجامین، درختچه های کوچک و… در گوشه و کنار خانه مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به بررسی بیشتر این گلدان های می پردازیم.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

این گلدان که در برخی مواقع با نام گلدان رز و یا ارتفاع بلند گرد شناخته می شود، دارای سه رنگ نقره ای، اخرایی، سفید و نسکافه ای می باشد و در زیر گلدان دارای پایه ای مخصوص با سایز گلدان، برای ایستادن بهتر و ایجاد نمایی زیباتر می باشد.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی چهارگوش

این گلدان همان طور که از نامش پیداست دارای طول و عرض و ارتفاع بوده و همواره ارتفاع آن بسیار بیشتر از دهنه (طول و عرض) بوده و دارای رنگ های بسیار متفاوت می باشد.

گلدان پلاستیکی

در برخی موارد از این گلدان با نام گلدان لابی ارتفاع بلند نیز یاد می شود.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

این گلدان در نوع پلاستیکی دارای طرح های ساده بوده و از طول ۳۶ با عرض ۱۳ و ارتفاع ۱۰ الی طول ۱۱۰ با عرض ۴۲ و ارتفاع ۳۵ ادامه می یابد. اما در این میان شرکت بارز با طرح گلدان هایی متفاوت با بدنه ای سیمانی شکل، اما جنسی پلاستیکی، نوع مدرنی از گلدان پلاستیکی مستطیلی را به بازار معرفی کرده است که به عنوان گلدان پلاستیکی ایستاده مورد تقاضای مشتریان می باشد.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی بونسای

یکی از انواع متداول گلدان پلاستیکی ایستاده در بازار، نوع بونسای می باشد که برای گیاه بونسای هر نوع درختی، نظیر انگور، سیب، پرتقال و… به کار می رود. این گلدان ها دارای سایز ۵۰ در ۵۰ الی ۷۰ در ۷۰ با ارتفاع کم بین ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر می باشند و کاربری مخصوص و ویژه ای دارند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی طبقاتی

این نوع از گلدان پلاستیکی ایستاده کاملا مطابق با سلیقه مشتری در هر تعداد طبقه ای که نیاز داشته باشد، ارائه می گردد و دست مشتری در خلق دکوراسیونی نوین کاملا باز می باشد. این نوع گلدان در رنگ های اخرایی، سفید و نقره ای ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی جعبه

این گلدان در برخی مواقع با نام گلدان پلاستیکی مربع نیز شناخته می شود و معمولا رنگ مشکی آن مد نظر مشتری می باشد. نوع بزرگ آن با دهنه ۴۰*۴۰ الی ۸۰*۸۰ می باشد که در نوع بدنه شیاردار و لبه دار ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی ایستاده در دکوراسیون

سایز گلدان پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در دکوراسیون در نظر گرفته می شود. به طور کلی گلدان پلاستیکی بزرگ به عنوان گزینه ای بهتر برای طبیعی سازی بیشتر محیط استفاده می شود.

این مسئله در ایجاد طبیعتی نقلی در خانه بسیار حائز اهمیت است. زیرا که گلدان بزرگتر گیاه بزرگتری را در خود جای می دهد و فضای طبیعی بیشتری را به وجود می آورد و در نتیجه احساس بهتری منتقل می کند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

گلدان پلاستیکی ایستاده که معمولا سایز بزرگ است، باید دارای زیرگلدانی مخصوص به خود نیز باشد، زیرا که گیاه بزرگ به آبیاری و نگهداری اصولی نیاز دارد و از این رو در هنگام آبیاری نباید آب اضافی از ته گلدان خارج شود و محیط را کثیف کند.

خرید گلدان پلاستیکی با قیمت ارزان

به طور کلی خرید گلدان پلاستیکی ایستاده با وسواس خاصی اتفاق می افتد. زیرا که مشتری آن معمولا مصرف کننده خانگی است و باید از سایز گلدان و قیمت آن مطمئن شود.

از این رو شرکت کارخانه با داشتن کاتالوگی کامل از انواع گلدان پلاستیکی ایستاده بلند و لبه دار و لبه ساده، در رنگ های متفاوت، می کوشد ابتدا مشتری را با انواع گلدان مورد نظر آشنا سازد، سپس خریدی آگاهانه و ارزان قیمت را برای وی به ارمغان آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *