گلدان سانسوریا

گلدان سانسوریا پاکوتاه در مدل گرد و یا استوانه ای بهترین گزینه برای نگهداری این گیاه می باشد، زیرا هم فضای کافی برای رشد ریشه گیاه را دارد، و هم اینکه زیبایی ساده ای را به وجود می آورد. این گلدان با قیمت مناسب توسط گلدانکده ارائه می شود.

انواع گیاه سانسوریا

گیاه سانسوریا به عنوان یک گیاه مقاوم در برابر عوامل زیست محیطی شناخته می شود. به همین دلیل ماندگاری آن بالا بوده و به کمترین مراقبت و نگهداری نیاز دارد. برای زندگی آپارتمان نشینی امروزی که افراد وقت کافی برای نگهداری گیاهان ندارند و ممکن است آبیاری گیاه را از یاد ببرند، گیاه سانسوریا به عنوان یک گیاه محبوب و دوست داشتنی می باشد.

گلدان سانسوریا

البته زیبایی برگ های سانسوریا و شیک بودن آن در هر دکوراسیونی نیز در این محبوبیت بی تاثیر نیست. گیاه زاموفیلیا نیز به عنوان یک گیاه مقاوم دیگر شناخته می شود که هر دو در سبد خرید مشتریان جای ویژه ای دارند.

انواع گیاه سانسوریا در دو مدل پاکوتاه و پابلند و ابلق و پوست ماری در بازار گل و گیاه شناخته می شوند. سانسوریا پابلند مدل ابلق، دارای برگ هایی با حاشیه زرد می باشد و زیبایی منحصر به فردی در گوشه اتاق یا محل کار به وجود می آورد.

گلدان سانسوریا

سانسوریا پاکوتاه نیز با ارتفاع کم می باشد و معمولا درون یک گلدان گرد یا مربعی یا استوانه ای کوچک قرار گرفته و روی میز و یا کنار گیاهان دیگر روی استند قرار می گیرد و زیبایی طبیعی را در خانه به وجود می آورد.

گلدان سانسوریا

برای نگهداری سانسوریا پاکوتاه از انواع گلدان ها می توان استفاده کرد، گلدان سرامیکی و پلاستیکی به عنوان دو گزینه خوب برای این کار شناخته می شود که گلدان پلاستیکی به دلیل جنسی که دارد، وزن سبک و جابجایی کم، قیمت ارزان تر، در دسترس پذیری و تعویض راحت خاک، بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

گلدان سانسوریا پاکوتاه

گلدان سانسوریا پاکوتاه در مدل های گرد و استوانه ای به عنوان گزینه ای مناسب برای ایجاد یک طبیعت کوچک گوشه اتاق می باشد.

اگر جنس گلدان سانسوریا پاکوتاه پلاستیکی باشد، معمولا دارای بدنه صاف و یکنواخت نمی باشد. اما اگر جنس آن سرامیکی و یا فایبرگلاس باشد، دارای بدنه صاف و اصطلاحا یک تخت خواهد بود.

گلدان سانسوریا پاکوتاه دارای سوراخ هایی در ته گلدان می باشد تا آب اضافی هنگام آبیاری از ته گلدان عبور کند و انباشت آن، باعث پوسیدگی ریشه گیاه نشود.

گلدان سانسوریا

در برخی مواقع گلدان زیرگلدانی بزرگتر در زیر گلدان سانسوریا پاکوتاه، و ایجاد یک جزیره باعث می شود تا گیاه بهتر بتواند رطوبت مورد نیاز خود را از محیط دریافت کند. پس بهتر است که این گلدان دارای زیرگلدانی هایی  با سایزهای متفاوت باشد.

قیمت گلدان گرد و استوانه ای

برای نگهداری از انواع گیاه سانسوریا در خانه، بهترین گزینه گلدان پلاستیکی گرد و یا استوانه ای می باشد.

این گلدان ها دارای کمترین جایگیری در محیط می باشند و گزینه ای ایده آل برای گوشه خانه محسوب می شوند. گلدان سانسوریا پاکوتاه مدل گرد باعث می شود تا فضای کمتری بین خاک و ریشه ها وجود داشته باشد و جذب آب بهتر اتفاق بیافتد.

گلدان سانسوریا

اما اگر گلدان خیلی بزرگتر باشد، ممکن است این امر بدرستی اتفاق نیافتد.

قیمت گلدان پلاستیکی گرد و استوانه ای نیز برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این گلدان ها دارای کیفیت بدنه متفاوت می باشند و اگر بازیافتی باشند، برای گلخانه دار و کشاورز مورد استفاده قرار می گیرند.

اما اگر گلدان گرد دارای کیفیت بدنه خوب و انعطاف پذیری مناسب باشد، باید از مواد گرانولی درجه یک ساخته شده باشد و ماندگاری آن در برابر عوامل زیست محیطی چون باران و آفتاب کافی باشد. از این رو قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

برای آگاهی از لیست قیمت انواع گلدان مناسب برای نگهداری سانسوریا و دیگر گیاهان آپارتمانی محبوب، می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *