خرید گلدان پلاستیکی عریض مستطیلی

گلدان پلاستیکی عریض یا مستطیلی همان فلاور باکس پلاستیکی می باشد که توسط مشتریان درخواست می شود. این گلدان ها با طول 1 متر و یا 110 سانتیمتر در بازار موجود می باشند که عرض آنها نیز بین 38 تا 40 سانتی متر و ارتفاع نیز بین 35 تا 44 سانتی متر است.

گلدان پلاستیکی عریض مستطیلی

بسیاری از افراد یک باکس چوبی و یا فلزی را در محیط کار و یا منزل خود می سازند، سپس درون آن خاک می ریزند و گل و گیاه را قرار می دهند. در حالیکه شیوه صحیح این است که خاک مستقیم به بدنه چوبی و یا فلزی برخورد نداشته باشد و یک عایق بین آنها قرار گیرد. در این مواقع، گلدان پلاستیکی به مشتریان به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می شود که اگر روزی نیز قصد داشتند که گل و گیاه خود را عوض کنند، به راحتی با درآورن گلدان پلاستیکی به همراه خاک و گیاه، این کار را انجام دهند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

معمولا باکس های چوبی یا فلزی که ساخته می شود، ابعاد طول 1 متر و ارتفاع بین 30 تا 50 سانتی متر دارد. البته بسیاری نیز ابتدا سایزهای گلدان پلاستیکی مستطیلی را از مسئول فروش کارخانه می گیرند، و سپس با توجه به آن، باکس فلزی یا چوبی خود را می سازند. زیرا سایز گلدان پلاستیکی قابل تغییر نمی باشد. از این رو باید سایزهای را داشت تا گلدانی که در نهایت درون باکس فلزی یا چوبی می گذاریم، خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد و فضای زیبایی را به وجود آورد.

ابعاد گلدان پلاستیکی عریض مستطیلی از لب به لب بدنه حساب می شود، یعنی زمانی که گفته می شود طول گلدان پلاستیکی 110 سانتی متر است، یعنی با لبه های بیرونی 110 سانتی متر می باشد. به عبارتی به راحتی داخل یک باکس 111 سانتی متر قرار می گیرد و لبه های آن نیز از باکس بیرون نمی زند.

گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان عریض پلاستیکی نمی تواند سایز عرض بیشتر از 42 سانتی متر داشته باشد، زیرا که سایزهای گلدان پلاستیکی تولید شده توسط بسیاری از کارخانه ها، بسیار نزدیک به هم می باشد.

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی

برای خرید گلدان پلاستیکی عریض مستطیلی می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت را دریافت نمود.

گلدان مستطیلی از طول 36 سانتی متر شروع شده، و تا بزرگترین سایز با طول 110 سانتی متر تولید می شود. این گلدان ها در انواع باکس های فلزی یا چوبی به راحتی قرار می گیرند و محیط مناسبی برای نگهداری انواع گل و گیاه می باشند.

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی

خرید این گلدان ها نیز هم به صورت حضوری از بازار گل بابایی، بازار گل محلاتی تهران، بازار بزرگ، و بازار امام رضا صورت می گیرد. اما امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند تا سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نموده و برایشان ارسال صورت گیرد.

از این رو مسئول فروش شرکت کارخانه قبل از ارسال عکس واضحی از گلدان ها برای مشتری ارسال می کند تا مشتری بداند که دقیقا چه چیزی را خریداری می کند.

دادن اطلاعات کامل قبل از خرید اینترنتی به مشتری، به عنوان یکی از ضروریات برای ایجاد یک خرید رضایت بخش برای مشتریان می باشد. می توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا لیست انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی را کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *