گلدان لوتوس پلاستیک

انتقادهای مشتری گلدان پلاستیکی را می پذیریم. تنها راه رشد در حوزه تولید گلدان پلاستیکی مربع همین می باشد. برای آگاهی از قیمت گلدان پلاستیکی می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا انواع گلدان پلاستیکی بزرگ و کوچک را در تهران با قیمتی مناسب به شما ارائه دهند.

پلاستیک و محصولات پلاستیکی چطور به وجود می آیند؟

امروز کسی نیست که از اهمیت پلاستیک و محصولات آن در زندگی بشر غافل مانده باشد.

پلاستیک ها ریشه پلیمری دارند. اولین پلاستیک ساخته شده در طبیعت سلولز بود. سلولز پلیمری طبیعی بود که بنیان اصلی پنبه و چوب می باشد.  دیگر پلیمرهای طبیعی کائوچو، رزین های طبیعی، قیر و پروتئین می باشد. انسان های اولیه از پلاستیک در ساخت سلاح و ابزارآلات بهره می بردند.

پلیمرهای طبیعی در آب قابل حل نبودند و همچنین مثل پلاستیک های امروزی انعطاف پذیری نداشتند. کم کم بشر با ایجاد فرآیندهای شیمیایی ساده اقدام به نیترودارکردن سلولز نمود و نیتروسلولز ایجاد شد. بدین گونه اولین پلاستیک تجاری ساخته شده توسط بشر با نام نیتروسلولز وارد زندگی انسانها شد.

نیتروسلولز دارای قابلیت انحلال پذیری در آب و انعطاف پذیری برای ایجاد اشکال متنوع بود. با استفاده از این قابلیت ها، تحولی عظیم در استفاده از پلاستیک توسط بشر بوجود آمد. بعدها نیتروسلولز از طریق نرم کردم با کافور تبدیل به ماده ای به نام سلولوئید شد. سلولوئید در ساخت شانه، برس، الیاف و اشیای لاکی کاربرد بسیار گسترده ای دارد.

مدتی بعد دکتر لئو بالکنر، پلاستیک های کاملا سنتزی (ایجاد شده در آزمایشگاه) به نام باکلیت را تولید کرد. این ماده جهت استفاده در دستگاه های عایق الکتریکی و دستگیره لاکی کاربرد دارد.

امروز کمتر کسی است که از اهمیت پلاستیک و محصولات ویژه آن نظیر گلدان های پلاستیکی بی خبر باشد و هر روز با ایده های جدید در ساخت محصولات این چنینی مواجه نشود.

کدام محصول پلاستیکی بیشتر مورد پسند مشتری است؟

در میان انواع وسیعی از محصولات پلاستیکی، مواردی که نوع فلزی یا چوبی آن در بازار وجود دارد، طرفدار بیشتری دارند. زیرا که چوب در معرض خوردگی موریانه و فلز در معرض زنگ زدگی می باشد.

در بازار میز و صندلی و سطل و گلدان پلاستیکی دارای انواع فلزی و چوبی می باشند. از این رو نوع پلاستیکی آن دارای فروش بسیار بالایی می باشد. زیرا هم وزن سبک تری دارد، و هم قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

در مورد محصولی چون گلدان پلاستیکی که تنوع طرح و نقش بدنه در چیدمان گل و گیاه مهم می باشد، نوع پلاستیکی بسیار مورد پسند مشتری قرار می گیرد. زیرا دارای طرح ها و رنگ های بسیار شادتر و متناسب تر با محیط داخلی خانه و یا محیط بیرون اعم از باغ و ویلا می باشد.

گلدان پلاستیکی از بقیه گلدان ها بهتر است؟

سوالی که بسیاری در صدد جواب به آن می باشند. تنها با یک بار خریدن می توان قضاوت کرد.

گلدان های پلاستیکی نسبت به گلدان های سفالی بسیار سبکتر هستند. همچنین نسبت به گلدان های سیمانی برای رشد گیاه بهتر هستند. چون سوراخ های زهکشی مناسب دارند.

گلدان پلاستیکی طرح جدید

این گلدان ها دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ بدنه می باشند و جذاب هستند. همچنین قیمت بسیار پایین تری نسبت به همتایان خود در بازار دارند. به هر کس در مورد گلدان ارزان گفته می شود، بلافاصله گلدان پلاستیکی را نام می برد. امروزه شاهد رشد روز افزون فروش گلدان پلاستیکی در بازار پر رقابت گلدان ها نیز هستیم.

قیمت گلدان پلاستیکی مربع چقدر مهم است؟

همانطور که گفته شد بسیاری از مردم از گلدان پلاستیکی مربع به عنوان گلدانی ارزان یاد می کنند. پس در نتیجه قیمت گلدان پلاستیکی از مهم ترین فاکتورها در خرید مشتری می باشد.

گلدان پلاستیکی کوچک

بسیاری از تولیدکنندگان با اطلاع از این مسئله، اقدام به فروش گلدان پلاستیکی مربع دست دوم هم می کنند. گلدان هایی که مورد تقاضای مشتری های خاص خود می باشند. البته گلدان پلاستیکی مشکی نشا که ارزان ترین قیمت بازار را دارد، بیشتری تقاضا را به خود اختصاص داده است.

انواع سایزهای گلدان پلاستیکی در کجا پیدا می شود؟

بسیاری گلدان پلاستیکی بزرگ را برای استفاده در پارک جنگلی و فضای باز رستوران سفارش می دهند.

گلدان پلاستیکی بزرگ معمولا در تعداد کم حدودا ۱۰۰ الی ۵۰۰ عدد تقاضا می شود. اما گلدان پلاستیکی کوچک معمولا سفارش های بالای ۱۰۰۰ عدد را در بر می گیرد. کوچکی و یا بزرگی گلدان نیز با سایز دهانه آن تعیین می شود و مورد دسته بندی قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی بونسای

ارتفاع و اندازه قطر ته گلدان دارای تناسبی منطقی با اندازه قطر دهانه گلدان می باشد، به گونه ای که گلدان تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی داشته باشد.

برای سفارش گلدان پلاستیکی مورد نظر خود در هر سایز و شکل و شمایلی، می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *