سایز گلدان پلاستیکی

در تولید باکیفیت ترین گلدان پلاستیکی گلخانه بسیار جدی هستیم تا به موفقیت کامل برسیم. برای خرید گلدان پلاستیکی مورد نظر خود باید به دنبال حرفه ای ترین مرکز تولید رفت و در کلان شهرهای مشهد و تهران با مناسب ترین قیمت به هدف رسید.

زبیایی داشتن گلخانه ای کوچک

حس تازگی و طراوت حاصل از طبیعت، بزرگترین سرمایه ای است که همه از آن می توانند بهره مند شوند.

بیشتر افراد از زندگی پرمشغله و پر از استرس و فشارهای روحی و روانی روزمره به تنگ آمده اند. شاید مسافرت کردن و رفتن به دل طبیعت بهترین راهکار برای برون رفت از فشارهای زندگی باشد.

اما فرصت و توانایی مالی سفر برای همه امکان پذیر نمی باشد. پس راه حل چیست؟

یکی از ساده ترین راه ها آوردن طبیعتی نمادین به داخل محیط زندگی می باشد. فضایی هرچند کوچک در داخل خانه، می تواند یادآور و تجلی زیبایی های طبیعت باشد. فضایی که هر لحظه در خانه با دیدن آن، حس تازگی و شادابی به انسان منتقل می شود. این فضا می تواند یک گلخانه کوچک با انواع گل ها و گلدان های رنگارنگ باشد. یا حتی تعدادی گلدان بزرگ و کوچک که با آرایشی خلاقانه از گل های رنگارنگ در کنار یکدیگر قرار دارند.

گلدان پلاستیکی مشکی

استفاده از گلدان پلاستیکی در گلخانه و حیاط منزل، بیشترین کاربرد را پیدا کرده است. این گلدان ها دارای وزنی سبک هستند و به راحتی جابجا شده و تغییر دکوراسیون پیدا می کنند.

انواع گلدان پلاستیکی گلخانه در بازار

گلدان پلاستیکی گلخانه در انواع مدل های گرد، مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارد.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای از مواد درجه دوم ساخته می شود. از این رو دارای قیمت ارزان تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشد. همچنین چون به صورت عمده خرید می شود، و مشتری آن بیشتر گلخانه دار و یا صاحبان کسب و کار پرورش گل و گیاه می باشند، قیمت ارزان به عنوان ملاک اصلی در فروش این گلدان در نظر گرفته می شود.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی گلخانه ای دارای انواع زیر می باشد:

گلدان پلاستیکی نشایی از سایز ۶ نشایی تا ۱۲ نشایی بوده و برای نگهداری و رشد و پرورش گیاه و نهال مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی سطل از سایز سطل ۳ با دهنه ۱۶٫۵ شروع شده و تا سطل ۱۶ با دهنه ۳۸ سانتی متر ادامه دارد و برای گیاهان بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی جعبه نیز دارای سایزبندی از جعبه ۲۰*۲۰ تا جعبه ۶۰*۶۰ می باشد که طبیعتا بزرگترین سایز برای نگهداری درخت و درختچه مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی ژله ای نیز نوعی از گلدان کشاورزی هست که دارای انعطاف پذیری بسیار بالاتری می باشد و کاربرد تزئینی و خانگی نیز دارد.

فروش گلدان پلاستیکی در کلان شهرها

در شهرهای مشهد و تهران باید گلدان پلاستیکی ارزان را به صورت عمده از مراکز اصلی تهیه کرد.

در هر شهری که موقعیت تاریخی، فرهنگی، مذهبی یا جغرافیایی خاصی دارد، رفت و آمد بیشتر است. هر جایی هم که رفت و آمد بیشتر است، تبادلات مالی و تجاری شهروندان نیز بیشتر می شود.

گلدان پلاستیکی مشکی

در مورد گلدان پلاستیکی گلخانه که به عنوان یکی از ضروریات در بازار گل و گیاه هر شهری می باشد، باید با ارائه ارزان ترین قیمت و همچنین کیفیت مطلوب بتوان نقش مهمی در آن بازار به دست آورد.

تولید کننده گلدان پلاستیکی این گلدان ها را در هر شیفت دستگاه تزریق پلاستیک ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد بسته به نوع سایز گلدان تولید می کند و به صورت عمده در بسته های ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ تایی بسته بندی کرده و به فروش می رساند.

خرید گلدان پلاستیکی به صورت عمده

برای خرید گلدان پلاستیکی گلخانه که معمولا به صورت عمده از تهران یا مشهد یا تبریز صورت می گیرد، باید در مورد قیمت به اندازه کافی تحقیق کرد. زیرا که قیمت برای تولید کننده و پرورش دهنده گل و گیاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

مجموعه هایی که تولید کننده اصلی می باشند، گلدان مشکی گلخانه ای را با ارزان ترین قیمت بازار ارائه می دهند. برای آگاهی از قیمت و خرید گلدان پلاستیکی کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *