پخش عمده گلدان پلاستیکی

برای آگاهی از قیمت گلدان جعبه ای و سطل سیاه رنگ که دارای جنس پلاستیکی با کیفیت هستند و توسط کارخانه ارائه می شوند، می توان با مسئول فروش این محصولات ارتباط برقرار کرد و خرید خود را به صورت حضوری یا اینترنتی از خود کارخانه انجام داد.

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی سیاه یا همان مشکی که به عنوان گلدان پلاستیکی بازیافتی در بازار شناخته می شود، از مواد درجه دو ساخته شده است. این گلدان مناسب کار گلخانه داری و کشاورزی و یا پرورش گل و گیاه در خانه می باشد.

گلدان پلاستیکی جعبه

این گلدان ها دارای سایزبندی متفاوت بوده و از گلدان ۶ نشایی تا گلدان سطل ۱۶ ادامه دارند و برای انواع نهال ها و بذرها به کار می روند.

گلدان پلاستیکی سیاه در سه نوع مهم تقسیم بندی می شود:

گلدان پلاستیکی سطل

این گلدان ها همان طور که از نامشان پیداست، در شکل بدنه با هم تفاوت دارند و قیمت گلدان جعبه ای نسبت به دو نوع دیگر، به دلیل ضخامت بدنه بیشتر، بالاتر می باشد.

گلدان پلاستیکی نشایی شامل گلدان ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ نشایی می باشد و برای نگهداری انواع نهال و بذر گیاهان به کار گرفته می شود. این گلدان ها در بسته بندی های ۵۰۰، ۲۵۰ و ۱۰۰ تایی ارائه می شوند.

گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان پلاستیکی سطلی شامل گلدان سطل ۳، سطل ۴، سطل ۷، سطل ۱۰، سطل ۱۲، سطل ۱۴، سطل ۱۶ می باشند که هر کدام دارای سایز دهنه و ارتفاع مخصوص به خود هستند.

گلدان پلاستیکی ژله ای

در برخی موارد گلدان پلاستیکی سطلی را با نام گلدان پلاستیکی گلخانه ای نیز در بازار درخواست می کنند.

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ

گلدان پلاستیکی جعبه ای نیز دارای سایزبندی جعبه ۲۰*۲۰، جعبه ۲۶*۲۶، جعبه ۳۰*۳۰، جعبه ۳۵*۳۵، جعبه ۴۰*۴۰، جعبه ۵۰*۵۰، جعبه ۶۰*۶۰ می باشد و برای نگهداری انواع نهال درخت و درختچه به کار گرفته می شود که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

گلدان پلاستیکی جعبه ای

گلدان های پلاستیکی کشاورزی که مشکی رنگ هستند، باید دارای ضخامت بدنه مناسب باشند تا بتوانند در جابجایی به همراه تنه نهال درخت یا درختچه، مقاومت داشته باشند و زود نشکنند.

گلدان پلاستیکی جعبه ای که برای این منظور، نگهداری درخت و درختچه، به کار گرفته می شود، باید دارای لبه های محکم تر باشد تا هنگام جابجایی نشکنند. همچنین باید مقاومت و ماندگاری لازم در برابر آفتاب طولانی مدت و یا بارش های متوالی باران را داشته باشد و بدنه آن دچار ترک خوردگی نشود.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

همانند دیگر محصولات پلاستیکی بازیافتی، گلدان پلاستیکی جعبه ای نیز از مواد دورریختنی ساخته می شود که اگر این مواد بازیافت اول باشند، محصول نهایی بدنه محکم تری خواهد داشت.

شرکت کارخانه با در نظر گرفتن این موارد، می کوشد گلدان هایی را تولید کند تا مقاومت بدنه و انعطاف پذیری خوبی داشته باشند و به راحتی بتوان انواع خاک سنگین و درخت های بزرگ را در آنها قرار داد.

گلدان پلاستیکی مشکی

می کوشیم با ارائه قیمت گلدان جعبه ای به صورت تحویل درب کارخانه و یا ارسال مستقیم به محل مشتری، قیمت ارزان را در اختیار همه مشتریان در سراسر کشور قرار دهیم.

قیمت گلدان جعبه ای

برای آگاهی از لیست قیمت گلدان جعبه ای پلاستیکی می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط مستقیم برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

امروزه قیمت به عنوان فاکتوری مهم در خرید مشتری در نظر گرفته می شود. به ویژه مشتریانی که گلخانه دار و کشاورز و باغدار هستند و به صورت عمده یا فله خرید دارند و قیمت ارزان برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گلدان پلاستیکی مشکی

قیمت گلدان جعبه ای و سطلی پلاستیکی توسط کارخانه تعیین می شود و به صورت لیست قیمت خالص به مشتریان ارائه می شود. البته برای خرید های عمده بالاتر از یک مبلغ مشخص، درصد تخفیف هایی نیز در نظر گرفته می شود که همه این اطلاعات توسط کارشناس فروش به شما عزیزان داده می شود.

پاسخگوی شما به صورت تلفنی یا پیامکی و یا از طریق پیام رسان ها خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *