کیسه نهال گلدانی

کیسه نهال گلدانی به عنوان یکی از ارکان اصلی برای رشد و نگهداری نهال و پرورش گیاهان در باغ و مزرعه می باشد. این کیسه نهال های پلاستیکی در کیفیت درجه یک و درجه دو به صورت عمده در بسته های ۲۰ کیلویی به فروش می رسند.

کیسه نهال گلدانی

کیسه نهال گلدانی به کیسه های مشکی رنگ (در برخی موارد جزئی رنگ سفید یا زرد یا آبی) گفته می شود که دارای سوراخ هایی در ته کیسه هم هستند و برای نگهداری نهال و بذر در گلخانه یا مزرعه به کار گرفته می شوند.

تنها تفاوت اصلی کیسه نهال گلدانی با کیسه زباله، در کیفیت و ضخامت بدنه و البته سوراخ های انتهای این کیسه ها می باشد. این سوراخ ها برای عبور آب اضافی از ته کیسه می باشد.

کیسه نهال گلدانی به عنوان یکی از ارکان اصلی در رشد و نگهداری نهال ها در نظر گرفته می شوند و باید دارای مقاومت کافی در برابر نور خورشید و همچنین بارش مکرر باشند. از این رو باید در تولید آنها کیفیت لازم را در نظر گرفت.

نایلون کاشت نهال

این محصولات از مواد بازیافتی ساخته می شوند و در برخی موارد به آنها پوشش ضد یو وی زده می شود تا در برابر آفتاب مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

کیفیت کیسه نهال گلدانی بر اساس درصد یو وی استفاده شده در تولید آنها نیز در نظر گرفته می شود که هرچه این درصد بالاتر باشد، کیفیت کیسه بالاتر است.

کیسه نهال پلاستیکی

کیسه نهال پلاستیکی یا همان نایلون کاشت نهال در بسته بندی ۲۰ کیلویی به صورت عمده به فروش می رسد.

این کیسه ها دارای سایزبندی از ۹ در ۱۰ تا ۳۵ در ۴۰ می باشند و هر سایز در هر کیلو دارای یک تعداد مشخصی می باشد. به عنوان مثال ۱۳ در ۳۰ که برای نهال پسته مورد استفاده قرار می گیرد، در هر کیلو دارای ۱۷۰ عدد می باشد.

این اطلاعات در مورد کیسه نهال پلاستیکی به صورت کاتالوگ و لیست قیمت روز هر کیفیت، به مشتری داده می شود.

نایلون کاشت نهال

کیفیت کیسه نهال به مدت زمانی که نهال قرار است در آن نگهداری شود، و همچنین آب و هوای محیط بستگی دارد. اگر قرار باشد از این کیسه ها برای حداقل دو سال در یک آب و هوای گرم و یا سرد کوهستانی استفاده کرد، باید درجه یک سفارش داد.

اگر قرار باشد نهال به مدت ۳ الی ۹ ماه در کیسه نگهداری شود و سپس به گلدان انتقال داده شود، می توان از کیفیت درجه دو استفاده نمود که به صرفه تر نیز هست.

با توجه به نیاز گلخانه دار یا کشاورز، می توان از کیسه نهال پلاستیکی مورد نظر خود، به هر تناژی که احتیاج داشت، از کارخانه سفارش داد.

فروش کیسه نهال گلدانی

برای دسترسی به مرکز فروش کیسه نهال گلدانی در تهران و یا سمنان، می توان به کارشناس فروش ارتباط برقرار کرد.

در گذشته زمانی که کشاورز و یا گلخانه دار می خواست خرید کیسه نهال را به صورت عمده انجام دهد، باید تولید کننده اصلی را به صورت حضوری در تهران پیدا می کرد.

نایلون کاشت نهال

امروزه به لطف اینترنت، کار بسیار راحت شده است و با جستجویی ساده می توان تولید کننده اصلی را پیدا کرد و سفارش خود را ثبت نمود.

امروزه از طریق سایت می توان به صورت عمده خرید خود را انجام داد و اگر هم قصد خرید خرد داشته باشیم، می توانیم به صورت حضوری از انبارهای پخش و یا گلخانه دارها در بازارهای گل، مقداری کیسه نهال گلدانی در حدود یک الی پنج کیلو را تهیه کرد.

اما برای سفارش ها عمده در بسته بندی ۲۰ کیلویی و بالاتر، و یا سفارش های تناژ، باید با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار کرد و میزان تولید را از مسئول فروش در مدت زمان مشخص، جویا شد.

چون برای آماده سازی هر سفارشی، مدت زمانی مشخص در نظر گرفته می شود. البته همیشه مقداری کیسه نهال در انبار موجود می باشد و ممکن است سفارش مشتری در همان لحظه در انبار موجود باشد و بلافاصله بعد از ثبت سفارش، همان روز یا فردا، به باربری تحویل داده شود.

اما برای سفارشهایی که کیسه نهال باید تولید شود، بین ۲ تا ۴ روز کاری، البته با توجه به مقدار سفارش در برخی موارد تا یک هفته؛ زمان می برد تا سفارش مشتری حاضر شده و تحویل باربری شود.

برای اطلاع از جزئیات کیسه نهال گلدانی و نحوه ثبت سفارش، می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *