سایز گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی سایز ۱۰ از مراکز اصلی فروش به صورت عمده با قیمت ارزان قابل تهیه می باشد. این گلدان معمولا برای گلخانه کاربرد داشته و خرید آن از شرکت کارخانه، خریدی مقرون به صرفه می باشد.

شیوه ساخت گلدان پلاستیکی

بسیاری بر این باورند که گلدان پلاستیکی تنها از پلی اتیلن ساخته شده و روانه بازار می شود. در حالیکه چنین تصوری اشتباه می باشد. پلی اتیلن تنها یک ماده اولیه برای ساخت گلدان می باشد.

پلی پروپیلن ماده اولیه پرکاربرد دیگری هست که در ساخت گلدان پلاستیکی استفاده می شود. این ماده اولیه شامل هموپلیمر و کوپلیمر می باشد که هر کدام در ساخت یک محصول به کار می رود. هموپلیمر در ساخت محصولات سبک مانند ظروف آشپزخانه و اسباب بازی به کار می رود. در حالیکه کوپلیمر در ساخت وسایل سنگین نظیر باتری خودرو و لوله ساختمانی کاربرد دارد.

پلی استایرن نیز به دو دسته انبساطی و مقاوم تقسیم بندی می شود. نوع مقاوم در ساخت وسایل سنگین مانند یونولیت کاربردی ساختمان مورد استفاده است. همچنین در ساخت بلوک سقفی و پانل سه بعدی نیز از آن بهره برده می شود. نوع انبساطی در ساخت سطل و گلدان پلاستیکی کاربرد بسیار زیادی دارد.

سایز گلدان پلاستیکی

پس از پلی پروپیلن و پلی استایرن، هم، در ساخت وسایل پلاستیکی سبک می توان بهره برد. امروزه گلدان پلاستیکی و پلیمری از مواد اولیه بسیار متفاوتی ساخته می شود.

گلدان پلاستیکی سایز ۱۰

سایز گلدان پلاستیکی از مشخصاتی است که قبل خرید دقیق به مشتری گفته می شود. گلدان پلاستیکی بزرگ معمولا در رستوران و لابی هتل ها به کار رفته و مورد تقاضا می باشد. این گلدان ها معمولا دارای بدنه شیک و مقاوم نسبت به بقیه بوده و فروش آنها کلی می باشد. گلدان پلاستیکی کوچک نیز به صورت عمده مورد درخواست است و کاربرد متفاوتی دارد. این گلدان ها بیشتر در محیط کشت و پرورش نظیر گلخانه مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد. گلدان پلاستیکی سایز ۸ نوعی از گلدان پلاستیکی کوچک به حساب آمده و پر طرفدار است. گلدان پلاستیکی سایز ۱۰ کمی بزرگتر بوده و مورد درخواست کسانی است که فضای بیشتری دارند.

سایز گلدان پلاستیکی

گلدان سایز ۱۰ با نام گلدان پلاستیکی نشایی در بازار شناخته می شود و مدل گرد بوده و دارای قطر داخلی ۹ و ارتفاع ۹ سانتی متر می باشد. نوع خشک آن پلاستیکی بوده و نوع ژله ای آن نیز حالت پلاستیک نازک و یکبار مصرف دارد.

سایز گلدان پلاستیکی

این گلدان ها دارای بسته بندی ۱۰۰۰ عددی می باشند و برای رشد و نگهداری نهال و بذر به کار می روند. مشتری اصلی آنها نیز کشاورز و گلخانه دار بوده که درخواست خود را معمولا به صورت عمده مطرح می کند.

گلدان پلاستیکی در گلخانه

در گلخانه معمولا از گلدانی بهره برده می شود که مختص محیط پرورش اصولی گیاه می باشد. برخی در بازار تقاضای گلدان پلاستیکی گلخانه را دارند. تقاضایی که با سوالات زیادی همراه می شود. به طور کلی می توان یک گلدان را، با هر سایز و مدل و شکلی، به عنوان گلدان پلاستیکی گلخانه حساب کرد.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای در انواع گلدان نشایی، گلدان سطلی، گلدان جعبه ای و کیسه نهال و سینی نشا در بازار درخواست می شود. نوع سطلی و نشایی همان طور که از نامش پیداست، مدل گرد بوده و بر اساس قطر و ارتفاع و حجم آن به لیتر تولید می شود.

سایز گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی سایز ۱۰ نوع نشایی می باشد که برای رشد و نگهداری نشا به کار می رود و دارای رنگ مشکی و قهوه ای می باشد. این گلدان از مواد درجه دو بوده و اصطلاحا بازیافتی می باشد.

برخی نیز ممکن است از گلدان پلاستیکی کیسه یا همان کیسه نایلون برای نگهداری نهال استفاده کرده و در مرحله بعد از گلدان پلاستیکی سایز ۱۰ برای انتقال نهال استفاده کنند. کیسه ها به صورت کیلویی و گلدان ها به صورت تعداد در بسته فروش می روند که همه این اطلاعات را به همراه ابعاد دقیق و قیمت می توان از مسئول فروش پرسید.

پلاستیک گلدانی نهال

پس از آنکه همه جزئیات جنس مورد نیاز مشتری توسط وی به کارشناس گفته شد، بهترین گزینه به مشتری پیشنهاد شده و عکس ها و لیست قیمت برای وی ارسال می گردد، و در صورت پسند مشتری، خرید گلدان پلاستیکی صورت می گیرد.

خرید و فروش عمده و ارزان گلدان

گلدان پلاستیکی ارزان همان گزینه ای است که بیشتر خریداران به دنبال آن می باشند.

گلدان پلاستیکی سطل

قیمت گلدان پلاستیکی در فروش عمده از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد. در مورد گلدان پلاستیکی سایز ۱۰ نیز چون فروش عمده است، قیمت خیلی برای خریدار مهم است. مشتری اولین درخواستی که از فروشنده دارد، قیمت کالا در خرید عمده و حجم بالا می باشد. زمانی تولید کننده و فروشنده می توانند در فروش گلدان پلاستیکی موفق شوند که ارزان بفروشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *