گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی سفید را می توان با جزئیات کامل دید و خرید آگاهانه و اصولی را برگزید. در جستجوی اینترنتی معمولا گلدان پلاستیکی با ابعاد بزرگ و رنگ های متفاوت به راحتی پیدا می شود.

تاثیر گلدان پلاستیکی مناسب در رشد گیاه

بدون شک گلدان محیط کشت اصلی برای گیاه به حساب می آید و باید دارای استانداردهای اصولی باشد تا تاثیر خوبی بر رشد گیاه خانگی و آپارتمانی داشته باشد. برخی گیاهان در مناطق استوایی و گرم، و برخی دیگر در مناطق کوهستانی و سرد خوب رشد می کنند. متناسب با هر منطقه ای، گلدان باید شرایط مناسب رشد آن گیاه را به طور کامل داشته باشد. برخی گلدان ها باید خاک گیاه را بعد از هر آبیاری به اندازه کافی مرطوب نگه دارند. همچنین برخی دیگر نیز باید شرایط را جوری فراهم کنند که زیاد به ریشه گیاه آب نرسد که نهایتا بپوسد. این مسئله به تعداد سوراخ های زهکشی گلدان بستگی دارد که با ابعاد گلدان نسبت منطقی دارد.

همچنین گلدانی که در محیط پرورش گل و گیاه استفاده می شود، باید خیلی سبک و پلیمری باشد. زیرا که هر بار باید بتوان این گلدان را به راحتی در هر نقطه ای که نورگیری مناسب دارد جابجا کرد. همچنین مقاومت کافی در برابر باد و طوفان داشته باشد و توسط نسیمی ملایم، نیافتد و نشکند.

گلدان پلاستیکی سفید

بدنه گلدان باید از جنسی باشد که در برابر نور خورشید از مقاومت کافی در دراز مدت برخوردار باشد. برخی بدنه ها پس از مدتی که در معرض اشعه خورشید قرار می گیرند، منبسط شده و به راحتی می شکنند.

پس در هنگام خرید گلدان، باید حتما به یک سری اصول توجه ویژه ای داشت تا خرید اصولی صورت گیرد.

اهمیت سایز گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی دارای اکثر ویژگی های محیط کشت مناسب برای رشد بهینه ی گیاه می باشد.

در خرید گلدان پلاستیکی، مردم دو نکته را به عنوان فاکتور اصلی در نظر می گیرند.

  1. قیمت گلدان پلاستیکی
  2. سایز گلدان پلاستیکی

زمانی خریداران می توانند خرید عمده را به راحتی انجام دهند، که قیمت متعادلی را شاهد باشند. در هنگام ارزش گذاری کالا باید به توان مالی مردم توجه داشت با بتوان فروش گلدان را موفق انجام داد.

گلدان پلاستیکی سفید

سایز گلدان پلاستیکی بر اساس دهانه و ارتفاع و اندازه ته گلدان در نظر گرفته می شود. معمولا اندازه ارتفاع گلدان ۲۰ درصد کمتر از اندازه دهانه گلدان بوده و ته گلدان نیز از دهانه کوچکتر است. در هنگام انتخاب گلدان باید با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار گرفته، سایز مناسب را انتخاب کنیم تا کمترین حجم در فضا به نظر بیاید. همچنین باید ارتفاع گلدان در حدی باشد تا ریشه به راحتی بتواند به رشد خود ادامه دهد و جابجایی گلدان نیز سخت نباشد. از این رو سایز گلدان پلاستیکی از اهمیت بالایی در کنار قیمت آن برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی از جنس هایی است که دارای بیشترین تنوع طرح و سایز در بازار گل و گیاه می باشد. از جمله طرح های معروف گلدان پلاستیکی می توان به نوع مستطیلی، مربعی، گرد، آویزی، دیواری، پایه دار، خورجینی و بالکنی اشاره داشت.

همه این طرح ها دارای گلدان پلاستیکی سایز بزرگ می باشند که با توجه به نوع کاربری که دارند باید اندازه دقیق سایزها را از مشاور فروش دریافت کرد.

در خرید گلدان شاخص های بسیاری مد نظر مشتری است که مطابق با آنها خرید انجام می دهد. اما قیمت و سایز گلدان پلاستیکی دو شاخص بسیار مهم و اصلی در انتخاب مشتری می باشند.

کاربرد گلدان پلاستیکی سفید در خانه

رنگ گلدان آنقدر برای مشتری اهمیت دارد که یکی از اولین سوال هایش در مکالمه تلفنی می باشد.

گلدان پلاستیکی سفید رنگ دارای کاربردهای خاصی برای مکان هایی ویژه می باشد. به عنوان مثال در رستوران ها، فضاهای لابی و هتل ها، گلخانه های کوچک و… به کار می رود. همچنین گلدان پلاستیکی ممکن است فقط در بخشی رنگ سفید داشته که زیبایی منحصر به فردی پیدا کند.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی مشکی در مقابل گلدان سفید در بازار وجود دارد که بیشتر کاربری گلخانه ای و کشاورزی داشته و از مواد درجه دو ساخته می شود. این گلدان در برخی مواقع با نام گلدان بازیافتی یا کشاورزی نیز در بازار شناخته می شود.

اما گلدان پلاستیکی سفید و یا رنگ های روشن دیگر از مواد درجه یک پلیمری ساخته می شوند و از این رو دارای کیفیت بالاتری بوده و در دکوراسیون بیشتر به چشم می آیند. این گلدان ها بیشتر کاربری ویلایی و آپارتمانی داشته و برای ایجاد محیطی طبیعی و زیبا در خانه به کار می روند.

گلدان پلاستیکی سفید

از رنگ های دیگر در گلدان می توان به زرد، سبز، عدسی، آبی، بنفش، نسکافه ای و نیلی اشاره نمود. گلدان پلاستیکی رنگی نیز از گزینه های اصلی درخواست مشتری هنگام ثبت سفارش می باشد.

تهیه گلدان به صورت اینترنتی

در جستجوی اینترنتی می توان جدیدترین گلدان های مراکز تولید گلدان پلاستیکی را پیدا و به راحتی تهیه کرد.

امروزه اکثر کارخانه ها و تولید کننده ها به خوبی به اهمیت اینترنت و تبلیغات موثر در این فضا پی برده اند. از این رو با داشتن سایت و فروشگاه های اینترنتی می کوشند به طور مستقیم با مشتری خود ارتباط برقرار کنند تا بتوانند قیمت مقرون به صرفه را به همه ارائه دهند.

همچنین مشتری می تواند از طریق اینترنت به راحتی تنوع محصولات را مشاهده کند و با توجه به فضایی که در اختیار دارد، بهترین گزینه از نظر رنگ و بدنه را برای دکوراسیون و همچنین از نظر بودجه مالی انتخاب کند.

گلدان پلاستیکی سفید

خریداری که در اینترنت به دنبال محصول می باشد، از به روز ترین محصولات مطلع خواهد شد. این ویژگی اینترنت و فضای مجازی می باشد که چون جامعه بزرگتری دارد، محصولات گسترده تر است. از همین رو کسانی که قصد خرید عمده گلدان  پلاستیکی را دارند، اینترنت را برای جستجو برمی گزینند.

پس از اینکه مشتری گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را با جزئیات سایز و قیمت کامل دریافت کرد، ثبت درخواست انجام شده و سفارش پردازش می شود و با ارسال پیش فاکتور الکترونیکی، بار از انبار سمت لیست باربری فرستاده شده تا به دست مشتری برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *